20 Haziran 2015

Avene ile Güneşten Korunmanın Önemi Bir Kere Daha Anladık..

Geçtiğimiz hafta  Eau Thermal Avene'in güneşin cildimizde bırakacağı zararlı etkilerden korunmanın önemini konuşmak için dermatoloji uzmanı Dr. E. Pınar Güzel'in de katılımı ile Vera Park Yıldız'da idik. 
Şöyle bir boğaz manzarası olan bir yerden güzel ne olabilir ki. Bir de kahvaltı varsa tamamdır.

Eau thermal avene

Öncelikle tabi ki yaz kış güneş korumamıza çok önem vermemiz gerektiğini hepimiz biliyoruz.  Güneş dozunda ve yeterince koruma ile cildimizin dostu haline gelebilir. Öbür türlü unutmayın ki hem de kısa vadede cildinize çok zarar verecektir. Benim gibi buğday tenlilerin mutlaka en az 30 SPF, daha beyaz tenlilerin ise 50 SPF koruma faktörlü bir krem veya yağ kullanmadan güneşe kesinlikle çıkmamaları gerekiyor. Bu koruma faktörü bebek ve çocuk cildi düşünüldüğünde daha da artabiliyor.


Eau thermal avene

Hepimiz keyifle güneşle buluşmak ve sahilde tembellik yapmak ve bronzlaşmak istiyoruz ancak tedbir almadan çıkılan her güneş size cilt lekesi ve hatta 2., 3. derece yanıklar olarak geri döner.

Eau thermal avene

Bebek ve çocukları korumayı unutmayalım demiştik, sadece krem değil mutlaka bir de şapka ile korumak gerekiyor minik yüzleri.

Eau thermal avene

Bunlar da bu yaz benimle plaja gelecek olan güneş koruma ve sonrası için nemlendirme ürünleri. Bayram tatilinden sonra detaylı yorumları blogda olacak.

Eau thermal avene

Son olarak da etkinlik kamerasından güneş koruma kremi olmayan bir yüz ve güneş koruması sürüldükten sonra yüzümüzü nasıl koruduğunu ultra viole ışığında gösteren bir kare göstermek istiyorum.

Güneş korumanız hep yanınızda olsun.
Sevgiler..

33 yorum:

  1. Avene güneş koruyucu hiç denememiştim. Bu yaz güneşe onunla merhaba diyelim olmazsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar ben daha önce bir ürün denemiştim bu iki olacak gayet güzel ürünler..

      Sil
  2. Avene ürünleri rahatlıkla güvenerek kullanabilirim. Güneş kremini daha önce kullandım, memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet güvenle kullanılabilir güzel ürünleri var hem güneşten koruyor hem de bakım yapıyor :-)

      Sil
  3. Avene güneş koruyucu hiç denememiştim.Tatile çıkarken ürün alışverişim de aklımda olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalmedyakafe evet iyi bir ürün almakta fayda var tatile giderken :-))

      Sil
  4. Avene kullanmadım daha önce ama bir şans verilebilir,yeniliklere açık olmak gerek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nebiyeyirmibeşoğlu evet değil mi ürün de iyiyse kesinlikle şans verilir diye düşünüyorum ben de..

      Sil
  5. Ben de hiç denemedim, aklımda olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu güzel bir ürü şans verebilirsiniz :-))

      Sil
  6. Avene' in güneş koruyucularını ben de kızım da kullanıyoruz ve çok beğeniyorum ;) Tşkler bilgiler için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğbanohutlu küçük çocuklar için de güzel ürünleri var, yazıyı beğenmenize sevindim :-))

      Sil
  7. Daha önce kullanmadığım bir marka,not alındı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hamaratablam denerseniz fikirlerinizi bekliyorum :-)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @senadursun ay sorma koruma üstüne koruma uyguluyorum artık ben lekelenmeyeyim benlerim çoğalmasın diye :-((

      Sil
  9. Ay kesinlikle hemen bir güneş korumalı krem almam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi güneş korumasız adım atma bence dışarıya hele genç yaşta daha da önemli bence korunmak :-((

      Sil
  10. 3 senedir Avene kullanıyorum yüzüm için 10 gün kadar önce başka markaya geçtim ama yine alacak olsam Avene öncelikli olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda arada başka markalar da denemek lazım tabi :-))

      Sil
  11. Güneşe daha az çıkacağız sanırım. Benimde denememişim bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan hem daha az hem de daha korumalı çıkmamız lazım güneşe :-)

      Sil
  12. @çatlakkafe beğenmenize sevindim..

    YanıtlaSil
  13. Avene ürünlerini gerçekten takdir ediyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet başarılı bir marka bence de :-)

      Sil
  14. Ben de bu konuda lekelerden dolayı oldukça hassasım güneşe kremsiz çıkmamaya çalışıyorum kullandığım 50 faktörlük bir kremim var ,bu markayı da denemek isterim bilgi için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çizelpezuk hele bol güneşli havalarda korumasız çıkmamak lazım kesinlikle :))

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet güneş kreminin önemini anlatması açısından çok iyi..

      Sil
  16. aveneden memnunsunuz değil mi =) ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi henüz vücut serisini kullanmadım bayram tatilinde kullanıp yazacağım yüz için olan kremi iyi ama..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...