19 Aralık 2013

Günün ojesi HM Serenity Now ve Golden Rose JJ 107..

H&M'den yaptığım ve burada  bahsettiğim alışverişte aldığım tekli ojeyi nihayet sürme fırsatım oldu. Genelde aldığım gün sürmeyi çok severim ama bu ara çok birikti yeni ojeler, neyse sırayla sürüyorum bakalım.  

Bence bu mavi de yılbaşı için çok uygun bir renk, zaten ismi de bana yılbaşını hatırlattı,  hele de üzerinde biraz ışıltı olursa, Serenity Now tamamen mat bir oje, hiç ışıltısı yok. O nedenle ojeye Golden Rose JJ 107 numara turkuaz rengi eşlik etti. Ben çıkan kombinasyonu çok beğendim. 

H&M ojeyi sürmesi çok kolay, fırçası kalınca, yoğun gözükmesine rağmen tek katta boşluk kalıyor. 2 kat tam geldi ama kuruması biraz uzunca sürdü. Bir de sürerken ojeyi çok almamak lazım fırçaya yoksa birikme yapıyor. H&M ojelerden fiyatları hariç memnunum, gerçekten de allıklar 8-9 TL. iken bu ojelerin 8.99 TL. olması çok tuhaf bence.
Sevgiler.


10 yorum:

  1. Sabah sabah içimizi açtın.. Renk şahane.. Ama ben yine de yılbaşı gecesi kırmızıdan yanayım.. Fiyatlar alııklarla kıyaslandığında biraz tuhaf gerçekten şaşırmışlar..

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. H&M'nin rengine bayıldım 9 değil 19 olsa bu renk alınır muhteşem canlı bir renk

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir renk çıkmış ortaya,çok beğendim valla,güzel günlerde kullanmanız dileğimle

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @selinartun.. dimi ne kadar fazla aslında normal bir fiyat politikası için.. kırmızı oje seçenekleri de gelecek yılbaşı için tabi :-))

    YanıtlaSil
  5. @senabilen.. :)) dayanamadım zaten buna çok da güzel nailart yapılır dimi??

    YanıtlaSil
  6. @minik. teşekkür ederim :-))

    YanıtlaSil
  7. HM rengi beni al diye bağırıyor zaten..GR ise tartışmasız oje markam..ikisi nefis olmuş!

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle canım bunun üstüne muhteşem bir kardan adam yapılır :D

    YanıtlaSil
  9. @nilgün.. Beğenmene çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  10. @senabilen.. Ahh keşkee :((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...