17 Aralık 2013

M.Asam Magic Finish Make-Up..

İki hafta önce pazar günü olan ve burada bahsettiğim #syafroditevent'de hediye edilen ve en merak ettiğim ürünlerden biri M.Asam magic finish make-up köpük fondöten. Hemen denemeye başladım, şimdi ilk yorumlarımı paylaşabilirim.
Ambalajı bile janjanlı çok sevdim.

Fondötenin amacı pürüzsüz ve ipeksi cildi yaratmak, daha ince veya daha yoğun bir görüntü tercihiniz varsa uygulamayı da ona göre yapabiliyorsunuz. Tek katta bile kapatıcılığı fena değil, ikinci katta tam örtüyor ama maske gibi de durmuyor. 

İçindekiler hakkındaki bilgi burada..

Üstü güzelce kapatılmış, açıldıktan sonra 12 ay süresi var, bu süreye 1-2 ay daha ilave edilebilir tabii.

Köpük fondötenleri en iyi makyaj süngeri ile uyguluyorum ben, beauty blenderım yok ama RT makyaj süngeri ile uygulama pürüzsüz oluyor. Ayrıca Sigma F80 ile de pürüzsüz bir uygulama yapılabiliyor.  Yüzümde çok hafif ve ipeksi bir dokusu var ve pudralı bir his veriyor bana, bu bakımdan yağlı ciltlere uygun olacaktır. Ancak kuru ciltler için iyi bir nemlendirme gerekir.

Elinizde RT sünger veya Sigma F80 yoksa önemli değil, Sephora'da veya RT'de bulunan buffing brush tarzı bir fırça da aynı pürüzsüz uygulamayı yaparak, aynı güzel dokuyu veriyor.


Renk seçeneği yok, her cilde, her tene uyan ürünlerden, sürünce renk hemen bütünleşmeye başlıyor. Fondötenin pudramsı yapısı burada net olarak da belli oluyor. Benim cildim yağlıya dönük karma beni rahatsız etmiyor, hatta günün ilerleyen saatlerinde T bölgemde hafif parlama bile başlıyor. Diğer cilt tiplerine etkisini de mutlaka ürünü deneyen diğer blogger arkadaşlarım yazacaktır. Yıllardır Eczanelerde satılan M.Asam MAGIC FINISH’i ve diğer M.Asam Cilt Bakım Ürünlerini artık Watsons ve Gratis mağazalarında da bulabilirsiniz.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Bu markanın cildime uygun olan fondötenini 3 yıl kadar önce doktorum önermişti ama o dönem bulamadığım için alamamıştım. Sadece belli eczanelerde satılıyordu. Watsons ve Gratis'lerde satılmasına çok çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. @kontes.. benim de dr. önerisi ile kullanan bir arkadaşım var çok memnun kalmış.. watsons reklamını yapmaya bile başlamış asamın değişik ürünlerinin ben de gidip inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım.Watsons'a gidip bir bakmak lazım buna :)

    YanıtlaSil
  4. @makyajkelebeği.. teşekkürler değişik ürünleri de gelmiş ben de onlara bakacağım..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan şekercim zaten mükemmel cildin daha da mükemmel olmuştur eminim. :-*

    YanıtlaSil
  6. merak ettiğim bir marka benim de..hemen inceleyeceğim Watsons'dan..

    YanıtlaSil
  7. @senabilen.. teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  8. @nilgün.. evet canım çok değişik güzel bir ürün incele mutlaka..

    YanıtlaSil
  9. Ben de çok memnun kaldım bu üründen.Severek kullanıyorum.Güle güle kullanalım ;)
    Bu arada seni mimledim canım.

    YanıtlaSil
  10. Mimlendin tatlım :)
    http://sihirlimavi.blogspot.com/2013/12/mim-en-sevdigin.html

    YanıtlaSil
  11. Tam benlik bir blog hemen takibe alıyorumm bende bloguma beklerim canım:):)
    sevgilerrrr,
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. @elkadarbirkızım.. teşekkürler sen de öyle.. mime en kısa zamanda bakıyorum..

    YanıtlaSil
  13. @sihirlimavi.. en kısa zamanda bakıp yapıyorum ...

    YanıtlaSil
  14. @büşragenç.. hemen bakacağım bloga..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...