25 Haziran 2015

Ecowell Yüz Toniği..

Ecowell organik papatyalı yüz toniğini bir süre önce bir çekilişten kazanmıştım. Genelde tonik olarak gül suyu kullandığım için buna ancak sıra geldi. Ecowell Papatya yüz toniği ICEA tarafından sertifikalandırılmış temiz içerikli bir Türk markası ve içinde zararlı kimyasal birleşenler bulunmuyor.

Ecowell organic camomile face tonic

Ürün her cilt tipine uygun ve organik olduğu için rahatça kullanıyorum. Cilt bakımı rutinimdeki yeri şöyle;akşam yamadan önce kremlerimi sürmeden son bir kere yüzümü bununla temizliyorum ve sabah kalkınca da yüzümü yıkadıktan sonra yine bununla siliyorum.

Ecowell organic camomile face tonic

İçindeki papatya ve mersin suyu özü cildi arındırmaya yardımda bulunuyormuş. gerçekten bu toniği kullanım sonrasında cildimde parlamanın azaldığını görüyorum. Ayrıca uygulama sırasında sonrasında cildimde yumuşacık bir his oluşuyor. Vaat ettiği gibi cildimi kurutmadı ve germedi.

Ecowell organic camomile face tonic

Toniğin şişesi de kullanışlı, fısfıslı bir şişe, pamuğu biraz yakınında tutup 2 veya 3 fısla ıslatarak yeterli ürünü almış oluyorum.

Ecowell ürünleri Watsons mağazalarında ve Lila Kutu'da satışta bulunuyor. Ayrıca yine kendi sitesinden de incelebilirsiniz.
Sevgiler..

62 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüş.iyi günlerde kullanın. ben de bi bakıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın teşekkürler evet içeriği çok iyi bir ürün..

      Sil
  2. bu ara cilt sorunum nedeniyle bir markanın temizleme suyunu ve kremini kullanıyorum. normal rutine geçince başka ürünleri deneyebileceğim,bunu da merak ediyordum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ihankeçeci ne oldu canım cildine geçmiş olsun :-(

      Sil
  3. ürün güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bu tonikmiydi hatirlamiyorum ama bu markanin bir tonigiydi kokusundan dolayi kullanamamistim ama ozaman hamileydim kokulara karsi hassasiyetimden bana oyle gelmis olabilir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikhikayeleri hamileysen başka kesinlikle ondandır ben hamileyken feciydim o konuda sonra geçti tabi.. bu toniğin öyle baskın bir kokusu yok zaten..

      Sil
  5. Bende yüz temizliğinde genellikle gül suyu kullanırım.Cildim biraz hassas .Urun güzelmiş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ozay gül suyunu be de seviyorum hem de antiseptik etki yapıyor doğal olanı bunda eksik olan o etki dünden beri bunu düşünüyordum :-))) yoksa yapısı yumuşacık hiç kötü etkisi yok..

      Sil
  6. Çok güzel bir ürün, bende severek kullanmıştım elimdeki tonikler bitince tekrar alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun ben bir süre yine gül suyuna döneceğim ama arada alabilirim yine..

      Sil
  7. bana alerji yaptı desem :( .. bebek şampuanını kullanıyorum göz makyajım için..toniği de bir etkinlikte hediye edilmişti ancak kullandığım anda yüzüm fısır fısır kabardı..emin olmak için bir kere daha denedim ama maalesef olmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün canı senin cildin çok hassas belli bildiğin üründen şaşmamak lazım o yüzden :-((

      Sil
  8. Aynı fikirleri paylaşıyoruz bu tonik ile ilgili, markanın diğer ürünlerini de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum :-)) evet ben de özellikle göz kremi ve yüz yıkama sabununu merak ediyorum...

      Sil
  9. Cildime pek baktığım söylenemez.. sadece bir nemlendiricim var onu kullanıyorum... güzel bir ürün sanırım denemek lazım... fısfıs şişesi hoşuma gitti hani:)))
    bloglarınızı ziyaret ettim... tekrar görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizerkan teşekkür ederim :-)) nemlendiricinin yanında göz kremi ve güzel bir tonik de tavsiye edebilirim size .. fısfıs şişeyi saklayacağım zaten işe yarar o sonra :-))

      Sil
  10. Ecowell'in bu toniğini bende severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındüyası güzel bir ürün güle güle kullan..

