19 Haziran 2015

Farmasi Makyaj Ürünlerine Toplu Bakış..

Geçtiğimiz hafta Farmasi'den içinde yeni ürünlerinden de bulunan güzel bir makyaj çantası geldi. Farmasi biliyorsunuz bir Türk firması, adını ilk duyduğumdan beri çok ilerleme kaydettiler, içerikleri giderek iyileşiyor ve hayvan deneyi de yapmıyorlar.

Farmasi 

Gelenler toplu olarak bu şekilde, BB krem ve göz altını daha önce denemiştim ama diğer ürünler içinde ilk defa görüp kullandıklarım var.

Farmasi

Hemen bakalım, ilk olarak o tombul dudak kalemi yeni bir ürün, dudak kalemi furyasına Farmasi'de uymuş ve Lovely Lips adı ile 5 değişik renkte dudak kalemi çıkartmış. 

Farmasi

Herhangi bir kalem ürünü ilk defa deniyorum. Bir dudak, bir kaş ve 2 de göz kalemi bulunuyor. Göz kalemlerinden biri asansörlü diğeri değil ama ikisinin de kalıcılığı ve sabitlenmesini beğendim.


Farmasi

Üstten kaş kalemi,3 değişik rengi bulunuyor. Bendeki en açığı sanırım, bana uydu ama tam sarı kaşa uymayacaktır. Siyah Drama Black göz kalemi, akmaması ve sabitlenmesi iyi bunun, beğendim. Yeşil renkli olan Fabolous serisinden ve 5 değişik rengi bulunuyor. Alttaki dudak kalemi ise 10 değişik rengi ile her zevke hitap edecek gibi.

Farmasi

Bu mercan rengi allık sanırım 09 numaralı tender blush on allık serisinden, bu allığın bir rengi daha var elimde, ikisinden ayrı bir yazı ile de bahsedeceğim.


Farmasi

Allık kullanırken biraz toz toz oluyor, minimum tozlanmayı Nars Yachiyo gibi bir tapered fırça ile sağlıyorum. Pigmenti iyi, kalıcılığı alt- orta seviyelerde.

Farmasi

Yeni styling maskara, şimdiye kadar kullandığım 3 ya da 4 değişik Farmasi maskarası arasında yapısı en ıslak olanı, diğerleri ciddi anlamda kuru yapılıydı. Bu maskara uygularken daha dikkat istiyor yoksa ıslak halde iken bulaşma yapabiliyor. Yapısından dolayı üst üste bir kaç katı kaldırabiliyor.  Ancak 3. kattan sonra kalınlaştığı için  topaklanma yapmaya başlıyor. Özellikle alt kirpiğim tek tek ayırıp uzatıyor. Fırçası dikenli plastik fırçalardan, şimdiye kadar batmadı ama gözüme batacak cinsinden bu..

Farmasi

Bu güzellik ise Lovely Lips kalem rujların 01 numarası oluyor. Rengi parlak bir mercan kırmızısı.

Farmasi

Farmasi'nin çok severek kullandığım ve şahane renkleri olan True color serisinden 11 numara, şahane bir bordo-fuşya tonu var. Göründüğü kadar koyu değil rengi.

Farmasi

Dudak kalemi ve rujun swatchları, ikisinin de pigmenti yerinde dediğim gibi rujun rengi çok koyu değil ama yoğun sürülerek daha koyu bir görüntü elde edilebiliyor. Bu ikisinden tabi ki ruj daha kalıcı ve her ikisini de sonbahar-kış aylarında kullamak üzere ayırdım.

Farmasi

Daha önce değişik bir renginden burada bahsettiğim Trio yeşil göz farı ise yine tek bir palet ile geçişli makyaj yapmaya uygun düşünülmüş. Çok yeşil insanı değilim ama ortadaki renkle beraber açık krem rengini birlikte kullanarak bir kaç makyaj yaptım fena da olmadı.


Farmasi

Ancak yeşilinin pigmentasyonundan trio kahverengi palet kadar memnun kalmadım. Yukarıda bir kerede yaptığım swatchlar bulunuyor. Bir kaç kez geçerek bu sorunu halledebiliyorum. Göz makyajında fırça ile daha iyi sonuç alıyorum. Ortadaki renk ciddi anlamda tozutuyor ve topaklanıyor, diğerlerine göre yapısı daha kremsi, o nedenle dikkatle ve iyice yedirerek uygulamak lazım.

