12 Aralık 2013

Günün Ojesi Sephora wanna be a star&Avon Opalesce..

Bugün günün ojesi Sephora'nın indiriminden aldığım minik ojelerinden wanna be a star,  koyu tonlu bir patlıcan moru, 2 katta opaklaştı, Sephora ojelerinde biraz geç kuruma sorunu var ama kuruyunca da tam kuruyorlar. kremsi kıvamda olmadığı için zedelenme veya yastık-yorgan izi kalma riski olmuyor.

Sonra havanın da karlı olması nedeni ile Avon'un yeni aldığım topcoat ojesi Opalesce ile üzerini süsledim. Avon'un topcaotuna bayıldım, çok başarılı, güzel duruyor, çabuk kuruyor ve folyo gerektirmeden de çıkıyor. Ancak yine fırçaya az gelme/gelmeme sorunu var, o nedenle fırçayı ojeye daldırıp daldırıp pıt pıt uygulama yöntemi ile sürdüm. Neyse ki çok çabuk kuruyan bir yapısı varmış.

Avon'un bu yıldız-kar efektli ojelerini yılbaşına kadar değişik ojeler üzerinde de kullanmayı planlıyorum. Asıl yılbaşı gecesi ne süreceğime ise henüz karar vermiş değilim.
Sevgiler..

17 yorum:

  1. Bu tarz bir flakeyim var. Koyu mor ile denememiştim hiç :) Fikir oldu, teşekkkürler canım <3

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikperisi.. :))) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. @kontes.. denemeni bekliyorum senin de :-))

    YanıtlaSil
  4. Bayiliyrum flakey ojelere♥ cok hos duruyorlar koyu ojenim uzerine ;)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel bir renkmiş o güle güle kullan :) Bu akşam bakılacak kendisine. Avonun Top Coatıda hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. golden rose unda buna benzer bir flakey ojesi vardı sanırım . ben bir farkını göremedim sence var mı ?? farklı dersen alacağım da :)))

    YanıtlaSil
  7. @j.d... ben de bayılıyorum.. yılbaşına kadar bol bol kullanırım artık..:-))

    YanıtlaSil
  8. @tipikterazi.. çok teşekkürler böyle renkleri çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  9. @begumsalurvan.. GR'nin öyle flakey bir ojesini hatırlamadım pullu ojeleri falan var bende bir sitesine bakayım nasılmış.. yazarım sana..

    YanıtlaSil
  10. @begumsalurvan.. senin dediğin gr carnival 101 numara sanırım.. evet yapısı benziyor sanırım ama sanıyorum gr yi tırnaktan çıkarması çok zordur bu çok kolay çıktı..

    YanıtlaSil
  11. golden rose jolly jewels 101 numara benim bahsettiğim oje:) görünüşünü benzettim ama çıkarırken sorun yaşadım mı hatırlamıyorum

    YanıtlaSil
  12. Çok kötüsün şekerim olmuyor ama tırnaklarım kırılıyor benim bide mor da sürüveriyorsun yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))

    YanıtlaSil
  13. @begumsalurvan.. gr 101 bende yok ama diğer ojelerin hepsinde çıkma problemi vat folyosuz zor çıkıyorlar.. Tek avantajı flakelerinin daha yoğun olması gr de..

    YanıtlaSil
  14. @morhastası.. :)) tırnakların kırılıyorsa belki vitamin eksikliği olabilir canım ama

    YanıtlaSil
  15. harikaymıs canım senin tırnaklarında ojeler cok guzel duruyor bayılıyorum bende:)

    YanıtlaSil
  16. @biricitconsungünlüğü.. teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...