6 Aralık 2013

Haftanın Ojeleri..

Bu hafta yoğunluktan ve resimsizlikten gün gün oje paylaşımı yapamadım ama her gün oje değiştirmeyi de ihmal etmedim. 


En güzeli en başta, Rimmel London'ın yeni dokulu oje serisi Space Dust Watsons'a geldi, gelmesi ile dört rengi de almam bir oldu tabi. Bildiğim kadarıyla bir renk daha var ama onu bulamadım. Hemen genel istek üzerine ve benim de en beğendiğim renk olan koyu yeşil-siyah arası olan Total Eclipse'i sürdüm ve çok beğendim. Harika yeşil ışıltıları var ve yılbaşı için iyi bir seçenek bence. İkinci favorim tabi ki China Glaze Pizzazz, en altta, sağda yer alıyor. Işıltıları mükemmel, yeni keşfettiğim folyo yerine yüksük yöntemi ile 2 dakika bekleterek çıktı. Onun üst resminde yine China Glaze Water you Waiting For var. Bu oje instagram takipçileri biliyor yapısı bozulduğu için Tanaçan Kozmetik'e geti gitti. Selim Bey bizzat yazıp yeni ojeyi yolladıklarını ve bozuk ojeyi yollamamı, sorun neyse bakacaklarını söyledi. Bu kadar yakın ilgi ve müşteri dostu olmalarından dolayı Tanaçan Kozmetik'i tebrik ediyorum ve yeni ojem için teşekkür ediyorum. 
Diğer ojeler ise Essence'in Floral Grunge koleksiyonundan siyah ojesi ve Gabrini M04 numaralı mat kırmızı oje, ikisine de çok sevdim. Özellikle bu ara bütün markalar mat oje koleksiyonlarını yenilerken ben de mat ojelerimi hatırlamış oldum. Bu hafta ojelerim bu şekildeydi, siz en çok hangisini sevdiniz??
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Sağ üstteki renge bayılıyorum.Teninize de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. @süslüvepembedünyam.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Yeşilli space ojeyi dün denedim watsonsda tırnaklarımda siyah oje vardı üzerine sürdüm hafifce ama çok koyu gelmedi bana oje simsiyah olmadığı için almadım :( alsamıydım ki diye düşünüyorum şuanda :)) güle güle sürştür canım ...

    YanıtlaSil
  4. @madamekokoş.. Evet simsiyah değil yeşil ışıltılar var daha güzel duruyor bence böyle.. :))

    YanıtlaSil
  5. rimmel london dokulu ojeleri acayip merak ediyorum:)) sana dokulu ojeleri çok yakıştırıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. @begumsalurvan.. Çok güzel ojelermiş ben çok beğendim .. Teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  7. Water you Waiting For en çok buna bayıldımm :) sizin tırnaklarınıza da çok yakışmış.Bu arada china glaze ojeleri çok sewmeme rağmen artık almayı düşünmüyorum benzer durumu ben en az 5-6 ojemde yaşadım donmuş gibi bi tuhaflar bazılarını oje çözücüyle kurtardım ama bikaçı düzeleceğe benzemiyo yazık yani :(

    YanıtlaSil
  8. sekercım en alt sagdakı ojeye bayıldım nasıl da yakısmıss

    YanıtlaSil
  9. Rimmel Total Eclipse bende aldım ve bayıldım...harika ışıldıyor:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. @belmut,. Teşekkürler benim de iki simli ojem kurudu bunu değiştirdi tanaçan ama niye kuruyorlar anlamadım diğerleri sapasağlam neyseki

    YanıtlaSil
  11. @seraptan.. Çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  12. @seregon.. Teşekkürler hepsine bayıldım ben de :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...