29 Aralık 2013

Avon Rave Oje..

İyi akşamlar. Avon'un geçtiğimiz salı günü aldığım tatlı yılbaşı paketinden çıkan güzel ürünlerini instagram hesabımda paylaşmıştım. Onlardan  biri de Diamond Sparkle serisinden Rave isimli ojesi, bu seriden daha önce iki oje alıp kullanmıştım. Başarılı bir seri, fırça kalınlığı benimkiler gibi uzun tırnağa uygun şekilde yassı ve normalinden daha kalın, ojelerin pigmentasyonunu da diğer serilere göre daha çok beğendim. 

Kendinden minik simleri olan, pembe renkli Rave..

Ojeler Avon kataloğunda indirimli olarak 7.40 TL. ye satışta, Avon'un bu değişik kesimli şişeye sahip ojelerini seversiniz diye düşünüyorum.
Sevgiler.

8 yorum:

  1. ben de çok beğendim bu ojeyi, ama senin tırnaklarında daha bir güzel durmuş :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. @bveç. . Çok teşekkürler canım o senin güzel görüşün :))

    YanıtlaSil
  3. Bu oje tırnaklarınla birleşince daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim bu tonları sana çok yakıştırıyorum zaten kendim sürsem bukadar hoş durmazdı eminim.:))

    YanıtlaSil
  5. @cansuselin.. Çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  6. @begumsalurvan.. Canım çok tatlısın çok teşekkür ederim tabi ki sende de çok hoş durur :))

    YanıtlaSil
  7. @makyajkelebeği.. Teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...