2 Haziran 2015

Narecza ile tanışalım..

Uzun zamandır online alışveriş yapan bir insan olarak her gün yeni kozmetik siteleri ile karşılaşıyorum. Bunlardan biri de Narecza, siteyi şöyle bir incelediğimde yok yok neredeyse, ilgimi çeken denemeyi isteğim pek çok ürünün üstelik de indirimli fiyatlarla, 3 al 2 öde gibi kampanyalarla satıldıklarını görüyorum.


narecza



Bu gün Narecza'dan bulabileceğiniz markalardan Perricone MD 'den bahsetmek istiyorum. 
Marka bir dermatolog, Nicholas Perricone tarafından kurulmuş inflamasyon ve kırışıklık tedavileri üzerine uzmanlaşarak ün yapmış bir marka. 

perricone md

Ürünlerin alta geçerek cilde daha çabuk etki etmelerini sağlayan ve cilt yapısını da güçlendiren bir sistem olan Perricone MD Cold Plasma  Perricone'un patentli kremlerinden ve özellikle boyun bölgesi yaşlanma karşıtı kremi dünyaca meşhur.

perricone md


Yine dünyaca meşhur bir ürün daha Perricone MD Blue Plasma, bu seriden günlük peeling sivilce lekelerini yok etmekte, gözenekleri küçültmekte ve cildi bebek gibi yapması ile meşhur.

perricone md

Yine gece kullanabileceğiniz, ben uykudayken cildimi yenilesin, bakım yapsın, aknelerimi tedavi etsin diyorsanız aradığınız ürün Perricone MD High Potency Evening Repair olacaktır. Bu serumun en iyi yanı vücudunuzda ağız ve göz bölgesi hariç ihtiyaç duyduğunuz herhangi bir bölgeye de uygulama yapabilmeniz, özellikle dekolte bölgesine güvenle uygulayabileceğiniz bir ürün.

Tabi Narecza markaları daha çok çeşitli, hepsini tek tek incelemek için iyisi mi siz siteyi ziyaret edin ve kendiniz karar verin.
Sevgiler..


52 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ara ara indirimleri kontrol etmek lazım kesinlikle..

      Sil
  2. Perricone MD Blue Plasma'yı oldukça merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet onun ününü bir kaç kişiden de duyduğum için ben de merak ediyorum..

      Sil
  3. Hemen ışınlanıyorum siteye çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet güzel bir sürü ürün var :-))

      Sil
  4. Kesinlikle ben de bakıcam. Adı bile güzel sitenin güven sağlıyor:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın :-)) adını ben de sevdim sitenin..

      Sil
  5. Sitenin mobil versiyonuna baktim harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil güzel ürünler var bence de fiyatları da uygun..

      Sil
  6. Blue plasma ile ilgili pek çok güzel yorum okudum, ilerde denemeyi planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blueplasma evet ben de denemek istiyorum çok övgü duydum gerçekten..

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası rica ederim beğenmenize sevindim..

      Sil
  8. Harika ürünler varmış :) Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalmedyakafe rica ederim beğenmenize sevindim..

      Sil
  9. Site çok güzelmiş gezdim,paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. İlk alışveriş zamanı bakacağım bu siteye mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi çok güzel ürünler bulacağına eminim :-))

      Sil
  11. Online alışveriş insanların işini gerçekten çok kolaylaştırıyor...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak değil mi bence de öyle...

      Sil
  12. güzel ürünler varmış,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ismini de ilk kez duyuyorum. Kullanan varsa bana deneyimlerini yazabiilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara kullanıcı yorumları sanırım vardır sitede..

      Sil
  14. Daha önceden bildiğim bi site ve marka ama açıklamaları çok yetersiz gibi karar veremiyorum hangisini denesem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @shewgy biraz daha araştır hangi markayı istiyorsan canım en iyisi :-))

      Sil
  15. Böyle postları okudukça şaşırıyorum biraz da ..Ne çok ürün var piyasada..Sizin sayenizde bu ürünlerden haberdar oluyoruz biz de..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzugöncühangül evet bizim bile yetişmemiz mümkün değil :-)))

      Sil
  16. Bilgilendirici tanıtımınız için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  17. Güzel siteymis, arada ziyaret ederim artik, cok tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedanur rica ederim beğenmenize sevindim :-))

      Sil
  18. Çok başarılı siteler var değil mi? Paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaydurukan evet gittikçe geliştiriyorlar kendilerini :-))

      Sil
  19. Denemekte fayda var. Oldukça merak ettim :)

    YanıtlaSil
  20. Perricone ürünlerini çok merak ediyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda ben de öyle özellikle de blue plasmayı kimden duyduysam çok övdüler..

      Sil
  21. Online alışverişi ben de çok seviyoru. Bazı ürünlerde ciddi indirimler oluyor. Kozmetik özürlü olduğumdan bilmediğim bir yer bu site. Ama güneş kremi, nemlendirici gibi ürünleri düşününce bir dolanayım ben....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu dermokozmetik online da daima daha karlı oluyor o yüzden online almayı tercih ediyorum ben de..

      Sil
  22. Güzel bir site paylaşım için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  23. Ürünün özellikleri harika deneyimini de paylaşırmısın iremcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan ürünün kendisini denemedim canım ama blue plasmayı kesinlikle deneyip paylaşacağım :-))

      Sil
  24. Bu markayı da hiç kullanmamıştım. Elimdeki ürünleri bitirdiğimde daha kaliteli ve işe yarar cilt bakım ürünleri almaya başlıycam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi perricone çok iyi markadır kullanan herkes memnun blue plasmayı da alıp deneyeceğim kesinlikle..

      Sil
  25. Bilgilendirme için teşekkürler, Ankara markası olduğu için nareczayı seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun aa Ankara markası mı bilmiyordum bak bunu :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...