Bu ürünlerle bir de video çekmek istiyorum aslında ama o kadar acemiyim ki nasıl olur bilemedim Fikrinizi yazarsanız sevinirim. Yoksa sadece perisscope'da mı bir yayın yapsam acaba? Düşüncelerinizi bekliyorum.
Sevgiler..

45 yorum:

  1. Güle güle kullan ben farması kullanmadım hiç ama sizin önerilerinizi dikkate alacağım.

    YanıtlaSil
  2. Keyifle kullan hepsini de....

    YanıtlaSil
  3. Ben allığın tonunu sevdim, açıkçası henüz hiç farmasi ürünü kullanmadım bakalım ben de istiyorum denemek :)
    hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina teşekkürler umarım denediğinde beğenirsin :-))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. @farmasicolourcosmetics çok teşekkürler :-))

      Sil
  5. Alligin rengine bayildim gule gule kullan farmasi markasi gordugum kadariyla bu aralar atak yapmis durumda urunleri denenebilir gibi gozukuyor bakicam bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikhikayeleri ilk taıdığımdan beri inanılmaz yol katettiler bir türk firması olarak çok beğeniyorum :-))

      Sil
  6. allık konusunda hemfikiriz :)

    YanıtlaSil
  7. Çok ilginçtir ki, bazı markaların hiç bir ürünü yok bende. Farmasi de bunlardan biri. BBkremlerini merak ediyorum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam canım benim en kısa zamanda denersin umarım :-))

      Sil
  8. Farmasi cidden bekleneni veren nadir markalardan^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ezgierdoğa değil mi sürekli gelişiyorlar bence..:-))

      Sil
    2. Farmasi gerçekten atak yapan yerli nadir firmalardan :)

      Sil
    3. @farmasifulya evet gelişimini yakıdan takip ediyorum :-))

      Sil
  9. Güle güle kullan, hepsi harika görünüyor :) Özellikle BB krem ve BB göz altı kremini çok merak ediyorum ve hala bu markayla tanışamadım :) Yazın da çok yararlı olmuş :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dgsuperisi çok teşekkürler BB si özellikle çok başarılı bulduğum bir ürün..

      Sil
  10. Farmasi ürünlerini seviyorum...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, blogunuzu çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blogunuzdan överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blogunuzu eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil
  12. Allık bende de var, rengini seviyorum. Kalem rujlarını merak ettim, pigmentasyonu nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda gayet iyi veriyor rengini beğendim..

      Sil
  13. BB kremi bugün elime ulaştı umarım memnun kalırım. Göz altı kapatıcısını aşırı merak ediyorum eğer BB Kremden memnun kalırsam ondan da bir tane kesin sipariş edeceğm. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign teşekkürler siz de öyle umarım memnun kalırsınız BB kremden..

      Sil
  14. Hiç Farmasi ürünü denemedim ama göz çevresi için olan bb kremini çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik kapatıcı olarak değil ama aydınlatıcı/kapatıcı olarak akmayan çizgilere dolmayan bir ürün ..:-))

      Sil
  15. Çok güzel bir yazı olmui iyi yorumlamıssınız. Ben de çok merak ediyorum farması hiç kullanmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim..

      Sil
  16. iyi gunlerde kullan canım hepsi cok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  17. ürünler çok güzel. Renkler çok hoş. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  18. Farmasi kendini çok geliştirdi senin söyledğin gibi ben özellikle rujlarına bayılıyorum,güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan be de çok seviyorum rujlarını teşekkürler Fatmacım :-))

      Sil
  19. Hepsini güle güle kullanın. Özellikle göz kalemi asansörlü olduğunda çok rahat kullanılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef çok teşekkür ederim evet hepsi asansörlü olsa harika olur bence de..

      Sil
  20. @edamamo ben de çok seviyorum rujlarını :-))

    YanıtlaSil
  21. Sizin postlarınızı çok keyifle okuyorum,ayrıntıyı gerektiği kadar ve tarafsız veriyorsunuz..Paylaşımlar için teşekkürler..Bordo ruj rengi benim de favori rengim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzugöcühangül çok teşekkür ederim çok mutlu oldum bu düşüncenize :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...