27 Aralık 2013

Clinique Chubby Stick Yılbaşı Seti..

Chubby Stick'leri çok sevmemekle birlikte, yılbaşı için hazırlanmış bu şeker gibi seti görünce dayanamadım yine ve aldım. Hem renkler hoşuma gitti, hem de fiyatı da oldukça uygun geldi bana.

Setin adı zaten Whole Lotta Candy, Renkleri görünce bol resim çekesim geldi.

3 adet 1.2  gr.'lık şirin chubby var sette. Fiyatı 69 TL.

Yukarıdan sayarsak Voluptous Violet, Two Ton Tomato, Pudgy Peony..

Bunlardan Two Ton Tomato rengini zaten beğendiklerim içinde yer alıyordu. Pudgy Peony en almayı dişünmeyeceğim rengi ama o bile fena değil sanki.

Renkler çok pigmentli gibi durmakla birlikte chubbyleri biliyorsunuz, hiç pigment falan yok. Ama nemlendirmesini bu sefer fena bulmadım. Diğer chubbleri bu konuda gerçekten vasat bulmuştum.

Yukarıdan aşağıya swatcları da görebilirsiniz.

Chubby Stick'lerin tanesinin 49 TL. olduğunu düşünürsek bu set gramajı az olmakla beraber fiyatı uyguna geliyor. Yılbaşı gelince de böyle şirinlikler karşısında zaten kendimizi tutamıyoruz. Clinique iyi işi çıkarmış bence bu seti yapmakla.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. güle güle kullan renkler güzel..

    YanıtlaSil
  2. Ambalajlı çok şirin duruyor ama benim Clinique'nin chubby'leriyle yıldızım pek barışamadı.

    YanıtlaSil
  3. Hiç ihtiyacım yok ama benim bile alasım geldi görünce :) gerçekten şeker gibi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @didemşimşek.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. @melal.. Ben de çok bayılmıyorum ama bunlar güzel geldi gözüme

    YanıtlaSil
  6. @bveç.. Teşekkürler Başakcım tamamen şirinlik kontenjanından alındılar zaten :))

    YanıtlaSil
  7. Şeker gibiler güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  8. @senabilen.. Teşekkürler bebek :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...