15 Aralık 2013

Hediye: 2 kişiye 2'şer China Glaze oje..

Günaydın, herkese iyi haftalar. Bugün doğum günü ve yılbaşı kutlamaları resmen, instagramdan ipucunu verdiğim sürpriz China Glaze çekilişi ile başlıyor.
Bu çekiliş 1 hafta sürecek, 23'ü son gün. 4 adet ojemiz var; yukarıda, solda it's alive ve rainstorm aşağıda gussied up green ve bend over backwards..  İki kazanan olacak bu sefer, ojeler ikili halde yeni sahiplerine gidecekler.

Ojeleri kazanmak için tek şart blogu izliyor olmanız, herhangi bir sosyal ağda duyuru yaparsanız 
sevinirim tabi ama extra hak olmayacak bu sefer.


Herkese bol şans diliyorum. Ayrıca takipte kalın, hafta içinde asıl yılbaşı çekilişi (leri!!)  de başlayacak.
Sevgiler..

                                                                        ÇEKİLİŞ KAPANDI
                                                   KAZANANLAR YARIN BLOGDA OLACAK....
                           Doğum günümü kutlayıp, çekilişe katılan herkese çok teşekkür ederim..

100 yorum:

  1. Doğumgününüz kutlu olsun.Haftaya da benim doğumgünûm.Ojeler bana doğumgünû hediyesi olur inşallah :))
    buraliolmayanlarlokali@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Seni izlememek mümkün mü? Nice mutlu, sağlıklı yıllara canım ablam seni çok seviyorum iyi ki varsın :-* <3

    YanıtlaSil
  3. katılmamak olmaz..şimdiden nice mutlu yaşlara :)
    nilgunm@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Katılmazsam olmaz çünkü çünkü China Glaze ojeleri çok merak ediyorum. Almaya fırsatım olmadı bir türlü.
    :)

    umarım benim olurlar.
    supergirlweba@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu güzel senelerin olsun Audrey'cim :) Bu arada benim bloğumda da yılbaşı hediyesi çekilişi var.. Beklerim :)

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. mutlu yıllar ve sevgiler :(

    ameliapondblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. doğum gününüz kutlu olsun tabiiiki sizi takipteyim.hatta çekilişinizi bloğumda yayınladım
    http://amigurumievreni.blogspot.com/2013/12/blog-post.html

    YanıtlaSil
  8. china glaze varsa katılalım :)
    makyajhannesi@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. doğum gününüz kutlu olsun,çekiliş için teşekkürler.takipteyim:)

    YanıtlaSil
  10. Ben zaten takipteydiiim :) doğum gününüz kutlu olsun hayatinmelodisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Nice mutlu, huzurlu yaşlara.. iyi yaşa :)
    Takipteyim bende :)
    ebruarslan9191@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. valla ojeye hiç hayır diyemicem ve katılıyorum:)
    sevgilerimle
    yildiz111@hıtmail.com

    YanıtlaSil
  13. https://twitter.com/denizgunerkrbs/status/412530195019472896 deniz güner karabaş denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. selam :)
    gelincika olarak izliyorum
    bloglovindede "loveandsmile" oalrak
    gelincika@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. slm mehpare01 olarak izleyicinim
    bloğumda paylaşdım
    http://mehpare01-ayparcasi.blogspot.com/2013/12/audrey-hediye-2-kisiye-2ser-china-glaze.html

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil
  16. izleyicinizim.. sevgiler.. :))
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. amaa amaaa bu instagram da bahsettiğin sürpriz :))) çok çok mutlu oldum şuan :))

    begüm salurvan adıyla takip ediyorum zaten :))

    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. İnstagram ve twitter takipcinim
    sanslı olmak dileğiyle :)

    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Merhaba; instagramda duydum hemen geldim. Blogunu Gülşah Meral olarak takip ediyorum.
    Mailim : gulsahmeral42@gmail.com
    Sevgilerimle. .

    YanıtlaSil
  20. Mutlu yıllar diliyorum ,çekilişde bende varım ,her yerde takipçinizim ,sevgiler..
    kedi92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Doğum günün kutlu olsuuuuuun! :)
    Valla söz konusu oje olunca katılmadan duramazdım! Zaten oradan it's alive bana göz kırpıyor :)) Benim olmalı!
    Blogunu da Gizem Arıcı olarak takipteyim. :)
    gizem.arici@yahoo.com

    YanıtlaSil
  22. çok güzel ojeler şimdiden teşekkürler
    süslü püslü adıyla GFC de takip ediyorum
    mail adresim bilge-71@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Takipteyim ;) heyoo makyaj_odasi olarak

    YanıtlaSil
  24. Herkese bol şans.

