14 Haziran 2015

Günün Ojesi Elite M15..

Bir süre önce Elite Kozmetik'den yeni çıkan mat ojelerinin olduğu güzel bir paket almıştım ve bunu da instagram hesabımda göstermiştim. 

Elite kozmetik M15 oje
Ojelerin ilki güzel yeşil rengi ile hemen gözüme takılan M15 numara oldu. Genelde yapıları oldukça kalın ve sürerken yol yol olan yapıyı bu ojede görmedim. Sürmesi kolay, 2 kat yetti ve 2 gün hiç bozulmadan tırnağımda kaldı.

Elite kozmetik M15 oje

Bu ojeyi kendi özelinde başarılı buldum, aynı seriye ait farklı ojeler birbirinin aynı olmayabiliyor biliyorsunuz. O nedenle diğer ojeleri ayrıca değerlendireceğim.


Elite kozmetik M15 oje

Bu tarz oje sevenlerin kaçırmaması gereken bir oje bu.

Sevgiler..

51 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet değil mi çok severim yeşili :-))

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir yeşil ojeymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi en sevdiğim tonlardan biri :-)

      Sil
  3. Metalik ama parlamayan, yeşil ama sırıtmayan, tam benim sevdiğimden, çok ta yakışmış maşallah^^

    YanıtlaSil
  4. Günün ojesine bayıldım. harika.

    YanıtlaSil
  5. ojenin rengi çok koşmuş ama tırnaklarımı uzun sevmediğim için kısa tarnakda nasıl durur acaba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi benim fikrim kısa tırnakta koyu ya da mat oje güzel duruyor denemek lazım..

      Sil
  6. İlginç hoş bir rengi varmış :) Tabi o güzel tırnakların da payı büyük :D Elite her yerde bulunmuyor nedense, aslında bildiğim kadarı ile güzel ürünleri var. Neden böyle bir eksiklikleri var anlamış değilim. Emeğine eline ve tırnaklarına sağlık :D Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dgsuperisi evet bazı güzel markaların satış ağları eksik halbuki her yerde bulabilsek süper olacak değil mi??

      Sil
  7. Renge söyleyecek söz yok zaten ama asıl yapısının bu denli pürüzsüz görünmesi şaşırttı beni!!!!
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin bunu yapısı böyle güzeldi çok beğendim çok teşekkürler :-))

      Sil
  8. Yine çok iyi bir sunum ve harika bir renk. Tamam alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-)) teşekkürler canım..

      Sil
  9. Çok şık bir oje. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  10. Mat olması çok hoş ama kalıcı olması kesinlikle harikaymıs. Renge zaten söyleyecek söz yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik bu denediğim en başarılı mat ojelerden biri :-))

      Sil
  11. nasıl güzel bir renk :) eller de güzel olunca oje ben buradayım demiş resmen. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası dimi çok beğendim ben de :-))

      Sil
  13. Oldukça hoşmuş bu renk....

    YanıtlaSil
  14. Renk çok güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. Rengi çok güzelmiş. Elite ojelerle daha hiç karşılaşmadım, kesin Kadıköy'deki kozmetikçilerde vardır ama daha çok yerde olsaymış keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet her yerde bulunsa süper olacak bence de Kadıköy'e bakayım var mı kesin Sıla'da buluruz :-))

      Sil
  16. @kasımtök hahah umarım işinize yarar ...

    YanıtlaSil
  17. Tırnağınızda çok güzel durmuş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  18. Bu tırnaklarda her renk güzel durur herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merininmutfağından çok teşekkürler :-))

      Sil
  19. Dokusu güzel gözüküyor, satenimsi gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ocecikleriminyeri evet dokusu aynen öyle :-))

      Sil
  20. tırnaklarınızın güzelliği yanıltıcı olabiliyor, sevmediğim renkler bile hoş duruyor sizde :D

    YanıtlaSil
  21. sürebileceğim bir renk değil ama tonu ve dokusu muhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet bu oje değişik çıktı hakikaten..:-))

      Sil
  22. Rengine bayıldım Alacagım Sevgiler Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kepi beğenmenize çok sevindim :-)) herkes bu rengi sevmiyor..

      Sil
  23. @kasımtök umarım işinize yarar..

    YanıtlaSil
  24. cok hos bir renk canım cok guzel durmus:)

    YanıtlaSil
  25. Renk güzel, yapı güzel, doku güzel, tırnaklar güzel.
    E daha ne olsun?
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi çok teşekkür ederim çok naziksiniz :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...