28 Haziran 2015

Günün Ojesi Golden Rose 102..

Holo ojeleri çok seviyorum, bu uğurda Color Club harp on it 'i baya pahalı bir fiyattan almıştım, bunun dışında da Singapur'dan aldığım make up store greta  yı da son zamanlarda yeniden keşfedip sürmeye başladım. Yalnız bu arada Golden Rose'un da bir holo serisi vardı ve ben de 2-3 renk almıştım sanırım bunlardan unutmuşum bile. Ojeler hala satışta mı onu da bilmiyorum.
Golden Rose nail polish


Bu sürdüğüm 102 numara gri, ışıkta fena durmuyor ama bir harp on it veya greta gibi renk geçişi göstermiyor. 

Golden Rose nail polish

Sadece kendinden simli/ışıltılı bir oje ayarında duruyor. Yapısı ve sürümü çok güzel, hiç zorluğu yok. Pigmentasyonu az, en az 3 kat gerekiyor ama neredeyse sürer sürmez de kuruyor. 
Üzerini H&M pullarımla da süsleyince süper oldu bence.

Golden Rose nail polish

Tam güneş altında biraz daha renk geçişi gösteriyor ama nerede harp on it nerede bu tabi..

Yine de güzel duran, sürmesi kolay bir oje, bulursanız alın derim.
Sevgiler..

43 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş, güle güle kullanın (:

    YanıtlaSil
  2. bende bu ara ojelere takmış durumdayım. rengarenk ve simliler yada holo olanlar tercihim. bu da çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzeçelikdemir yaz ayları için güzel seçimler :-))

      Sil
  3. Sanki sürsen 4.katı da kaldırabilecek gibi duruyor oje. Ama dediğin gibi oldukça hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet kaldırırdı gerçekten yapısı çok ince zaten...

      Sil
  4. ay çok hoş rengi ışıl ışıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet güneş altında süper duruyor..

      Sil
  5. Allahım! Ne güzel bir renk o öyle! Tam da bu renk yoğun simli metalik gri oje arıyorum bulamıyorum, ya cruelty free değiller ya da simleri bu kadar yoğun değil. Çok güzel bir yazı, teşekkürler :* Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımlıgünepig bu değilse bile pastel ve flormarda çok benzer gri simli ojeler var hatta pastelde kesinlikle var...:-))

      Sil
  6. Güzelmiş ama rengi, bunlar pek bulunmuyor sanırım artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet sanırım kalktı bu ojeler zaten bütün güzel şeyleri kaldırmak gibi bir huyları var firmaların :-(

      Sil
    2. Kesinlikle. Özellikle Avon bunu çok yapıyor...

      Sil
  7. bayıldımmmm illaki alıım tşkler :)
    http://www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  8. Tırnaklar güzel olunca ne sürsen yakışıyor :) Maşallahh ♥

    YanıtlaSil
  9. Çok şık durmuş. Işıltılar da çok güzel. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. @çatlakafe evet güneşte gerçekten öyle :-))

      Sil
  11. Renk geçişi olmasa da yine çok güzelmiş cnm ;)) Tırnaklar da süper bu arada ...

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım ışıltılı olmasına çok güzel, Flormar'ın çok sevdiğim Holographic ojesine benzettim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtavsiyem formarda da var değil mi buna benzer bir şey yanılmıyorum ??? var diye hatırladım çünkü...

      Sil
  13. Bu konularla çok ilgili olmasam da sayenizde bayanlarla ilgili çok şey öğreniyorum ve bu bilgiler bayanları anlamam açısından işime yarayacaktır

    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Gri güzel renktir. Tırnaklara da çok yakışmış:)))

    YanıtlaSil
  15. Okurken son cümleni düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam :-)) kesinlikle alınır bence..

      Sil
  16. Gri tonunda bir ojem yok bende bakayım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan bazen kullandığım bir renk ama bulunsun yani değil mi :-))

      Sil
  17. Golden Rose bu ojeleri ben alamadan kaldırdı.Umarım tekrardan holo ojelere el atarlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet golden rose flormar veya pastel kesin bir holo serisi çıkartmalı bence de..

      Sil
  18. En sevdiğim oje serisi.. Sadece çıkartması biraz uğraştırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülaygün bunlar simli değil o yüzden kolayca çıkardım ben :-))

      Sil
  19. Her zamanki gibi yine yakışmış ki.
    Ama satışta yok ben görmedim :( Çabuk satıştan kaldırılmış nedense..
    Golden Rose, Flormar veya Pastel kesin bir holo serisi çıkartmalı sözüne de sonuna kadar katılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @morhastası yaa evet kaldırmış sanırım bunu satıştan Golden Rose umarım yeniden çıkar hem de bütün firmalardan çıkar :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...