5 Aralık 2013

#syafroditevent Alix Avien hediyeleri..

#syafroditevent'e bizzat katılan ve hediyeleri ile renk katan firmalardan biri de Alix Avien'di. Özellikle mascara ve gloss alınacaklar listemde zaten  vardı. 
Hem baz hem aydınlatıcı gibi kullanılabilecek bir far, sexy black mascara, lip gloss ve eyeliner hepsi denediğim ve memnun kaldığım ürünler oldu.

Farın çok güzel, aydınlık bir şampanya rengi var ve numarası 114.

Swatchı da bu şekilde, parlak şampanya rengi..

Sexy Black mascaranın fırçası tam sevdiğim gibi, uzunluk vermesini  beğendim.

Bu da beni en çok şaşırtan ürün oldu, eyeliner çekmede çok beceriksizim ama bunun ucu ince olmakla birlikte çok kolay uygulama yapabildim. 

Renk tam siyah, tek sürüşte rengini verdi, smudge proof ve çok çabuk  sabitleniyor. 

817 numaralı gloss, daha doğrusu likit ruj diyebilirim buna, çok yoğun bir yapısı var.

Yoğunluk swatchda görülüyor zaten, resmen bir damla tek bir dokunuş dudağa yetiyor.


Mascara, eyeliner ve far ile bir makyaj örneği de yapayım dedim. Mascaranın verdiği uzunluğunu beğendim demiştim, topaklanıp akmaması da artı puan. Kirpiklerim birbirine yapışmadı ama birazcık daha dolgunluk olsaydı çok daha iyi olacakmış.

Bu güzel hediyeler için Alix Avien'e teşekkür ediyorum. Bu ara makyajlarımda kullandığım favori ürünlerim arasına girdiler bile.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Güle güle kullan, bende eyeliner'ı kullanmaya başladım kalıcılığı çok başarılı ;)

    YanıtlaSil
  2. @pinkyfashion.. teşekkürler ben de çok beğendim eyelinerı..

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan cnm bende cok begendim alix avien'in hediyelerini

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanınnn :) Bayıldım hepsine :)

    YanıtlaSil
  5. @kozmetikperisi..çok teşekkürler sen de güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil
  6. @fulyaküçükaksoy.. çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  7. çok yakışmış, bayıldım

    YanıtlaSil
  8. @bademlebuduk.. teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  9. Şampanya rengi dedin, benim içimin yağları gitti:)

    YanıtlaSil
  10. @tutumlupudriyer.. şampanya rengini her şekilde kullanıyorum ben de çok severim :-))

    YanıtlaSil
  11. Eyeliner ve far bana;ruj ve rimel arkadaşlara ;)

    YanıtlaSil
  12. Makyajı yapıp uyuya kaldım çekemedim hahaha çok fenayım ben ya iki gündür şu alix avien makyajım sonu fiyasko oluyor :))

    YanıtlaSil
  13. @G.. Bunlara kıyamadım ama arkadaşlarıma gidecek ürünler de var :))

    YanıtlaSil
  14. @morhastası.. :)) 3. de yaparsın artık daha güzelini

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...