9 Mart 2016

Mia Organical Cosmetics Deneme Kutusu..

2015 kasım ayında katıldığım #yaseminkokuluevent etkinliğine sponsor olan miaorganical cosmetics bize etkinlik sonrası deneme boyu ürünlerden oluşan bir ürün kutusu yollamıştı. Normalde kullandığım ürünü bırakıp da deneme boyu kullanmıyorum. O nedenle bu ürünleri herhangi bir seyahat esnasında kullanmayı düşündüm. Ama etkinlik sırasında denediğimiz el kremi ve argan yağını ve göz kremim de bitince göz altı kremini kullandım ve hemen haklarında bilgi vermek isterim.

Mia Organical Cosmetics

Ürünler %100 organic sertifikalı argan yağlı kozmetik ürünler Dermatest tarafından kontrol edilip onaylanmışlar ve tabi ki hayvanlar üzerinde test edilmiyorlar. Ayrıca da Türk yapımı olduklarını da söyleyebilirim.

Mia Organical Cosmetics

Öncelikle bahsetmek istediğim ürün el kremi, çok hafif bir yapısı ve değişik bir kokusu var. Arganlı içerikten kaynaklanan bir koku sanırım, bana kötü gelmiyor. Yapısı o kadar hafif ki sürer sürmez emiliyor yokmuş gibi ama elde güzel, kadifemsi ve yumuşak bir etki bırakıyor.  Yaz ayları için uygun bir krem bence kışın çok kuru ve soğuk havalarda çok etkili olmaz diye düşünüyorum.


Mia Organical Cosmetics

İkinci olarak  markanın argan yağına bakalım. Üzerinde Türk yapımı olduğu ve %100 organik tarım ile üretilen içerikli olduğu belirtilmiş ve saf argan yağı bu. Yüz, saçlar ve tüm vücutta kullanılabiliyor. Yüz için bir kaç damla yeterli gelirken ıslak saça dipten uca  masaj yapılıp yedirilerek en az 20 dakika bekletilmesi öneriliyor. Bütün vücuda uygulama yapacaksanız da özellikle diz, dirsek gibi bölgelere sürülmesi önerilmiş.Saf argan yağı olduğu için kokusu yok gibi ve yumuşacık bir doku bırakıyor. Bıraktığı yağlı doku rahatsız edici şekilde değil kesinlikle, yüzümde bile bir ağırlık hissettirmedi bana. Kremlerin içine bir kaç damla konularak da kullanılabilir.

Mia Organical Cosmetics

Bir de göz kremi var yazmak istediğim, yine argan içerikli bir krem. Hafif yapısı ile gece bakımından çok gündüz tercih ettim. Bu ürüne de o değişik argan yağı kokusu hakim ama sürdüğümde hiç hissetmiyorum bile. Göz altımı kapatıcımı güzel gösterecek şekilde nemlendiriyor. Bütün gün de o şekilde kalıyor. Tabi bir tester ile uzun vadeli etki gözlemlemek mümkün değil ama genel olarak anti aging'e değil nemlendirmeye yönelik bir göz kremi olduğunu düşünüyorum.

Kutunun geri kalanı artık denemek için yaz tatiline kalıyor. 
Sevgiler..

51 yorum:

  1. Ben bu kutudan göz kremini, argan yağını, el kremini ve yüz temizleyicisini denedim. Göz kremi kesinlikle favorim oldu; hatta, elimdeki tüm göz kremleri bitince yalnızca bunu alabilirim. Çok başarılı. Temizleyicisi bana çok tuhaf geldi, su gibi... değişik. Diğerlerinde de sıradışı bir durum gözlemlemedim. Gece ve gündüz kremini de merak ediyorum ama şu an rutinimi değiştirmek istemediğim için onlar bir sonraki kışı bekleyecekler bende :) Güle güle kullan irem'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik göz kremi evet fena değil temizleyiciyi denemedim merak ettim araya alayım onu bakalım nasılmış :)) öptüm :)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan,bende genel anlamda beğendim denemelerim bitmediği için yazamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalannem teşekkürler diğerlerini denedikçe ben de yazacağım :)

      Sil
  3. İçeriğinin organik olması insanın içini ferahlatıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Argan yağını bir süredir ben de kullanmaya başladım. Kuru cilde iyi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet kış aylarında ben de kür yapıyorum arada

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan. Özellikle argan yağını çok seviyorum. Saça, cilde faydaları oldukça fazla.

