13 Haziran 2015

Kaz Dağları Gezimizde Yalnız Değildik..

Mayıs ayının son haftasında sevgili Fatma'nın düzenlediği bir organizasyon ile Kaz Dağları Biga'da yer alan Kırkgeçit Termal Otel'e gitmiştik. Tabi otelin ve çevresinin güzellikleri ayrı ama bir de bizi yalnız bırakmayan ve güzel ürünlerini denememiz için yollayan firmalarımız da vardı o gezide.

Öncelikle Fatma bu sefer isim kartları yerine böyle minicik reçel kavanozları düşünmüş hepimiz için, şirinlikleri ayrı ama içlerideki reçeller de harikaydı. En sevdiğim çilek reçeli var içlerinde ve Goodjobevents tarafından hazırlandılar.

Gülsüm Abla

Doğal ürünleri tarladan direk soframıza ulaştıran Gülsüm Abla yine bir reçel ki bitti ve tarhana yollamış. 

mayo volkanik kil maskesi

İlk defa tanışacağımız bir marka Mayon Volkanik Kil Maskesi denememiz için kil maskeleri yollamış. Bunu uygulayıp sonuçları paylaşacağım.

HC hair care complex

Saç maskesini daha önce kullandığım HC Hair Care yine denemek istediğim bir ürün, saç bakım yağı yollamış. Bu tarz ürünlerle saç yapım nedeni ile anlaşamıyorum ama herkes o kadar övdü ki denemeden de karar vermeyeceğim. 

otacı nature way sabun

Otacı'dan saç güçlendirici bir sabun gelmiş, sabun kullanmıyorum ama bakalım belki denerim bunu.

bebak

İşte sürekli kullandığım bir ürün, evde daima stoğum da vardır, Bebak Acı badem sütü ve yeni bir ürün güneşten koruyucu bakım kremi, güneş yüzünü gösterdiği için bu kremi denemeye aldım bile, sonuçlar yakında blogda olacak tabi.

taş tablolar

İşte çok tatlı bir hediye daha, Taş Tablolar'dan balık şeklinde bir süs, kapı önüne, pencere önüne koyulabilir. Yazlığa götürüp, balkon kapısına koyacağım.

delyas

Yine çamaşırların, havluların arasından eksik etmediğim bir şey Delyas'dan kokulu pembe bir sabun ki harika kokuyor.

Bunun dışında çekilişle de şanslı arkadaşlarımıza Aryıldız ve Gül tasarım'dan çeşitli hediyeler kazandılar.  Eriş Gıda pratikliğine ve lezzetine bayıldığım Nudolar ile bizimleydiler. Sevgili şefimiz Özlem Mekik' de katılımcılara güzel hediyeler verdi. Tabi bu gezi sayesinde ayrıca çok güzel insanlarla tanışma fırsatı buldum, sevgili Oya HanımFunda HanımSelma HanımFüsun HanımÇizel Hanım ve Beyhan Hanım ile tanıştığım için çok mutluyum. Bunun dışında EvrenLeylaArzuŞerifeYağmur ve Çiğdem'i de yeniden görme fırsatı buldum. Blog sayesinde böyle güzel insanlarla tanışmak yine en büyük kazancım oldu bence.
Sevgiler..


24 yorum:

  1. çok güzeller hayalim de böyle işte audrey kişi sayımı daha arttırmam mı gerekiyor yoksa bloğumda daha çok mu ürün tanıtmalıyımm bana neden denemem için ürünler gelmiyor fikrin var mı ? =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi gerçekten bunun tam ve tek bir cevabı yok bazen izleyici bazen blogun aktif ve güncelliği etkili oluyor diğer sosyal medya hesapları da dikkate alınıyor tabi yavaş yavaş olacak bir şey öyle bir anda birkaç ayda olmuyor :( düzenli ve güncel yazarsan mutlaka o aşamaya gelirsin ;)

      Sil
  2. hediyelerinizi güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Hediyeler harika görünüyor :) Volkanik kil maskesini özellikle merak ettim. Yazısını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @damlataş en kısa zamanda dneyip yazacağım :)

      Sil
  4. Ne hoş bir gezi planlaması olmuş, hediyeleriniz de çok güzel, güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğbanohutlu gezi şahaneydi gerçekten teşekkürler :)

      Sil
  5. paylaşım için teşekkürler ürünler çok güzel


    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın. Hepsi de çok güzel ürünler.. Kil maskesi çok beğenilen bir maskedir. Bir türlü denemek nasip olmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak teşekkürler kil maskelerini ben de çok severim elimde çok değişik maskeler de var sürekli kullanırım fazla yağı alıyor kesinlikle :-))

      Sil
  7. Hepsini güle güle kullan tatlım.Bebak güneş kremini merak ettim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler canım kullanmaya başladım onu yorumu gelecek yakında :-)

      Sil
  8. Bu gezide sizinle tanıştığım için çok mutlu oldum...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu ben de öyle görüşmek üzere :-))

      Sil
  9. Gezinizi takip etmiştim facebook ve instagramdan. Hediyelerinizi güle güle kullanın hepsi çok güzel ve manzaralarda çok güzeldir bu arada.Güzel bir gezi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef çok teşekkürler otel ve çevresi harikaydı hakikaten çok memnun kaldı herkes :-))

      Sil
  10. Çok güzel hediyeleriniz olmuş. Güzel günlerde kullanın. Bazılarının yazısını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi teşekkürler kullandıkça yazacağım hepsini :-))

      Sil
  11. Ah hepsi ne de güzel, güle güle kullanın (:

    YanıtlaSil
  12. gulegule kullan canım sarımsaklı sabun bende de var vucut icin oluyor mu acaba sadece sac icin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitcous teşekkürler henüz incelemedim tam olarak öğrenince yazacağım detaylı :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...