24 Aralık 2013

Mim..En Sevdiğin??

Önce sevgili Biricit, sonra da Sihirli Mavi  ve gontheblog blogunun sahibeleri  beni bu defa en sevdiklerin konusunda mimlemiş. Bu konu benim de çok hoşuma gitti, hepimiz sevdiğimiz şeylerden konuşmayı severiz çünkü. Umarım siz de zevkle okursunuz..

1.En sevdiğin renk? Kırmızı, mor ve maviyi çok kullanıp sevmekle birlikte asıl favorilerim siyah ve beyazdır benim, bir şey alacaksam direk elim o renklere gider.


2.En sevdiğin çiçek? Gece açması ve muhteşem kokusundan ötürü yasemin..


3.En sevdiğin yemek/sebze/içecek? Yemek olarak çocukluğumun favorisi hala gözdem; köfte/patates ama ev köftesi olacak. Sebze olarak brokoli ve ıspanak severim. İçecek kola ve caramelli frappacino favorilerim.


4.En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Yerli şarkı olarak Ajda Pekkan Kimler geldi kimler geçti hep favorimdir. Yabancı çok şarkı var sevdiğim ama all time favorite Bryan Adams Everything I do benim için.


5.En sevdiğin komedyen?
Türk komedyen çok aman aman bayıldığım biri yok henüz. Yabancı Steve Martin'e bayılırım.


6.En sevdiğin kız/erkek ismi?
Çok kolay İrem ve Arda :-))

7.En sevdiğin kitap?
Bütün Agatha Christie kitapları, Stephan King romanları ve tabi ki Şeker Portakalı, Çöplük, Küçük Prens..


8.En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu? 
Yerli yok diyebilirim, kimseyi çok sevmiyorum. Yabancılardan Al Pacino özellikle Kadın Kokusu filminde, Jack Nicholson özellikle The Shining filminde favorilerimdir.


9.En sevdiğin yerli/yabancı film?
Yerli çok kolay, Neşeli günler, şu turşucu ailesini anlatan harika film, Tosun Paşa, Süt Kardeşler ne zaman gösterilse seyredeceğim filmlerdir. Yabancı film olarak, Gelinin Babası, The Bird in a Wire, The X Man bazı favorilerim.

10.En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
Avrupa Yakası açık ara en favorim. Yabancı dizi olarak Teen Wolfe, Dracula, The Originals, The Borgias, The Vicious, Supernatural gibi dizler favorilerim.


11.En sevdiğin yerli/yabancı şehir?
İstanbul ve 3 sene yaşadığım Londra tabi..


12.En sevdiğin gazete/gazeteci? 
Gazete okumuyorum artık, hepsi çok sinir bozucu oldular. Gazeteci olarak Selahattin Duman ve Yılmaz Özdil'i severim.

13.En sevdiğin mevsim/gün/ay?
En sevdiğim mevsim çok sıcak olmaması nedeniyle bahar, ayın 15'ini severim maaş alıyoruz, ay olarak da Aralık, doğum günü ayım..

14.En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcısı/takı?
Kıyafet olarak jean, tamamlayıcı olarak fular ve takı olarak da yüzük tabii :-))

15.En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
İşte bu zor, seçmek çok zor bunların arasından. Ama Nars allıklarım favorim ve bakım ürünü olarak da çok sevdiğim yüz yıkama jellerim var.

16.En sevdiğin çizgi karakter?
Tom ve Jerry :-)))


17.En sevdiğin anı?
Çocukluğumda yaz tatillerinde bahçede geçirdiğim zamanlar ve Londra anılarım.

18.En sevdiğin özelliğin?
Çabuk sinirlenmiyorum biraz durumu tartıp öyle tepki veriyorum, o özelliğimi severim.

19.En sevdiğin his?
Oğlumu öptüğümde duyduğum sevgi .-))

20.En sevdiğin canlı?
Buna yine oğlucum aşkım benim diye cevap vereceğim ama onun dışında köpekler, kediler ve bütün bebek canlılar..


Sizin de e nsevdikleriniz mimimnizi okumayı merakla bekliyorum.
Secvgiler..



4 yorum:

  1. Zevkle okudum canım teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. şimdiii söyle bakalım turşu limonla mı olur sirkeyle mi :)
    Çok güzeldi bir an yasemin kokusu geldi burnuma bende severim :)

    YanıtlaSil
  3. @G.. Ben de çok zevkle yazdım canım sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. @hazelçelik.. :)) tabiki de limonla olur.. yaz geceleri bayılırım yasemin kokusuna..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...