26 Haziran 2015

Lapitak ayak deodorantı..

Yaz geldi sıcaklar da başladı arkadaşlar, yaz aylarında ter kokusundan daha da kötü bir şey varsa o da ayak kokusudur. Özellikle kapalı, spor ayakkabıların içinde bütün gün havasız kalan ayaklar mutlaka terleyecek ve kokacaktırlar. O nedenle Lapitak yaz aylarında ayaklarımızın ferahlığını da düşünmüş ve bir ayak deodorantı çıkartmış.

lapitak ayak deodorantı

Kullanılması hatırlanır mı diye düşünmüştüm önce ama koydum ayakkabılığın üzerine ve hergün düzenli kullanıyorum, ayaklarım kesinlikle rahat etti. Ayrıca da faydalı oldu bence. Kullanımı da basit, sabah ayakkabınızı giymeden kuru ve temiz ayağınıza uyguluyorsunuz, sonra da ayakkabınızı giyip işe gidiyorsunuz bu kadar. İstenirse ayakkabı içine ve çoraba da uygulama yapılabilirmiş.  Ben bir kaç haftadır hem evden çıkmadan ayağıma ve ayakkabıma hem de eve dönünce ayaklarıma uyguluyorum, gerçekten bir ferahlık veriyor hem de ayakkabıda bez olmasına rağmen ıslak bir his yaratmıyor. 

Lapitak ayak deodorantı

Eğer normal deodorant gibi çanta boyu olsaydı ürün yaz ayları boyunca çantamdan da çıkmazdı aslında, çünkü gün içinde de ayaklarıma sıkıp ferahlamak güzel bir şey olurdu bence.

lapitak ayak deodorantı

Yaz boyunca kullanacağım bir ürün olacağı kesin.

Sevgiler..

46 yorum:

  1. Merhabalar,
    Deodorantlar gibi pudralı bir ürün mü bu? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bende de var dolap bekliyor iyi oldu okudugum ayakkabılıgın oraya koyayım bari kullanılır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet ortada olunca kullanılıyor hele spor ayakkabı için çok işe yarayacaktır..

      Sil
  3. Cok iyiyiymis yaz aylari icin ideal .Alayim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ozay evet yaz için özellikle bu sene moda ola slipper ayakkabılarda kullanmak için ideal bence..

      Sil
  4. bence de çok kullanışlı.denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet bu ara slipper tarzı ayakkabılara sardığım için bana çok iyi oldu :-)

      Sil
  5. Yaz ayları için çok kullanışlı bir ürün. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. Derhal deneyeceğim yaz için çok güzel bir tavsiye oldu bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilekçe evet oldukça faydalı sıcak günler için..

      Sil
  7. Neyse ki bu sorunum yok....Cidden fena oluyor ayak kokusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu oww hem de ne fena oluyor..:-((

      Sil
  8. Bende de var ama henüz kullanmadım.Memnun kaldıysanız ne güzel referans oldu bana da..Ben de eşime vereyim o zaman kullansın..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzugöncühangül ben de eşimi alıştırdım ikimiz de kullanıyoruz iyi oldu..

      Sil
  9. hiç çekilmez hele de yazın aman aman .

    YanıtlaSil
  10. Ah ne pratikmiş, alayım bende en kısa zamanda (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben yedekledim bile :-))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @çatlakkafe özellikle sıcak havalarda...:-))

      Sil
  12. Kesinlikle süper bir ürün ben de kullanıyorum ♥

    YanıtlaSil
  13. Yaz ayları için kullanışl ve pratik bir ürün, alınası :)

    YanıtlaSil
  14. Yazın genellikle kapalı ayakkabı giymemeye çalışıyorum ama çok faydalı bir ürünmüş gerçekten, bulundurmakta fayda var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi bu sene spor ayakkabı merakı sardı beni o yüzden hep elimin altında duruyor..

      Sil
  15. Lapitak daha önce kullandığım bir marka... ayak spreyi çok pratik ve yararlı bir ürün olmuş.. denemek gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizerkan evet yaz için çok iyi düşünmüşler bunu gerçekten de...

      Sil
  16. İyi hatırlatma oldu bana. Ben de hemen çıkarayım ortaya bu ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet tam havaları geldi geliyor :-))

      Sil
  17. Çok pratik ve güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet çok işime yaradı gerçekten de..

      Sil
  18. Bu konularla çok ilgili olmasam da sayenizde bayanlarla ilgili çok şey öğreniyorum ve bu bilgiler bayanları anlamam açısından işime yarayacaktır.
    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kasımtök bu yalnız bayanlar için değil sadece erkekler de kullanabilir hatta kullansalar daha iyi olur..

      Sil
  19. Bu çok iyi düşünülmüş bir ürün. İnşallah gerçek anlamda ihtiyacı olanlar kullanmayı ihmal etmez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı pek umudum yok ama umarım kullanılır..

      Sil
  20. Özellikle eşimin maçta kullandığı kramponlar için çok iyi olacak :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pınaryargıcı evet kesinlikle kullanmak lazım onlarda bence..

      Sil
  21. Çok merak ettiğim bir üründü.Ayaklar yaz sıcağında ister istemez terliyor,bence temizlik açısından herkesin kullanması gereken ürünlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @öznurözdemir evet kesinlikle herkese lazım bence de..

      Sil
  22. Bende severek kullanıyorum çok başarılı buldum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...