    gmzsnrclk@gmail.com

    GAMZE KARAGÖZ adı ile takipçinim

    YanıtlaSil
  25. doğum günün kutlu olsun canım sevdiklerinle birlikte nice mutlu senelere öpüyorum

    YanıtlaSil
  26. Yasemin Yiğit adıyla takipteyim.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    Sevgiler (:

    YanıtlaSil
  27. Mutlu yıllar ve sevgiler!
    esin olarak takipteyim.
    Esinuzman@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. gül dogan olarak takipteyim
    mail adresim gull-d@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Merhaba:) Ben de katılıyorum, bu ojeler kaçmaz:) ezgi ezgi adıyla takipteyim

    ezzo_ezgi_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Bende şansımı denemek istiyorum canım.Makyaj Kelebeği adıyla blogu izlliyorum.Sevgiler :)

    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. China Glaze denemeyi çok istiyorum. :) LibyLiby olarak zaten izliyorum seni.
    mail adresim : sibelecer13@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar,
    doğum günün kutlu olsun, mutlu yıllar :)
    gfc: Bayan Vertigo/Nisa Ilgaz
    bloglovin: Nisa
    :D
    mail:nnisailgaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba..
    Öncelikle mutlu yıllar.
    Mathilda nın Dünyası adıyla takipçinim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  35. Mailimi eklemeyi unutmuşum.
    baytar.merve@hotmail.com
    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  36. bu yılbaşı bir çekiliş kazanmak istiyorum yaa :) izleyiinim elf_ahmt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Oje delisi olarak bu çekilişi es geçemezdim bende istiyoruuum <3
    makeupbyjade19@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. sinem pehlivan adıyla bende katılıyorummm
    mail: blue_girlsinem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Yeniyıl öncesi ne güzel bir hediye. :)
    Hemen blogunu izlemeye aldım. Herkese bol şans. :)

    YanıtlaSil
  40. :-**** Bende varımm bu güzel ojeler kaçmaz,umarım şanslı kişi ben olurum simlilere bayıldımm !!
    kzmtkkokos@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. doğum günü fıstığım, renkleri çok güzel <3

    ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Çok güzeller=))) dilerim bana çıkar mavi renktekinden bende de var bir harika
    denemedenbilemezsinn@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. Geç de olsa doğum gününüz kutlu olsun, umarım verdiğiniz tatlı hediyeler tadında geçer günleriniz bir dahaki doğum gününüze kadar!! :)
    Sevgiler,
    sevgilimadam@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Ojeler harika görünüyor! :)
    GFC: Elif Nur
    Bol şanslar! :)
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. anjeliqq@gmail.com

    güzel ojeler!

    YanıtlaSil
  46. Doğum gününüz kutlu olsun :)
    Ojeler çok güzeller :)
    ayse cotuk adıyla takipteyim
    ayse_cotuk1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Nice senelere, bloğun izleyicisiyim
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. O gussied up green ne tatlıdır öyle!

    YanıtlaSil
  49. Nice güzel senelere diyorum o zamaan :)
    Her yerden takipteyim malum :)
    kirmizilaleblog@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  50. merhaba, prhn adıyla takip ediyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Bende geldim buradayım =))

    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. merhaba gecikmeli olarak dogum gununuzu kutlarim=)
    Elif Ekici olarak blogunuzu izliyorum ins bu ciciler benim olur sevgiler..
    cancer_elif_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Nice yıllara
    İnstagramdan ve bloglovinden takipteyim.
    CG ojelere hiç yok diyemiyorum.
    @zeytinka

    YanıtlaSil
  54. Nice yıllara
    İnstagramda ve bloglovinle takipteyim
    @zeytinka
    CG ojelere zaafım var itiraf etmeliyim ;)

    YanıtlaSil
  55. Mutlu senelere...
    Merhaba ojelerin rengi harika umarım bana gelirler:)
    cugus1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. ojeler harika :)
    ecmel oje adıyla gfc ve bloglovinde takipçinizim :)
    ecmel95@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Doğum günün kutlu olsun:)
    Gfc:seregon
    seregonsworld@gmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  58. zaten takipteyim, ben de varım!

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. eda esra erarslan
    duydukduymadikdemeyin@hotmal.com

    YanıtlaSil
  60. Oje nerde ben orada :) yaz beni de listeye canim :)

    YanıtlaSil
  61. Merhaba!

