17 Haziran 2015

Phyto Saç Bakım Ürünlerini Denedim..

Burada  bahsettiğim dermokozmetik.com'dan gelen ürünler içinde en merak ettiğim boyalı saçlar için üretilmiş Phyto saç bakım ürünleri idi.

Phyto
Zaten deluxe boy oldukları için de çabucak bittiler ama bana da fikir verdiler bu arada. Önce şampuana bakalım, Phytocitrus boyalı saçlar için renk koruyucu şampuan boyadan sonra saç rengimi akıtmayan az sayıdaki şampuandan biri oldu. Ama yine de saç rengimin değişmesi süresinde pek bir değişiklik yaşamadım diyebilirim. Ancak belki bir kaç gün daha korumuş olabilir rengini. Ayrıca şampuanı mutlaka bir kremle kullanmak zorunda kaldım, aksi halde saçım zor açıldı.

Phyto

Üç ürün içinde en çok Subtil Elixir besleyici ve ışıltı veren yağı sevdim diyebilirim. Bir kere şampuandan sora değil önce uygulanıyor ve bekleme süresi 10 dakika gibi kısa bir süre. Daha sonra iyice şampuanladığım saçım krem kullanmama gerek bırakmıyor. Parlaklık vaadini tam olarak yerine getiriyor mu bilemiyorum ama saçlarım ağırlaşmıyor ve yumuşuyor, bu da yeterli.

Phyto

Son olarak da yine boyalı saçları koruyan saç maskesini denedim. Haftada 2-3 defa şampuandan sonra uyguladım. Bir saç kremi gibi saçı yumuşatmıyor bence, sadece renk korumak için kullanılabilir. Şampuan ve saç maskesini beraber kullamak hatta yanına bir de şuradaki saç kremini katmak lazım diye düşünüyorum kullanılacaksa. 

Saç bakım yağını tekrar alabilirim. Saçımı şampuan öncesi kullandığım ürünler içinde tek ağırlaştırmadan bakım yapan tek yağ bu oldu.
Sevgiler..

39 yorum:

  1. NICE
    NEW POST: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/prom-inspired-makeup.html

    YanıtlaSil
  2. Daha önce bir kez denemiştim ama fazla memnun kalmamıştım. Sevgiler...
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bizimevinmutfağı olabilir tabi her ürün herkese iyi gelemiyor maalesef :-((

      Sil
  3. Phyto ürünlerini çok merak ediyorum, elimdeki saç ürünü stokları bitince denemek istediğim bir kaç ürün var benimde :)) Subtil Elixir de güzel görünüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum benim de hala denemek istediğim ürünleri var :-))

      Sil
  4. Boyasız saçlar için olanını denemek isterdim, özellikle yağını alabilirim demişsin merak ettim :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum gerçekten yağı saçımı ağırlaştırmayan enden yağlardan oldu alınabilir teşekkürler :-))

      Sil
  5. Benim saçlarım da mutlaka şampuan sonrası krem istiyor. Boyaların etkisi sanırım.. Yağ kullanmak da mutlaka faydalı oluyordur.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak evet boyamadan da yapamıyorum ama :-((

      Sil
  6. merak ettiğim bir markaydı teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  7. Ben de yıpranmış saçlar için olan şampuan ve kremini kullandım.. Biraz şişirilmiş ürünler olduğunu düşünüyorum açıkcası :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @demettokgöz şampuan olarak kesinlikle daha iyileri var canım ama benim saçıma ağır gelmeyen yağ çok az olduğu içi bunu beğendim..

      Sil
  8. Güzel bir yazı olmuş, teşekkürler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası rica ederim beğenmenize sevindim :-)

      Sil
  9. En kısa zamanda denemek lazım çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hayatımakyajla saç tipine uygun bir ürününü dene canım beğenecekmisin bakalım..

      Sil
  10. Ne güzel bloglar sayesinde bir çok yeni firma ve ürünle tanışıyoruz. Tabii bunun bütçeye olan zararlarını görmezden gelmemiz lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi :-)) bütçe olayını hiç karıştırmayalım orası feci zaten hepimize :-D

      Sil
  11. Phyto ürünlerine bayılıyorum bakım yağına bir göz atayım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kermitalemlerde çok hafif bir yağ ben çok beğendim..:-)

      Sil
  12. Merak ettiğim bir marka oldu.En kısa zamanda denemek istiyorum.Yazınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalmedyakafecom rica ederim umarım seversiniz :-)

      Sil
  13. Birkaç kişi daha önermişti ama senin önerilerin gibi olmuyor ablacım. Hemen araştırıp bir tane denemek için alacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyaküçükaksoy canım benim teşekkür ederim güzel sözlerin için umarım beğenirsin ama senin saçların bana göre çok çok gür daha ağır bir yağ veya bakım kremi de kaldırır gibi geliyor bana onu da düşünerek al sevgiler :-))

      Sil
  14. saçlar boyalı olunca krem mutlaka kullanmak gerekiyor. Yağ konusunu merak ettim açıkçası. :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şenizakgündüz ben de kremsiz yapamıyorum kesinlikle :-(

      Sil
  15. @edamamo boyasız saç için olan bir versiyonu deneyebilirsin o zaman :-)

    YanıtlaSil
  16. Çok kaliteli bir marka hatta kullandığım kerastase ürünlerinden bile daha çok sevdim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam o zaman iki ürünü karşılaştıran bir yazı yaz bize lütfen :-))

      Sil
    2. Çok isterdim İremcim ama Kerastase baya oldu. Kokusunu bile hatırlamıyorum :(

      Sil
    3. @siriyaşam tüh :-(

      Sil
    4. Benim de bir arkadaşım vardı, fırça karşılaştırma yazısı yazacaktı. Görürsen söylersin :P

      Sil
    5. @siriyaşam hahaha yaa yazı hazır aslında da sıra gelemedi ona ... haftaya söz..

      Sil
    6. Sen ve Makyajblogum en çalışkan bloggersınız bence. Ama ben de fena değilim di mi ^.^

      Sil
    7. @siriyaşam hem de hiç fena değilsin canım :-)) teşekkürler ayrıca da..<3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...