11 Aralık 2013

Flormar Shimmering Body Balm...

Cumartesi günü klasik olarak FlorMar'a uğradığımda Mirror ojelerle birlikte yılbaşı için yeni bir makyaj serisi ve onlarla birlikte de bu ışıltılı body balmın gelmiş olduğunu gördüm. Işıltılı ürünleri zaten çok seviyorum bunu da almak için fazla düşünmem gerekmedi, fiyatını da hemen yazayım 21 TL.
Bu teneke kutu işini FlorMar çok mu sevdi ne?? Ürün yine koca bir teneke kutuda geliyor.

Sürmek için koca ve yumuşacık bir ponponu var ama bunu kirletmeye kıyabilirmiyim bilemedim. Ama elle sürmek de zor olacak, özellikle uzun tırnaklı arkadaşlarım baya bir zorluk çekeceğiz bu konuda.

Rengi ışıl ışıl görünüyor ve dokusu da kadife gibi, yumuşacık, body butter gibi de değil, FlorMar iyi tarif etmiş balm kıvamında tam.

Görüntüyü bozmaya bile kıyamıyorum aslında. Bu arada ürün bana Nuxe'un ışıltılı kuru yağını katı halini anımsattı, kokusu bile biraz benziyor diyebilirim hatta.

Elime de gösterebilmek adına ancak bu kadara kıyıp  alabildim. 

Ürün kollara, bacaklara, dekolte bölgesine, ellere hatta istenirse bazla karıştırıp yüz bölgesine bile hafif hafif uygulanabilir bence. Tüm yüz olmasa bile yine elmacık kemiği üstü ve kaş altında çok güzel bir aydınlatıcı görevi görecektir. Makyaj demişken, balmı RT'nin multitask fırçası ile uygulamayı düşündüm bir an, bakalım nasıl olacak. Sonucu instagramdan paylaşacağım mutlaka. Sarı tonlu aydınlatıcılardan hoşlananların bu ürüne bakmasını önerebilirim. Yılbaşı akşamı makyajımda mutlaka kullanacağım bunu. 
Sevgiler..

25 yorum:

  1. Ambalajı çok sevimli :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Simli ve ışıltılı şeylere bayılıyorum ama bronzluk benlik değil.. Ama ponponu ve kabı çok tatlıymış :) Instagram'dan bekliyorum sonucu ^^

    YanıtlaSil
  3. @ceydabyjade.. teşekkürler canım.. :-))

    YanıtlaSil
  4. @j.d.. tamam canım paylaşacağım mutlaka :-))

    YanıtlaSil
  5. harikaymıs! ben bu tur urunleri cok seviyorum.. Ben de Tom Ford un stick bir urunu var, rengi aynen benziyor..

    YanıtlaSil
  6. @hellokitty.. evet stick ürün çok daha kullanışlı oluyor tabi bu tarz ürünlerde.. narsın multiplelarında da vardır sanırım böyle bir renk..

    YanıtlaSil
  7. Benefit Bathina'sını bire bir çakmışlar..Flormar sevmiyorum ya illa bişey bulucam :)güle güle kullan fiyat olarak oldukça uygun..uygulamayı da merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. @nilgün.. benefit'in bathidasını düşünmemiştim hiç bak bunu alırken doğru benziyor.. uygulamayı şöyle bol ışıklı bir bekleyip yapacağım artık :-))

    YanıtlaSil
  9. Ambalaj çok iştah açıcı duruyor! Ne var ki bu benim, en azından bu mevsimde kullanabileceğim bir ürün değil gibi :/

    YanıtlaSil
  10. Güzel görünüyor güle güle iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  11. Selam! bloğunuzu takibe aldım, çok güzel bir blog banada beklerim sevgiler :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Haftasonu ben de gördüm ama almadım.Vücuduma süremem sanırım.Ama gerçekten çok güzel gözüküyor.Işıltısı super.Güle güllen cnm.

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullan, parıltıları ben yazın yanık tende seviyorum en çok :)

    YanıtlaSil
  14. çok hoş görünüyo canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. Şimdi evde zirilyon tane varken aklıma girdi :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. @tutumlupudriyer..bana da öyle gelmişti ama şimdi dekolte falan kullanıyorum yine de ara ara..

    YanıtlaSil
  17. @pisimel.. teşekkürler ben zaten izliyorum seni..:-))

    YanıtlaSil
  18. @beggummy.. çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  19. @rebeltakipte.. teşekkür ederim.. yazın kullanımı daha hoş olacak tabi..:-))

    YanıtlaSil
  20. @makyajhanesi.. çok teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  21. @ışıltılıbakışlar.. :-)) yaza doğru alırsın canım çok hoş durur hafif yanık tende :-))

    YanıtlaSil
  22. Aaa, güzeeel!!!

    Geçen sene shimmering lotion almıştım fakat kokusu tam bir faciaydı... bunun kokusunun güzel olmasına sevindim :) Güle güle kullan, aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
  23. @bveç... ayy evet hatırladım onu hakikaten tuhaf bir kokusu vardı benimki de evde duruyor kullanılmadan ama bunu kokusu güzel :-)) teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  24. Bn arıyorum bulamıyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...