24 Aralık 2013

Günün ojesi Alix Avien 540..

Günaydın. Günün ojesinde Alix Avien'in minik Shine Plus serisinden çıkardığı, 540 numaralı metalik turkuaz renkli ojesi var bugün. Ojenin rengi yeteri kadar baskın olduğu için üzerine herhangi bir süsleme yapmak istemedim bu sefer.
Metalik ve kremsi kıvamlı olduğu için çabuk sürülüp, kolay kuruyor. Zedelenme yapacak gibi de gelmedi bana bu sefer. Resimlerin bir kısmını güneşte, bir kısmını da gölgede çektim. Gölgede olanlardaki renk, tam rengi yansıttı.

Akix Avien'in bu minik ojelerini çok seviyorum, çok değişik renkleri vardı zaten ve yeni de bir sürü renk çıkartmış, Bu da onlardan biri. Ayrıca ucuz olması ve en azından bitirilebilir bir miktarda olması da ojenin artılarından. Tek kötü özelliği, şişe küçük olduğundan fırçası da çok minicik, uzun tırnağa sürerken bir parça zorluk yaşıyorum ama renkler için göz ardı edilebilir bir kusur. 
Sevgiler.

4 yorum:

  1. @didemşimşek.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. Bulamiyorum ben bunlardan hicbir yerde.

    YanıtlaSil
  3. @ben küçük kozmetikçilerden alıyorum ama watsonsda var.. Kadıköy rıhtım tarafındaki kızmetikçilerde var istanbuldaysan..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...