18 Haziran 2015

Klorane Mango Özlü Besleyici ve Koruyucu Saç Kremi.

Pierre Fabre markasına ait Klorane'in  bu hasar görmüş ve kırık uçlu saçlar için  durulanmayan saç kremi ile   bahsettiğim #annesultanlar etkinliğinde  tanıştık.  Durulanmayan saç kremlerine karşı belli bir önyargım var, ince telli hacimsiz saçlara sahip olduğum için biraz fazla kaçırdığım anda saçımı çok ağırlaştırır ve hiç yıkanmamış gibi durur.

Klorane mango yağı içeren bakım kremi
Bu kremi de hazır daha önce bahsettiğim Gliss Million Gloss'u denerken kullanayım dedim, zaten onunla da beraber bir krem kullanma ihtiyacım vardı. Banyondan sonra saçımın suyunu alıp, avucuma az miktarda aldığım kremi çok saç diplerine gitmeden uyguluyorum.

Klorane mango yağı içeren bakım kremi

Kokusu hoşuma gitti ama kalıcı değil, biraz daha saçımda hissetseydim daha hoş olacakmış. Saçlarımı güzel yumuşatıyor ve kolay taranmalarını sağlıyor. Uçların bu son zamanlarda çok taraz taraz gözükmediğinin de farkındayım. İşe yarıyor ama yavaş yavaş hemen anlık bir etkisi yok. 

Yine de kırıklar için en iyi çözümün arada bir saç uçlarından aldırmak olduğunu düşünüyorum. Tabi o sırada da saç bakımını ihmal etmemek lazım.
Sevgiler..

42 yorum:

  1. yavaş etkisi varsa sanki daha kalitelidir gibi geldi bana, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil teşekkür ederim evet etkisini yavaş yavaş ama düzgün gösteren bir ürün :-))

      Sil
  2. Ben durulanmayan saç kremlerini çok seviyorum. Selesta 'nın bir kremini kullanıyordum saçlarım o kadar hış dalgalı duruyordu ki anlatmam.. Ay keske yanımda getirseydim dedim şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik bu biçimledirmeye değil daha çok korumaya ve onarmaya yönelik..senin dediğin kreme de bakayım şekillendirici bir ürün de olsa elimde o şekilde iyi olur ..

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor. Güle güle kullanın. Sevgiler...
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Denemem lazım (: emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. çok gür saçlara sahip olmadığım için bende saç kremi kullanmayı sevmiyorum farklı bakımlar uyguluyorum, daha çok bitkisel ağırlıklı, ama evdeyken dışarı çıkmayacağım zamanlarda uygulayabilirim bu ürünü sanki. Paylaşım için çok teşekkürler ve bu arada ojeler tırnaklar süper:) Sevgilerimle, hayırlı ramazanlar diliyoru canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @özlemözberkkaraca evet evdeyken rahat rahat uygulanabilir :-)) çok teşekkür ederim sana da hayırlı ramazanlar olsun :-)

      Sil
  6. Ah saçlar, kırık ince saçlar. benimkiler çok zayıf gerçekten
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Mangoysa önyargı hemen kırılır zaten . Bana da beklerim . http://optimistbaykus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Benim saçlarım da çok ince telli, uçları kuru ve çok çabuk kırılıyor. Saç uçları için çözüm arıyorum ben de. Teşekkürler yazı için :) Bulabilirsem bir deneyeyim :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dgsuperisi bu saç uçlarına tam olarak iyi gele bir şey bulsak ne iyi olacak değil mi?

      Sil
  9. Güle güle kullanın saç kreminizi. Güzel bir ürüne benziyor. Hele yazın saçlarımız denizden güneşten çok yıpranıyor. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef değil mi şimdi tatilden sora extra bir bakım lazım saçlara :-)

      Sil
  10. Şimdilik saçlarıma göre bi şampuan buldum ama kırıklar ve elektiriklenmenin önüne geçemiyorum. Ne yapsam bilemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzüsarısı en azından şampuanın tamam ben hala deniyorum :-((

      Sil
  11. Güzel bir ürünmüş.Şu yaz ayları da saçı yetince yıpratıyor zaten. iyi bir yumuşatıcı ürün kullanamak yerinde bir karar olur. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @anhidezerayak evet yaz için daha yoğun bir bakım düşünüyorum zaten ben de :-))

      Sil
  12. Mango kokusuna bayılırım. Tam bana göre bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi kokusu çok yoğun değil ama hissediliyor :-))

      Sil
  13. Benimde saçlarım ince telli...Ve jöle kullandığımdan tararken zorlanıp ve kırılıyor...Deneyim bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu jöle saçı kırar evet :-( size şu ürünü önereceğim banyodan sonra hem de saçınıza şahane bakım yapar..
      http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2014/07/morphose-professional-milk-shake-it.html

      Sil
  14. ben bir türlü durulanmayan kremleri kullanamıyorum . saçımı ağırlaştırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi evet benim de genelde ağırlaştırır o yüzden dikkatli ve az kullanıyorum..

      Sil
  15. Güle güle kullan canım.Hemen yarın deniyorum bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler bakalım sana iyi gelecek mi..:-)

      Sil
  16. Benim de saçlarım ince telli, onarması güzel hele şimdi yaz olunca daha bir cansızlaşıyorlar kullanmak lazım ...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çizelpezuk evet saç tiplerimiz çok benziyor hacim kazandıracak bir ürün lazım size de :-))

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi teşekkürler geçen pazar yazdığım elite mat ojeler onlar :-))

      Sil
  18. En kisa zamanda alip deneyeceğim. Güzel bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslıhankaraaslan evet saç uçlarım daha bakımlı duruyor en azından :-))

      Sil
  19. Mangonun kokusuna tadına ürünlerine her şeyine bayılıyorum.... çok güzel bir yazı olmuş.. mutlaka alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @busesultan o zaman umarım memnun kalırsınız :-)) teşekkür ederim..

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası elime aldığımda kokusu geliyor biraz sonra bariz bir kokusu yok..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...