6 Haziran 2015

Günün Ojesi Note Lagoon..

Note Kozmetik ojelere taktığımı söylemiştim değil mi, tesadüfen bir kaç rengi de alınca üst üste oje yazılarımda hep Note denk geliyor ama bu güzel renkleri de göstermeden yapamazdım.

Note Cosmetics Lagoon oje
Kadıköy Çilek Sokak, Sıla Kozmetik'den aldığım 4 renge de bayıldım diyebilirim. İçlerinden biri hariç yapıları çok güzel ve cıvıl cıvıl renklere sahip oldukları için de zevkle sürdüm ve yaz aylarında da yine süreceğim.

Note Cosmetics Lagoon oje

Lagoon pırıl pırıl bir bitişi olan gök mavisi bir oje, oldukça kolay sürülüyor ve kuruyor. Üstelik de 3 güne kadar dayandı tırnağımda.

Note Cosmetics lagoon oje

Ojeyi çok sevince haliyle çıkartmaya kıyamadım ve 3 gün taşıdım. 

Note Cosmetics Lagoon oje

Uğur Böceğim ile de renkleri tam uydu ne dersiniz?

Sevgiler..

50 yorum:

  1. Ojenin rengine bittim.Gule güle kullanın.Bende hemen almalıyım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ozay teşekkürler çok güzel tam yazlık alın bence de :-))

      Sil
  2. Çok güzel bir maviymiş, sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. note' de hem oje hemde rujlarda bu mat renkler çok güzel gerçekten :) çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @goncaapaydın evet denediğim kadarı ile rujları da güzel :-)) çok teşekkürler..

      Sil
  4. Şeker gibi! Nasıl güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilekçe değil mi bence de çok hoş :-))

      Sil
  5. Süper bir mavi çok yakışmış ♥

    YanıtlaSil
  6. Enerji var bu postta:)
    Çok beğendim bu maviyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-))) bende öyle hissettim valla bakınca tekrar teşekkürler canım :-))

      Sil
  7. Cookk guzel bir mavi oje

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil ben de çok beğenerek sürdüm :-))

      Sil
  8. Note ojeleri bende çok seviyorum.Yapısı kötü olan hangi renk çok merak ettim.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin bunlarla aldığım yeşil bir oje vardı ismi mint yapısı gerçekten kötüymüş :-(( teşekkürler :-))

      Sil
  9. Uğur böceğini daha çok sevmiş olsam:)))) Benim için çok çok fazla dikkat çekici bir renk, Ben öyle arada sırada belli belirsiz renkleri kullanırım da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu tabi herkesin zevkine göre o kadar çok çeşit var ki :-))

      Sil
  10. tırnaklar bakımlı ve güzel olunca renk daha bir gösteriyor kendini

    YanıtlaSil
  11. Harika bir renk :) Tam yazlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajmaceraları değil mi yanık tene bir daha sürmek lazım bunu :-)

      Sil
  12. Ojenin rengi çok güzel,çarpıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir evet kendini gösteren bir renk kesinlikle :-))

      Sil
  13. Kızımın vazgeçemediği öne markası her rengi neredeyse var bu maviye de bayılıyor ben taşımalı gereği bu renklere pek alışamadım klasik renkler benim tercihim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzununlezzetadası kızınızla zevklerimiz uyacak demek ki ama gerçekten iyi marka seçmiş :-))

      Sil
  14. ne kadar canlı duruyor.. Denizi gördüm bir anda karşımda...:) Maviş uğur böceği de pek bi hoşuma gitti..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak evet çok canlı bana da gökyüzünü hatırlatıyor direk :-))

      Sil
  15. Mavi mavi masmaviii :) Çok güzel içim açıldı :) Jeanlerle harika oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızıruganayakkabım beğenmenize çok sevindim..:-))

      Sil
  16. Rengi çok beğendim şuan parmaklarımda benimde mavi renk mevcut ama bir başka marka note'nin ürünlerini de deneyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan dene mutlaka canım çok memnun kalacaksın..

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. @siriyaşam o kadar tutmuyorum normalde ojeyi ama tutanlar için çok başarılı tabi :-))

      Sil
    2. Oje konusunda çok üşengecim :/

      Sil
    3. @siriyaşam ara ara üşensem de yine de yeni renkler aldıkça hevesim geri geliyor :-))

      Sil
  18. Bu güzel renkleri gördükçe neden hala hiç note oje almadım diye kendimi sorgulayıp duruyorum ^^

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland aa mutlaka al ama çok güzeller :-))

      Sil
  19. renge aşık oldum diyebilirim bulmam ve almak gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fundaöztkn renk tam yazlık bulursanız alın derim :-))

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası bende masmavi gökyüzünü çağrıştırıyor :-))

      Sil
  21. Rengi bende çok beğendim. Bu sene mavilere taktım bende :))) çok yakışmış güle güle sürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam özellikle yazın böyle neon parlak mavileri çok severim ben de.. teşekkürler :-))

      Sil
  22. oje olarak kullanamasam da çok sevdiğim bir renk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet ben de bu parlak mavi tonları çok severim :)

      Sil
  23. tam da yaz rengi, çok beğendim:))
    mavi ojelerimin arasına bu güzel rengi de katmalıyım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asortik evet yaz için çok uygun şimdiden güle güle sür :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...