10 Aralık 2013

Watsons Alışverişi..

Geçtiğimiz hafta Watsons'dan minik bir alışveriş yaptım, malum Watsons'a girdik mi elimiz asla boş çıkmıyoruz.
İlk olarak mağazalara yeni gelen ve Eos Lip balmlar gibi minik kutularda olan Balmi lip balmın frambuazlısını aldım. Detaylı yorum yakında gelecek.

Şu yılbaşı temalı duş jellerine bakarmısınız, bunlardan bir kaç tane daha alasım var. 4-5 TL. gibi bir fiyatı vardı sanırım.

Son olarak Rimmel London Space Dust serisi, iki ojesini  burada anlatmıştım, devamı da gelecek.

Yılbaşı yaklaştıkça alışverişler de hız kazanacak gibi duruyor, bakalım daha neler gelecek.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. lip balm ın yorumunu merakla bekliyorum=)

    YanıtlaSil
  2. Duş jellerinin ambalajlarına bayıldım, güle güle kullan bitir güzellik :-*

    YanıtlaSil
  3. @didemşimşek.. yazısı hazır öğleden sonra yayına alırım :-))

    YanıtlaSil
  4. @senabilen.. teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  5. Lip balmi cok merak ettimm. Ne kadara aldin canim. Gecen bath and body works de gordum ama cilekli ve elmali vardi ikisini de begenemedigim icin almamistim . Frambuazli hos gozukuyor . Cok soru sorms olcam ama baska ne cestleri vardi ;)

    YanıtlaSil
  6. @balböceğiilekozmetik.. yazısı öğleden sonra gelecek orada detaylar olacak :-)) fiyatı 9.90 tl..

    YanıtlaSil
  7. Ne tatli seyler almissin boyle♥ guke gule kullan canim:*

    YanıtlaSil
  8. @j.d.... teşekkürler :-)))

    YanıtlaSil
  9. O duş jelleri ne ciciiii :) Ben de bu haftasonu talan edeceğim heryeri :) Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. @fulyaküçükaksoy.. beğenmene sevindim canım iyi alışverişler :-))

    YanıtlaSil
  11. lip balmı merak ettim umarım eoslardan iyidir :) güzle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  12. Şimdilik aranız Lip balmla nasıl azcık kopya versene abloşyaaa :)) Güle güle kullan hepside süpey duş jelleri tam hediyelik :*) sonunda bugün gidip bende aldım ojeden 1 tane bloglar sağolsun batırdınız beni :P

    YanıtlaSil
  13. @kitten.. teşekkürler lip balmın ayrı yazısı şu anda blogda :-))

    YanıtlaSil
  14. @madamekokoş.. yazısını yazdım canım gayet iyi aramız..:-))yok yok batmazsın biz batmadıktan sonra kimse batamaz :-)) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  15. Lip Balm çok sevimlide ben bulamadım yaa :(

    YanıtlaSil
  16. @sihirligünlük.. :-(( hemen bitmişmii.. umarım watsons stoklarını tazeler hemen..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...