    YanıtlaSil
  6. Bu markanın ürünlerini çok merak ediyorum ben de organik olması çok ilgi çekici ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet organik olmasını ben de sevdim :)

      Sil
  7. bilgilendirmeiçin teşekkürler Bazılarını denemeyi düşünüyorum

    http://aski-seker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belginbinici rica ederim umarım memnun kalırsınız:)

      Sil
  8. Ben argan yağlarını şampuanlarıma karıştırıyorum, bilmiyorum bir faydası oluyo mu? Ek bir bakım sağlamışım gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet aslında iyi fikirmiş ben de deneyeyim bunu :)

      Sil
  9. İyi günlerde kullanın. Argan yağını merak ettim açıkçası.

    YanıtlaSil
  10. İyi günlerde kullan ,bende denemek istiyorum ...

    YanıtlaSil
  11. Argan yağını özellikle saçlarım için sürekli kullanıyorum. Hemen inceleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda saçıma değil cildime seviyorum :)

      Sil
  12. Argan yağını merak ettim bende bakayim:)

    YanıtlaSil
  13. Argan yağı bayağı ilgimi çekti teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  14. Güzel günlerde kullan. Temiz içerikli olması çok iyi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş kesinlikle öyle teşekkürler :))

      Sil
  15. El kremi ve göz kremini denedim.Argan yağını da sıraya aldım o halde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin senin saçına çok iyi gelir bence :)

      Sil
  16. Göz kremi merak ettiğim bir ürün (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası nem vermesi başarılı bence :)

      Sil
  17. Kutudaki ürünlerden şampuan ve saç kremi haricinde genel olarak memnun kaldım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımlıginepig şampuanı pek kimse beğenmemiş sanırım :(

      Sil
  18. Benim de göz kremine ihtiycım var sanırım ama ne alsam bilmiyorum. Argan yağı da hoş duruyor . Saf yağ bulmak çok zor oluyr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik saf olmasa bile organik olması çok iyi bence :)

      Sil
  19. Ben de böyle deneme boyu ürünleri sryahatlere saklarim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul evet iyi oluyor hemen de bitiyor :)

      Sil
  20. Aslında böyle bir kutu yapıp satsalar, herkes dener misss :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet çok iyi fikir :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım. O kadar farklı işlevli ürünler var ki, önce bir denemek gerek. Tanıdık varsa ilet sen İrem'ciğim :)

      Sil
    3. @gökçebağtır denk gelirsem söyleyeceğim mutlaka :)

      Sil
  21. Gökçe hanım çok doğru söylemiş seyahat paketi olarak satılsa satış patlaması yaşayabilirler:)) sağlıkla kullanın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben hemen alırdım mesela :))

      Sil
    2. @haticeyazıcı evet uygun fiyatlı bir deneme kutusu harika olur bence de:) teşekkür ederim:)

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet değişik bir marka merak uyandırıyor..

      Sil
  23. Bu aralar organik bakım ürünlerini kullanmak istiyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet ama o kadar çok organik marka oldu ki artık seçmek de zorlaştı..:-))

      Sil
  24. ben bu kutu içinde sadece göz kremini beğendim diğer ürünler hakkında yazım yakında gelecek benim de ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi göz kremi güzel ben de beğendim denediklerim içinde el kremi de güzel şimdi temizleme sütünü deniyorum bakalım o nasıl olacak..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...