10 Aralık 2013

Günün ojesi FlorMar Mirror Shine MR06 Numara..

Günaydın, İstanbul karlı bir sabaha uyandı umarım herkes işine ya da gideceği yere sorunsuzca varmıştır. Kar İstanbul'da çok uzun süre etkili olmaz ama geriye kaosunu ve çamurunu bırakır, umarım bu günleri kolay atlatırız.
Hemen günün ojesine geçelim, hafta sonu FlorMar'dan alışveriş yapmıştım ve aldığım ojeleri de instagram sayfamda göstermiştim. Hemen oje denince en favori renklerimden biri olan 06 numara mavi ile başladım. Renk bebek mavisinin metalik olanı ve aynı duochrome koleksiyonunun yapısında, yani çok kremsi, kolay kurumuş gözüküyor ama kuruduktan sonra bile zedelenmeye müsait. Duochrome serisinden farkı bu renkleri yanar-döner değil düz  olması diyebilirim. Mirror adı uygun olmuş olabilir çünkü gerçekten de çok parlak bitiş veriyor. Hemen üzerine de kar şerefine sevgili Başak'ın yolladığı HM "Pink" isimli ışıltılı ojeyi sürdüm. Koyu bir renk üzerinde daha iyi duracağını düşünüyorum ama böyle de çok sevdim.

FlorMar Mirror koleksiyonunundan aldığım diğer iki ojeyi de yakında süreceğim, bu ara çok ojem var denenmeyi bekleyen o nedenle karar vermekte gerçekten zorlanıyorum.
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Bence hava durmunun konseptine mükemmel uyan iki renk olmuş canım :-*

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş rengine bayıldım gerçekten sanada çok hoş durmuş canım

    YanıtlaSil
  3. amanıınn ben bu koleksiyonu kaçırdım sanırımmm,uzun süredir evm ye uğramıyordum zamanı gelmiş demek ki :) renk süpermiş ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. yine harika bir görünüm! =)

    YanıtlaSil
  5. @senabilen.. dimii buz mavisi çok hoş oldu bu havaya hakikaten :-))

    YanıtlaSil
  6. @yaseminkılınç.. çok teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  7. @tanuraysha.. :-)) yeni çıktı koleksiyon zaten sanırım yılbaşı şerefine..:-))

    YanıtlaSil
  8. @didemşimşek.. çok teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  9. Postumda seni referans gösterdim madem ben çok beceremiyorum en azından tavsiye üzerine yonlendireyim dedim=))
    http://waffletadinda.blogspot.com/2013/12/ylbas-trnak-susleme-fikirleri.html
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. @didemşimşek.. çok teşekkürler canım çok güzel bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  11. buna gerçekten bayıldım, renkler bir harikaymış:))
    >http://princessmixmakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...