12 Aralık 2013

Yeni Mim.. Kendimiz Hakkında 5 Bilgi..

Yeni bir mim ile karşınızdayım, bu mimleri umarım merak ediyorsunuzdur ya da hoşunuza gidiyordur, ben zevkle okuduğum için herkesi de öyle sanıyorum. Bu sefer beni mimleyen sevgili Biricit oldu. Kendimiz hakkında 5 önemli şey yazmamız gerekiyor.

1-Yabancı dizileri hem yerli dizilere, hem de filmlere tercih ediyorum. Hem kısa sürüyor, hem heyecanlı hem sürükleyici..



2-Hep kilo alma korkum var, okul hayatım, üniversite hayatım, ilk çalışma yıllarım boyunca çok zayıftım, 45 kilo falandım, sonra çok kilo aldım ve verdim ama hala o kilolar geri gelecek korkusundayım.

3-İtiraf ediyorum, karanlıktan korkarım, mutlaka ışık ve yalnızsam da TV açık uyurum.


4-Yemek yapmayı hiç sevmiyorum, yapmayı da beceremiyorum zaten. Çok lezzetsizdir benim yemeklerim sanırım içine sevgi katmadığımdan :-)) ama yapacak bir şey yok, zaten abur cubur yemeyi de daha çok severim.

5-İnsanlara çok güvenmemek gerektiğini bilirim ama yine de güvenirim, haklarında kötü şeyler düşünmem. genelde üzüntü getirir bu bana ama önemli değil ne yapalım herkes şansı hak ediyor.

Benim de mimim bu şekilde..
sevgiler..

10 yorum:

  1. Dracula'yı bende sevdim ya merakla bekliyorum hep yeni bölümlerini :)

    YanıtlaSil
  2. Şu insanlara güvenme konusunda sanki beni tarif etmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. @gizemgider.. evet ben de çok sevdim:-))

    YanıtlaSil
  4. @tipikterazi.. ne kötü değilmi??

    YanıtlaSil
  5. @tutumlupudriyer.. Evet bence de :))

    YanıtlaSil
  6. Ergen vampir dizilerinden fenalık gelmişti artık dracula iyi geldi bende severek takip ediyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. tesekkurler canım yanıtladığın icin son maddeye katılıyorum son sans onemli ama hakedene:)

    YanıtlaSil
  8. @biricitconsungünlüğü.. evet kesinlikle :-))

    YanıtlaSil
  9. @palatosun.. ergenlerden sıkıldıysan bir de The Originals isimli diziye bak derim çok beğendim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...