      Sil
  11. Fısfıslı oluşu ve cildi yumuşak tutması çok güzel gerçekten. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak teşekkürler fısfıslı olması sayesinde direk yüze bile uyguladığım oluyor ...

      Sil
  12. Markanın yüz temizleme jelini kullanmıştım ben de, fena değildi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi ben de onu merak ediyordum denesem mi??

      Sil
  13. Güle güle kullan.Ecowell ürünlerini denemedim henüz.Yazın sayesinde fikir sahibi olmuş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler canım denenebilecek ürünleri var bence.. göz kremini kestirdim şimdi onu deneyeceğim alıp..

      Sil
  14. Güle güle kullan canım :) Güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızıruganayakkabım çok teşekkürler..

      Sil
  15. Ben de bu ürünü ve bu markanın diğer ürünlerini merak ediyordum. Watsons'ta satıldığını da bilmiyordum, iyi oldu öğrenmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet satılıyor canım her şubede olmayabilir klasik olarak belki o yüzden görmedin :-))

      Sil
  16. Yaaa çok merak ediyorum bende kullanma fırsatı bulurum inşallah. Bu arada çok yeniyim kendi bloguma da beklerimm www.hulyaninsirlari.blogspot.com :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli umarım denersin organic her yaşa uygun ürünler bence.. bloguna bakacağı umarım başarılı olursun..

      Sil
  17. anlatımınızdan çok iyi olduğu anlaşılıyor ,teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam rica ederim beğenmenize çok sevindim..

      Sil
  18. Normalde ben de gül suyu kullanıyorum tonik olarak.. Ama bu da denenebilirmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirikanatlar evet canım gülsuyuna arada bir mola vermek istediğinde iyi olur bu :-))

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet giderek temiz içeriğe yönelmeleri harika firmaların..:-)

      Sil
  20. İçerik açısından güzelmiş denemeye değer.

    YanıtlaSil
  21. çok güzelmiş. yine sayenizde bir türk markası ile daha tanışmış olduk.

    YanıtlaSil
  22. İçinde alkol bulunduruyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet bir çeşit alkol varmış ama az miktarda sanırım burada yazıyor..
      http://tr.ecowell.net/ecowell-yuumlz-toni287i.html

      Sil
  23. Makyaj yapmadığımdan kullanmıyorum bu ürünleri ama ben de zaman zaman maden suyu ya da gül suyu ile temizlerim cildimi. Sonuçta toz-ter de gözenekleri tıkıyordur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu dediğiniz gibi makyaj yapmak şart değil ama cilt mutlaka her gün temizlenmeli çevresel kirlilik faktörleri çok fazla çünkü.. maden suyu da çok iyi bir temizleyicidir çok iyi yapıyorsunuz kullanmakla sprey şişeye koyup yüzünüze püskürtün ve bırakın öyle kurusun çok iyi gelecektir..

      Sil
  24. Papatyalı olması çok iyi :) Gül suyu yüzümde sivilce yapmaya başladı.. Denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @resimdefterim ben de biraz ara verdim gül suyuna döneceğim ama yine bu bitince..

      Sil
  25. Aaa ben gülsuyunu merak ettim. Kaçırdıysam çok özür dilerim hangi gül suyunu kullanıyordun ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik :-))) gülsha canım ..

      Sil
  26. Özellikle fısfıslı olması süpermiş deneyeceklerim listesine yazdım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet o şişeyi atmayacağım zaten baya işe yarayacak bence :-))

      Sil
  27. Benim de çok çok beğendiğim bir ürün oldu. Aslında ilk başta kokusu rahatsız etti gibi ama sonra sonra alıştım o kokuya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi bana ağır gelmedi kokusu neyse ki :-))

      Sil
  28. Tonik kullanmadan cilt bakımını tamamlayanları biliyorum. Ben ise cilit bakımını toniksiz düşünemiyorum. Bu markayı denemedim ama fıs fıslı olmasını sevdim. Alalım deneyelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı kesinlikle hem de 2 değişik tonik kullanıyorum her gün :-))

      Sil
  29. Yanıtlar
    1. @tavsiyesever gülsuyu olmasa ben de bununla devam ederim gerçekten..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...