13 Aralık 2013

Maybelline Metallic Pomegranate vs. Mufe #17

Bir önceki yazıda Maybelline Metallic Pomegranate'i incelemiştik, şimdi de Mufe 17 ile farkını görelim neymiş. Rengine hasta olduğum Maybelline Metallic Pomegranate TR'de bir türlü olmayınca ben de dayanamayıp rengi çok benzeyen MUFE'nin 17 numaralı krem farını almıştım. Sonra arkadaşım da bana Metallic Pomegranate getirince bir anda aynı renk iki krem farım olmuş gibi oldu. Ama boşuna endişelenmişim çünkü aslında birbirlerinden oldukça farklılar.
Maybelline, TR fiyatları ile kıyaslarsak MUFE'den aslında baya bir kaliteli ambalaja sahip, cam bir kavanozda gelirken MUFE plastik kullanmış ve fiyatı sanırım 54-57 TL. gibi bir şeydi. Color Tattoo'lar TR'de 15-18 TL gibi, indirimde çok daha uyguna bulunuyor. Ben bu rengini de yurt dışından 5 pound yani 15 TL.'ye aldım.

Renk olarak burada oldukça benzer görünüyorlar değil mi? MUFE mat görünümlü Maybelline daha ışıltılı  gibi.

Güneş altında renk farkları daha bariz.

Çok bastırmadan yaptığım iki uygulama, soldaki MUFE, sağdaki Maybelline, pigmentları arasındaki fark görülüyor, elbette Maybelline'i biraz daha yoğun kullanarak rengi arttırmak mümkün ama MUFE'de böyle bir şeye gerek olmuyor fırçanın ucu ile dokununca hemen rengini veriyor ve aslında MUFE daha metalik görünümlü.

Ve bu da farların elimle ovalanıp silinmiş hali, görüldüğü gibi Maybelline'den eser yokken MUFE'yi ovalayarak veya su ile çıkartmam mümkün olmadı. Ancak makyaj temizleyicisi ile silip çıkartabildim elimin üzerinden. 

Arada hem renk, hem pigmentasyon hem de kalıcılık açısından bariz fark var. Ama bir yandan da fiyat farkı da var tabi. Yine de eğer imkanınız varsa Metallic Pomagranate'i de alın derim ben, fiyatına göre oldukça iyi bir ürün ve illaki de MUFE kullanmak gerekmiyor.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Make up Foreverın rengide gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  2. MUFE'ın rengi daha güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bu yazıyı merakla bekliyordum :)
    ben mufe'ninkini kullanıyorum internetten swatchlara ayrı ayrı baktığımda pek fark görülmüyordu ama renk olarak tamamen aynı değilllermiş gerçekten.en kısa zamanda maybelline'i sipariş edeceğim sanırım.:)
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Bugünlerde bu renklere bayılıyorum, bana ikisi de çok güzel gözüktü :)

    YanıtlaSil
  5. Renge bayıldım !Arada bariz fark var. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. @misspoine..evet boşa almamışım gerçekten :))

    YanıtlaSil
  7. @ceydabyjade.. Evet öyle:)) teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. @basakz.. Hem renk tonu hem de kalıcılık farklı bence de ikisi de alınır :))

    YanıtlaSil
  9. @modamasalları.. Benim de bu kış favorim bordo ve kızıl-kahve hep elim o renklere gidiyor :))

    YanıtlaSil
  10. @neslihanaltunel.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...