29 Haziran 2015

Maybelline Baby Lips electro..

Kozmetik markalarının yeni çıkan ürünlerini, serilerini, koleksiyonlarını neden ülkemize bu kadar geç getirdiklerini veya hiç getirmediklerini bir türlü anlayamıyorum. Bu Maybelline Baby Lips balmlar da TR'ye o kadar geç geldi ki onlar gelene kadar neredeyse herkes yurt dışından almıştı bile. Electro versiyonu da aslında yeni değil ama tabi güzel ülkemize yeni teşrif ettiler ve yeniymiş gibi de muamele görecekler.
Maybelline Baby Lips electro
Daha önce burada ilk aldığım 2 adet electro beby lipsden bahsetmiştim, 24 şubat 2014'de yazmışım ve tam bir yıl sonra nihayet TR'ye resmi olarak gelebilmişler.

Maybelline Baby Lips electro

Yapıları normal baby lipsler ile aynı, sadece bunların pigmentasyonları bir tıkçık daha fazla.
Maybelline Baby Lips electro

Benim aldıklarım berry bomb ve oh orange, oh orange'ı daha önce alıp kaybettiğim içi yeniden aldım. Bu arada bunların içinde en pigmentasyonlu olan pink shock isimli renktir ama o da geldi mi hiç dikkat etmedim.

Maybelline Baby Lips electro

Renkleri böyle tatlı tatlı, çok hafif, uygulaması kolay, taşma bulaşma falan yapmıyor. 

Maybelline Baby Lips electro

Oh orange berry bomb'a göre daha pigmentli, ikisinin de böyle tatlı , meyvemsi kokuları var, çok ağır değiller.

Sanırım electro serisinde 4 renk vardı ve şu anda hepsi de var bende, hepsini severek kullanıyorum. Türkiye fiyatlarına biraz zam gelmiş, 5.90 TL. idi 6.90 TL. olmuş neyse dolar arttı o kadar olur artık diyoruz.
Sevgiler..

52 yorum:

  1. çok hoş görünüyorlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet biraz da güzelliklerinden alıyorum bunları :-))

      Sil
  2. güzel bilgi için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. tam yazlık renkler gözüme çarpmıştı ama hiç denemedim tonları çok güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet yazın ağır rujlar yerine bunlar çok iyi oluyor..

      Sil
  4. Renkler şahane. İlk fırsatta alıp deneyeceğim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pınaryargıcı evet yaz için çok iyi olurlar..

      Sil
  5. Geldi canım Pink Shock da, ben de yurt dışından almıştım; ama, raflarda gördüm :) Benim gözüm Strike a Rose'da ama o renkteki rujlarımın fazlalığı dolayısıyla almıyorum :) Güle güle kullan İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @basakcelik evet o renk bana da fazla pembe pembe geldi.. teşekkürler canım :-))

      Sil
  6. Renkleri çok güzel görünüyor :) ama ben nemlendirme özelliğini yetersiz bulduğum için pek tercih etmiyorum. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplalişeplali ben de yetersiz gelirse sürekli tazeliyorum o bakımdan çok sıkıntı etmedim durumu :-)) teşekkürler..

      Sil
  7. Diğerleri daha pigmentlidir diye ben de Oh orange ı almıştım ama renk verişi beni şaşırttı ruj niyetine de sürüyorum bazen :) Bitirebilirsem kokusunu merak ettiğimden sırf limonluyu alacağım renksiz lip balm daha cazip geliyor bana.Güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaynarta evet sarı renkli olan tamamen renksiz gece bile kullanıyorum onu rahatça ama oh orange bildiğin ruj yerine geçiyor bana da.. :-)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası benim de favorilerimden o...:-))

      Sil
  9. Bayb lips Plaj çantamdan çıkarmadığım bir üründür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet geçen sene sarı renkli sürekli çantamdaydı benim de..

      Sil
  10. çok hoş renkleri var güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  11. Pigmentasyonlarına bayıldım yalnız bir bayb lips için çok iyi.. Neredeyse piyasadan kalkacak ürünleri nedense hep biz yeni yeni keşfediyoruz - keşfettiriliyoruz gariptir ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkumblog evet maalesef maybelline bunların üzerine neler çıkarttı biz hala bunları arıyoruz geldi mi gelmedi mi diye :-((

      Sil
  12. Her şey buraya geç geliyor neyseki gelebildide nasıl olduklarını deneyebileceğiz berry bomb benimde çok dikkatimi çekti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi artık gelsin de ne zaman olursa olsun moduna sokuyorlar bizi bunları da çok bahsettik ondan getirdiler baktılar instagram satıcıları rağbet görüyor baya geri kalmayalım dediler :-))

      Sil
  13. benim favorim sarı renkli Fierce'n Tangy ..sadece rengi yüzünden :) eos'larla kıyasla ben bunları çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet o renk benim plaj çantama girecek yine bu sene de nem vermesi iyi onun ayrıca diğerleri gibi de çok erimiyor niyeyse :-))

      Sil
  14. Renkleri ve ambalajları çok şeker ama daha iyi lip balmlar olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi kesinlikle var ama bunlar da çok şirin ama :-))

      Sil
  15. Bize bir türlü gelemeyen ürünlerle ilgili ne desek az. Değişen bir şey de olmuyor. Öyle uzaktan bakıyoruz işte :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @librabeauty kaç senedir catrice ve kiko diyoruz daha yeni gelecek söylentileri çıkmaya başladı bakalım hadi işallah diyoruz artık :-))

      Sil
  16. kızım çok kullanıyor ona bahsedeceğim..teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzununlezzetadası evet tam da genç kızlara göre bence :-))

      Sil
  17. Ambalajında koyu dursalar da sürünce renkleri gerçekten çok tatlı olmuş. Yaz renkleri. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak renkleri tam kıvamında bence bir lip balm için fazlası iyi olmazdı.. teşekkürler :-))

      Sil
  18. Çok lipbalm insanı değilim, o yüzden pek kullanmıyorum, evde olanları da kullanmayı unutuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi ben de lipbalmsız yapamıyorum dudaklarım o kadar kuru ki :-((

      Sil
  19. Berry bomb kullandım,evet baya geç kaldılar Tr için. Günlük kullanım için yeterli diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet yaz için çok idealler hepsi de çantamda şu anda zaten.. :-))

      Sil
  20. çok güzelmiş, renkler de çok hafif

    YanıtlaSil
  21. Ben de seviyorum bu tarz ürünleri. Elimde başka bir markanın var. Bitince buna da şans vereceğim. Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bizimevinmutfağı evet bence de bir şans verilmeli :-))

      Sil
  22. Renklere bittim. Maybelline markasını seviyorum. hem de uygun fiyatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet fiyatları oldukça uygun bence de..

      Sil
  23. Berry Bomb'u her görüşümde "Alsam mı?" diyorum. Burada görünce yine alasım geldi :) Normal Baby Lipsleri sevmiyorum ama Electro'lar gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajmaceraları evet bunlar hem de dudak renklendirdiği içi tercih sebebi oldular bana..

      Sil
  24. Tatilde kullanım rahatlığı açısından ideal, en azından bu tarz pigmentli ürünler sayesinde ruj sürmeye gerek kalmıyor;) Renkler de çok hoş... Tşkler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğbanohutlu evet kesinlikle tatilde, hafta sonu falan hep bunları kullanıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...