5 Aralık 2013

Avon Glimmerstick Eye Pencil Powerful Copper..

Avon Glimmerstick göz kalemlerini eskiden beri kullanıp, çok seviyorum. Değişik renklerinden bir kaç tane bitirmişliğim de vardır. Son katalogda çok hoşuma giden bu ışıltılı bakır rengini de görünce denemeden yapamadım.
Bu kalemler hem asansörlü yani kalemtraş gerektirmiyor, hem de yumuşacık dokusu ile kolayca uygulama yapılabiliyor.

Powerful Copper içinde micro simler barındıran bir kopkoyu bir mürdüm rengi.

Dokusu yumuşacık..

Belki beyaz zemin üzerinde daha iyi görünür renk dedim ama resimlerde bir türlü yakalayamadım.

Koyu fümeden mürdüme dönen bir renkte, içinde micro ışıltılar güneş altında güzel belli oluyor ama çok da abartılı durmuyor. 

O kadar çok sevdim ki şu anda bitmesine çok az kaldı ve  yeniden almak için yeni katalogdan siparişini verdim bile. Kalıcılığı yağlı göz kapağına sahip bende 3-4 saat arası, daha kuru bir göz kapağında daha uzun süre kalıyor olabilir. Avon kataloğundaki glimmerstick göz kalemlerini denemenizi öneririm, gerçekten güzel renkleri var.
Sevgiler..



6 yorum:

  1. bende çok kullanıyorum bu kalemleri
    akşama kadar hiç çıkmaz benden , çıkartıcıyla temizlerim
    özellikle göz kapağı düşükler için eyeliner yerine sürünce dahi normal kalemler gibi bulaşmıyor
    iyi oluyor ayrıca bu katalogda inanılmaz uygun fiyatı

    YanıtlaSil
  2. Bende bu göz kalemlerini kullanıyorum neredeyse her rengi var gözede hiç zarar vermiyor ve kalıcı :) güle güle kullan canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. avonun bu kalemlerini bende çok seviyorum ve yakaladığımda birkaç renk birden alıyorum genelde:)

    YanıtlaSil
  4. @darkolivee.. Evet ben de hemen yenisini sipariş verdim yeni katalogdan :))

    YanıtlaSil
  5. @elagöz.,evet kalıcılığı çok iyi teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. @yaseminkılınç.. Diğer renkleri de alacağım bu gidişle :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...