    -GFC: m_frantic
    -Mail: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Merhaba,
    Nice senelere. Blogu takipteyim :-)
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. merhaba, blogunun izleyicisiyim ecosmus ismiyle:)
    ecosmus@hotmail.com
    herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  64. Nice Yıllaraa, ojeler çok güzel görünüyor.
    kitapguzellik@gmail.com
    Herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  65. Doğum gününüzü kutlarım :)

    duyguft@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Edanur K. adıyla takipteyim .
    pollyannamakyajaleminde@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Nice mutlu yaşlara :) Süpersiniz
    nesrinbesler@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Nice mutlu seneleree :)
    ecem35@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  69. Zaten izlemedeyim (:
    smilodase@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. merhabalar
    nice senelere mutlu yıllarrrrr
    Havva_020@windowslvie.com
    havva azra öztürk

    YanıtlaSil
  71. Nice güzel yıllara,yeni yaşınız, sağlık, mutluluk ve dilediklerinizi getirsin size :) Sizi her yerden severek takip ediyorum. Seçtiğiniz China glaze ojeler de harika !Sevgilerimle...
    eminegursoy14@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. cok güzeller hic sansım yok ama deneyelim :)

    YanıtlaSil
  73. Nice yıllara canım,heryerlerden takipteyim ;)
    Ben de şansımı denemek istedim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  74. Canım merhaba.Nice mutlu yıllara ;)
    Poliship(blogger) Fulya Ck(gfc) ile izleyicinim.
    vethek.fulya@gmail.com adresim.Bol şans bana :)

    YanıtlaSil
  75. blogunu gül doğan olarak takipteyim.mutlu yıllar
    gull-d@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. Merhaba canım,
    ben seni g+ olarak çevrelere ekledim ama GFC butonunu göremedim bloğunda !
    Life of Yasmina olarak takip etmek ve bu çekilişe katılmak isterim..
    Herkese bol şans,

    YanıtlaSil
  77. Mutlu, umutlu yıllarınız olsun :)

    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. ipek konak adıyla takipteyim
    bloglovin ve gfcden :)
    ipekkonak1@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. Ben de varım :)
    beggummy@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Blogunun izleyicisiyim :) ece-gucel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. fiyuvv renklere baak :)

    gfc: kirpik kiz

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. izlemem mi yaaa :) instagramdan koşarak buraya geldim :D

    YanıtlaSil
  83. merhabalar
    gfc:sadet ecehan
    bloglovin :http://bloglovin.com/sadetecehan
    mail : sadetecehan@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  84. Mutlu yıllaaaar:) china glaze varsa katılmamak immmkansız:) beautygorenow@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  85. Merhaba,Yasemin Yiğit adlı yorumun sahibi olarak Gfc ve Google + adımı değiştirdim, blogunuzu Yaseminniey Krsygt adıyla takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  86. Merhaba
    Hem doğum gününüz hemde yeni yılınız kutlu olsun! Yeni yıl biz kozmetikseverlere yeni yeni kozmetikler getirir umarım :)

    denizbulut01@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. ben de varımmm :)) sengulsevda olarak izleyicinizim
    sengulsevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Nice mutlu yıllar dilerim.Ben de varım:))
    nilaynarta@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. ben de istiyorum :))

    mesudedemir@hotmail.com

    herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  90. merhaba kumral28 adıyla gfc de bloglovinde http://www.bloglovin.com/kumral28 takipteyim
    çeilişide face sayfamda duyurdum https://www.facebook.com/feride.ismailoglu/posts/10152123164086520 feride İsmailoğlu
    feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. Nice yıllara Audreycim :)
    CG için şans bana güler mi bilmem :)

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Mutlu Yıllar'a Audrey :)

    Reyhan Ateş adıyla takip etmekteyim.

    Sevgiler :)

    unsett@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. merhabalarrr:)
    bayıldımm bu china glaze oje hatta tırnaklarınızda gördugumde mest olup numarasını sormuştum,bir turlu kullanmak nasip olmadı umarım ugur getırırsınızde kullanırım ,
    sizlerı elbettekı tuummmm mecralardan takıpteyım:
    bloglavn : http://www.bloglovin.com/misslcky
    twtter:kaankbr1
    facebook:kübra kaan
    ınstgrm:misslcky1
    ahh yeni yılda sizin sayenızde parlamak dilegımle
    misskbr1@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. Gamze Karagoz adı ile takipçinim.
    Herkese bol şans.
    gmzsnrclk@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Ben de varım :)
    GFC de Sargita Gita olarak takipteyim.

    mail adresim; sargitasargita@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  96. Merhaba,
    Umarım şanslı ben olurum :)
    eda ismiyle takipçinim.

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  97. merhaba :) Nice senelere!! :)
    Seda Karapoyraz olarak takipteyim :)
    karapoyrazseda@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. Sevdiklerinizle beraber daha nice senelere umarım şans bu sefer yüzüme güler sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  99. Şansımızı deneyelim :) son saaatlerde olsa.
    Merve Çelik olarak izleyicinim.

    mrvcelikk@gmail.com

    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...