23 Haziran 2015

Cildiniz Yaza Merhaba Desin..

Eau thermale Avène Gommage Doux Purifiant
Mekanik ve Biyolojik Peeling


En hassas ciltlerde bile derinlemesine soyucu bakım sağlayan Eau Thermale Avène Gommage Doux Purifiant, aynı anda hem mekanik, hem de biyolojik peeling sağlar. Haftalık bakımınıza ekleyerek canlı, pürüzsüz ve ışıltılı bir cilde sahip olabilirsiniz.


Eau Thermal Avene Gommage Doux Purifiant


Yaza merhaba dediğimiz bu günlerde iyi bir cilt için, günlük bakımın yanı sıra, ölü hücrelerden ve siyah noktalardan arınmak ve derinlemesine bir temizlik yapmak gerekir. Güneşle beraber kalınlaşan cildinizi Eau Thermale Avène Gommage Doux Purifiant ile ölü hücrelerden arındırıp derinlemesine temizleyebilirsiniz. 

Eau Thermale Avène Gommage Doux Purifiant, içindeki mikropartiküller ile mekanik peeling, sodyum salisilat ile biyolojik peeling yapar. Cildiniz gözle görülür bir şekilde arınır. Paraben içermez.

Karma ve yağlı ciltlerde haftada 1-2 kez, normal ve normalden kuruya eğilimli ciltlerde haftada 1 kez kullanabilirsiniz.

Hafifçe ıslatılmış yüze, göz çevresi hariç olmak üzere parmak uçlarıyla masaj yaparak uygulayın ve daha sonra ılık su ile durulayın.

Her cilt tipinde uygulanabilen Eau Thermale Avène Arındırıcı Peeling, akneli ciltlerde
tavsiye edilmiyor.

  
Perakende Satış Fiyatı: 50 ml tüp – 59,9 TL.


*Basın Bültenidir.

12 yorum:

  1. haftada bir uygulamak yeterli mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk cilt tipine göre benim cildim yağlıya dönük 2 kere yapsam iyi oluyor.. kuruysa bir yeter..

      Sil
  2. Ürünü merak ettim.Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi de çok iç açıcıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet pembe pembe değil mi ben de çok sevdim..

      Sil
  4. Avene Emulsion Kremden o kadar memnun olunca bu da ilgimi çekmedi değil =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yabanmersini ben de kullanmaya başladığım Avene ürünlerden memnunum bunu da deneyebilirim ..

      Sil
  5. Bunu merak ettim işte, yaşla birlikte cildin ihtiyaçları da artıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu bu tarz ürünler çok faydalı oluyor gerçekten ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...