15 Haziran 2015

Mac'den 2 Değişik Pigment Rose ve Blue Black...

Normalde pek pigment insanı değilim, özellikle Mac pigmentler için konuşuyorum hem çok fazlalar hem de uygulama yaparken mutlaka döküp saçıyorum ben onları. Ama ara ara alışverişlerimde beğendiğim 1-2 rengin testerını isteyince de veriyorlar. O testerlar bile bitmek bilmeyecek ya neyse.
mac pigment
Şu anda bende 2 rengin testerı bulunuyor. İlki çok meşhur yanar döner renklerden biri, blue black, diğeri de rose. Bundan başka da çok güzel renkler var ama dediğim gibi hem gramajları çok fazla hem de fiyatları 72 TL. gibi yüksek bir fiyat. 

mac pigment

Özellikle blue black'i çok çok az uygulayarak kullandığım için uzun bir süre kullanabileceğim. Renk biraz club'a biraz da wet n wild'ın comfort zone paletindeki meşhur renge benziyor. Rose ise daha hafif içinde bakır ışıltılar bulunan bir pembe, tek başına bile bir makyajı kurtaracak nitelikte bir renk.

Adları ile uygun olarak inanılmaz renk veren ve kolay kolay çıkmayan yapıdalar. Bir kalem fırçanın ucuna çok az alarak uygulama yapıyorum, o kadar bir miktar bile bütün crease bölgesini baya koyu bir şekilde renklendirmeye yetiyor da artıyor bile. Bundan sonraki Mac alışverişimde ise blue brownı alıp denemek istiyorum.
Sevgiler..

43 yorum:

  1. İkisine de bayıldım :) Ambalajda rose daha hoş dursa da deneyince Blue Black'i daha çok beğendim. Gerçekten Comfort Zone paletteki rengi andırıyor. Güle güle kullan :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dgsuperisi evet blue black şahane bir renk tam boy alırsam kesinlikle tercihim ondan yana olurdu :-)) teşekkürler canım ..

      Sil
  2. Mac mükemmel ya güle güle kullanın bol bol :)

    YanıtlaSil
  3. Rose çok harika duruyormuş, bitirebileceğimi bilsem alırdım ama asla bitiremem ki kullanmam bile ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @jd evet bitmeme gibi bir sıkıntıları var doğru :-))

      Sil
  4. rose'u beğendim ben de

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. @şeplalişeplali pigment renkleri çok güzel oluyor farlardan daha güzel yani bence :-))

      Sil
  6. Rose çok güzelmiş. Güle güle kullanın. Ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eylülblanca blogunuz yeni mi çok hoşmuş takibe alıyorum..

      Sil
    2. evet yeni beğenmenize çok sevindim. sevgiler :)

      Sil
  7. Bende de tam boy var ve gereksiz buyuk keske daha kucuk yapsalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikhikayeleri o tam boy asla bitmez onun yarısı bile fazla bence ama keşke küçük boy olsa dediğin gibi..

      Sil
  8. Ben de aynen deneme boylarından kullanıyorum. Ancak pigmentin adı, "blue brown" olarak geçiyor, sanırım karışıklık olmuş başlıkta ve içerikte ;) Ben genelde önce siyah bir kalem far sürüyorum göz kapağıma ve ardından Mac Fix Plus ile ıslattığım fırçama pigmenti alıp göz kapağıma yerleştiriyorum, başka bir fırça ile de karıştırma işlemi. Yani bence de zahmetli :) Ama sürünce herkes bayılıyor. Siz de güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duru isimden çok emin olamadım şimdi ben blue black olarak bakıp almıştım ama blue brown da olabilir hafta sonu bakıp emin olacağım netteki swatchlara güvenemedim.. evet siyah üzerinde çok hoş duruyor kesinlikle :-))

      Sil
  9. rose u beğendim:) iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  10. Renkler çok güzel.. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  11. Rose'un etkisi kabına göre biraz şaşırmama yol açsada Blue Black'i çok beğendim ve görür görmez W.Wild dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet çok hoş bir renk o bayılıyorum :-)) bir mac yapalım yakın zamanda..

      Sil
  12. Ay ikisine de bayıldım. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  13. o zaman büyük boylar yerine böyle minilerini satışa sürmeleri daha mantıklı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet kesinlikle öyle olsa hepsi bile alınır..

      Sil
  14. Rose harika görünüyor. Güle güle kullan. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. güzel renkler ikiside mac markasının sanırım hiç kötü bir ürünü yok. Çok başarılılar sevgilermle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @goncaapaydın yok aslında bana göre var kötü ürünleri ama iyileri sayesinde görmezden geliyoruz :-))

      Sil
  16. Renkler bir harika :) gule gule kullaınn :) Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
  17. @kasımtök umarım işinize yarar :-))

    YanıtlaSil
  18. Ben rose 'u çok beğenmiştim ama bitiremeyeceğim için MAC online 'dan sized to go boyunu almıştım, bu şekilde satın alınabilir :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beatheo hemen bakacağım böyle bir boy var mı satışta eğer varsa süper olacak çok teşekkürler :-))

      Sil
  19. Renkler harika .Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  20. BlueBlack dehşet güzelmiş..online de bulamadım, brownblack var ...sized to go okuyunca baktım hemen ama göremedim keşke olsa..pigmentleri 2-3 kişi birleşip almalı bence :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünm aa ben de ona bakacaktım muhtemelen yurt dışıdır o diye düşünüyorum zaten yoktur burada keşke olsa :-(( evet hakikaten tam 3'e bölmelik gerçekten..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...