11 Aralık 2013

Çekiliş Sonucu..

kozmela.com ile düzenlediğimiz hediye etkinliğimiz sona erdi, katılan herkese teşekkür ediyorum. 51 katılım oldu ve bunların içinden random 23 numarayı seçti.

23 numarada sevgili Pelin Gökçek bulunuyor.  Kendisini tebrik ediyorum. En kısa zamanda adres bilgilerini mail adresime bekliyorum. Ben de bu bilgileri firmamıza ileteceğim.

Kazanamayanlar üzülmesi, sırada yılbaşı çekilişimiz, devamında sevgililer günü, onun da devamında anneler günü çekilişleri var, yani çekilişlerimiz bol bol gelecek. Böyle güzel bir çekilişle yanımda olduğu için de kozmela.com'a teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Yupppiiii, çok sevindim, gönderdim iletişim bilgilerimi, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. @pelingökçek.. tebrikler canım :-)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...