23 Aralık 2013

Günün Ojesi China Glaze not in this galaxy..

Günün ojesi China Glaze not in this galaxy CG'nin holografik serisine ait bir oje, ben bu ojeyi Tanaçan Kozmetiğin yaptığı Limango indiriminden almıştım. Ancak adı holo olmasına rağmen güneş ışığı hariç renk yansımaları/geçişleri ne yazık ki görünmeyen bir oje.

Önce 2 kat sürüp baktım, neredeyse renk bile belli olmadı, neyse ki en azından 3. Katta ışıkta da olsa yansımalar biraz kendini gösterdi. Normal bir metalik ojeden farkı yok bence, ne yazık ki çok başarılı bulamadım.

Ayrıca bir daha mümkün olduğu kadar netten oje almayacağım, renkler kesinlikle yanıltıcı oluyor. Aynı şey tabi ruj gibi ürünler için de geçerli, ben alırken ürünü kesinlikle görmek, denemek hatta mıncıklamak istiyorum.  Siz bu renk hakkında ne düşünüyorsunuz??
Sevgiler..

10 yorum:

  1. kuzu bence renk fena degıl de en ıyısı gıdıp gorup begendıgın numarasını aklında tuttugun urunlerı almak ınternetten :D

    YanıtlaSil
  2. @seraptan.. Eskiden not alırdım renkleri yine yazmak lazım ..:((

    YanıtlaSil
  3. Ben de swatchların çoğunun gerçek hali yansıtmadığını düşünüyorum :/ Çekim yaparken özellikle dikkat ettiğim bir şeydir bu durum.

    YanıtlaSil
  4. @kontes..evet ne yazıkki çok yoğun ışıkta yapılıyor çoğu swatch yanıltıcı oluyor.. :((

    YanıtlaSil
  5. gulegule kullan canım ben rengini beğendim:)
    mimledim seni bu arada

    YanıtlaSil
  6. @biricitconus.. Teşekkürler canım.. Diğer mimi de yaptım da yayınlayamadım hemen alacağım yayına :) bakıyorum yeni mime hemen

    YanıtlaSil
  7. Bencede fena degil, rangini ben begendim. Yalniz ojeden cok ben tirnaklara takildim Ne kadar guzeller masallah :)

    YanıtlaSil
  8. @aner.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu holografik ojeleri merak ediyordum. Renk yansımalarının olmaması kötüymüş.Teşekkürler yazı için:)

    YanıtlaSil
  10. @yelda.. Evet daha iyi renk geçişi olan ojeler varken bunu az buldum ne yazık ki :((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...