9 Aralık 2013

Real Techniques Makyaj Süngeri..

Real Techniques fırçalara hayran olduğum ve neredeyse bütün fırçalara sahip olduğum doğrudur, Beauty Blender tarzı bu süngeri çıkarınca mutlaka denemek istemiştim. Bayram tatilinde İngiltere'ye giden bir arkadaşımdan bir tane istemiştim, sonra dayanamayım Wake me Up fondötenle beraber feelunique.com dan bir tane de ben sipariş verdim. Sitede 5 pound yani 15 TL'ye satılıyor ve kargo ücreti de yok.
Yine Pixiwoo kardeşlerin bir buluşu, bu kızlara bayılıyorum, ihtiyaca göre ürün çıkarıyorlar.

Hemen bir tanesini kullanıma açtım. Daha önce Beauty Blender kullanmadım ama Gratis ve Watsons'da satılan çakmalarını kullanmıştım. Tabi bunu aldıktan sonra hepsi de çöpe gidecek çünkü mukayese kabul etmezler.

Bir kere diğerlerini kuru olarak kullanmak mümkün değilken bunu ıslak veya kuru istediğim gibi kullanıyorum ve çok başarılı sonuç alıyorum.

Blender'ın değişik yüzeyleri ile yüzün değişik bölgelerine uygulama yapmak mümkün, fondöten, kapatıcı, göz altı kapatıcısı gibi ürünleri çok güzel uyguluyor. Burun kenarı, göz pınarı gibi bölgelerde ayrı fırçalar kullanmak zorunda bırakmıyor.

Paketlemesi de klasik Real Techniques fırçalar gibi.

Elimin üzerine aldığım fondöteni pıt pıt hareketlerle önce yedirerek, daha sonra da dairesel hareketler ile dağıtarak uyguluyorum. Tam olarak cilde yediriyor ürünü. 

Fırçalarımın yeri ayrı tartışılamaz bile ama bu süngeri de aldığıma hatta yedeklediğime de çok memnun oldum. Uygulamasını çok beğendim. Temizlemesi de çok zor olmadı, bebe şampuanı ile güzelce yıkandı ve durulandı ve bütün fondöten de aktı, hiç bir sıkıntı yaşanamadım bu konuda. RT fırçalar kadar bu sünger de makyaj  aksesuarları koleksiyonunda bulunması gereken ürünlerden biri bence, umarım TR'ye de bir an önce gelir.
Sevgiler..

19 yorum:

  1. Ben çok beğendim bunu uzun zamandır kullanıyorum. En yakın zamanda birkaç tane yedekleyeceğim. Ama bebe şampuanı, anti bakteriyel ve beyaz sabun olmak üzere üç farklı şekilde yıkadım. En iyi sonucu beyaz sabunla aldım. Tabi gene de tamamen lekeler çıkmıyor:/

    YanıtlaSil
  2. RT fırçaların hayranı olarak nedense sünger konusunda hala kararsızım. Çakmalarının çok kötü olması nedeniyle sanırım. Mutlaka buraya da gelir gelmesine ama 50 liranın altında da satmazlar eminim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu süngerden kullanıyorum ve dediğin gibi Watsons'takiyle mukayese bile edilemez :)Yumuşacık çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. @zuhalgündoğdu..beyaz sabun çok kolay akmaz gibi gibi geliyor bana ama denerim bakalım nasıl temizleyecek..

    YanıtlaSil
  5. @nilgün.. bence al bunu seveceksin.. feeluniqueden 15 tl ye geliyor.. çakmalara hiç benzemiyor ..

    YanıtlaSil
  6. @eyireltia.. evet canım aynen öyle alınca ben de çok şaşırdım fonksiyonelliğine..

    YanıtlaSil
  7. Süngerler fırçalara göre daha pürüzsüz ve doğal bir uygulama sağlıyor fırsat bulursam bunu da denemek istiyorum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. RT ürünleri bu kadar iyiyken neden hala türkiye'de yok demekten kendimi alamıyorum :(

    YanıtlaSil
  9. ya feelunique'den son iki siparişim elime geçmedi, korkuyorum artık ordan bişey almaya...

    YanıtlaSil
  10. En az Beauty Blender kadar başarılı RT sünger, güle güle kullanın hep :)
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
  11. Gratislerle bulunanlarla alakası bile olmadığını düşününce nasıl mükemmel bir performans sağladığını düşünmek epey mutlu edici oluyor. :)

    YanıtlaSil
  12. Henüz işte bu dediğim makyaj süngerini bulamamışken yazdığın yazı çok iyi geldi, ben de beauty blenderlara şans verecektim ama önce bunu deneyebilirim

    YanıtlaSil
  13. @ceydabyjade.. çok teşekkürler gerçekten uygulaması iyi..:-))

    YanıtlaSil
  14. @pinkyfashion..evet girişimci ruhlu firmalar bekliyoruz artık :-))

    YanıtlaSil
  15. @nilgün..:-(( kötü olmuş bu ara çok takılan duymaya başladım ben de bir süre bir şey almayacağım sanırım..

    YanıtlaSil
  16. @kozmetikanus.. beauty blender hep aklımda benim ama sanırım gerek kalmadı almama bu durumda :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  17. @yarbanabireğlence.. evet gerçekten de çok farklıymış insan çok şaşırıyor gerçekten ilk denemede..:-))

    YanıtlaSil
  18. @gözdeYA.. beauty blender çok daha pahalı buna şans vermek daha mantıklı geldi bana da :-))

    YanıtlaSil
  19. Ben bu yazınıza yorum yapmıştım ama sanırım teknik bir sorun oluşmuş.Beaty blender kullanmayan biri için bu sünger oldukça avantajlı ve kullanışlı.Ama malesef blender'ı geçememiş.Eğer bundan memnunsanız aynen devam edin derim ben :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...