18 Aralık 2013

Günün ojesi H&MPopy Red&Skyscraper..

Burada  bahsettiğim H&M alışverişinde aldığım 6'lı oje setinden ilk olarak yine yılbaşı temalı Poppy Red ve üzerine de gümüş ışıltılı Skyscraper isimli topcoatu sürdüm.

Poppy Red şahane bir metalik kırmızı, 2 normal kat sürdüm ama kıvamı biraz kremsi, o nedenle kuruduktan sonra bile biraz zedelenme yaşadım. Ama onları da skyscraper ile kamufle ettim. 

Kırmızı ve gümüşün birleşmesi yılbaşı için güzel alternatiflerden biri bence, metalik kırmızı üzerine değişik topcoatlar uygulayarak ojeyi daha da renklendirebiliriz. Yılbaşı için alternatifler gelmeye devam edecek.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Dün bu seti almadığıma pişman oldum ya nasıl güzel durmuşş :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel durmuş :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Ofg Eskişehirede neden H&m yokki :( çok güzelmiş bu :(

    YanıtlaSil
  5. Wooww muhteşem bi kırmızı ;)

    YanıtlaSil
  6. @ceydabyjade.. çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  7. @makyajkelebeği... çok teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  8. @didemtürker.. teşekkür ederim..:-))

    YanıtlaSil
  9. @ebru.. hm o kadar az yerde var ki zaten çok sinir bozucu :-((

    YanıtlaSil
  10. @senabilen.. :-)) teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  11. @balböceğiilekozmetik.. çok teşekkürler şekerim :-))

    YanıtlaSil
  12. @yeldaersözlü... teşekkürler :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...