11 Haziran 2015

Hamilton Mat Yüz Kremi..

Güneşten korur, cilde mat ve pürüzsüz bir görüntü sağlar..

Her gün yüz için kullanılabilecek bu krem ciltte mat ve pürüzsüz bir görüntü sağlar. Uygulama sonrasında ciltte parlak görünüm ve renk bırakmaz (mattfinish özelliği). Bu özelliği ile aynı zamanda erkeklerin günlük kullanımı için uygun yapıdadır. Üstüne rahatlıkla makyaj yapılabilir. Makyaj için mükemmel zemin hazırlar. Cildi nemlendirici etkisi vardır. UVA ve UVB'e karşı SPF80 gücünde yoğun koruma sağlar. Oilfree formunda olduğundan, non-komedojenik ve non-aknejenikdir. Yağlı - akneye meyilli ciltlere uygundur. Hassas ciltlerde de güvenle kullanılabilir.



Ürün Fiyatı: 75 TL.


*Basın Bültenidir.

11 yorum:

  1. Benden mi sayfadan mı kaynaklı bilemedim ama fotoğraf görünmüyor kırık link gibi çıkmış yeri boş daha sonra tekrar bakarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam bende görünüyor ama bazen kopyala yapıştır yapınca kırık link gibi gözüküyor düzeltmeye çalışacağım..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @örgüçantam iş yerinde düzeltemiyorum evde bakacağım artık proxy engel oluyor düzeltmeme :-((

      Sil
    2. @örgüçantam şimdi düzelmiş olması lazım :)

      Sil
  3. bende lazer epilasyon sonrası tanıştım bu kremle o gün bugündür kullanırım kesinlikle harika bir krem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selininblogu be de bu sene kullanacağım ilk ama daha önce övgüsünü duymuştum bir kaç kişiden..

      Sil
  4. Keşke yapıısı değişmeseymiş. 1.5 sene yana yakıla aradım bu kremi. Yenilenince hemen aldım ama yeni yapısı eskisine göre başarılı değil. :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik yapısı mı değişti ben ilk defa kullanacağım daha önce duydum bir kaç kişiden ama alamamıştım bir türlü bakalım nasılmış..

      Sil
  5. geçen sene kullandım, bu sene yeni deneyimlere açığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk ben de bu yaz deneyeceğim bakalım :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...