6 Mart 2016

Alix Avien Ürünleri ile Tanışıyoruz Volume II..

Daha önce burada bahsettiğim #sevgipaylasincacogalir etkinliği içşn Alix Avien tarafından gönderilen kutudan çıkanlarda ikinci kısıma geldik şimdi. Gerçekten de kutunun içinde yok yok olduğu için anlatması da uzun sürüyor.
Alix Avien Bronzing powder 2 numara
Öncelikle diğer yazımda da fon olarak gördüğünüz koca bir bronzer, resmen evladiyelik diyorum ben böyle ürünlere. Çok güzel, harika, albenili gözüküyor ama gerçekten de çok büyük. Bırakın bitirmeyi üzerindeki o güzel güneş deseni bozulabilirse ne mutlu bana. 


Alix Avien Bronzing powder 2 numara

Rengine bayıldım, ben böyle deli gibi renk veren ve sonrasında dağıtılamadığı için keskin duran bronzerları sevmiyorum. Mesela Bahama Mama'da güzeldir ama hakikaten çok yoğun bir yapısı vardır onun. Bu hafif, böyle kendinden ışıltısı olan, yüze keskinlik değil de canlılık veren, allık olarak da kullanılabilecek  hafif bir bronzer. Bu yaz en favori ürünüm olmaya aday olacak gibi görünüyor şimdilik. Kalıcılığı fena değil ancak 1-2 defa kullanabildim ve daha yaz sıcaklarında test etmedim tabi.

Alix Avien eyeliner

Gelelim göz makyajının vazgeçilmezlerine; üstteki smokey eye black, arkası sünger aplikatörlü yani kalemi dağıtarak buğulu bir renk elde edebileceğiniz siyah bir kalem, yapısı fena değil yumuşak ve kolay dağılıyor bu şekilde dağıtarak kullanıldığında daha kalıcı ama tek çizgi halinde daha çabuk siliniyor. Bunu da yumuşak yapısına bağlıyorum tabi. İkinci sırada   water proof eye pencil dark blue, rengi var. Bu tarz renkleri daha çok göz altında ve kirpik dibinde kullanıyorum. Bu da yumuşak ve kolay sürülüyor ayrıca alt kirpik dibinde oldukça kalıcı buldum . Üçüncü olarak eyebrow pencil 02 numara, yani kaş kalemi var. Bu kalemlerin arkalarında da kaş tarağı olduğu için oldukça pratik ve rahat kullanılan ürünler. Bunu da hem kaşlarıma doğal bir renk vermesi (benim kaşlarım sarılı kahvelidir) ve kalıcılığı için sevdim. En alttaki ise liner

Alix Avien Natura Foundation

Alix Avien'in doğal ve mat görüntü veren Natura fondöteni, elimde o kadar çok fondöten var ki çok merak etmeme rağmen açmadım bunu. 1-2 ürünüm var bitmek üzereler onları bitirip yaz ortası gibi açıp deneyeceğim, bakalım vaat ettiği gibi mat görüntü verecek mi..

Alix Avien Extreme mascara black

Alix Avien extreme maskara, sanırım bütün ürünler içerisinde en sevmediğim bu oldu. Bir kere şu anda çok ıslak ve kurur mu bilemiyorum. Sürdüğüm anda kirpikleri birbirine yapışıyor, üzerinden ayıran ve tarayan bir maskara ile geçsem bile yine de yapış yapış ve topak topak duruyor. mBir baz üzerine sürdüğümde daha da kötü oluyor. Hacim vermek yerine kirpiklerim birbirine yapıştığı için neredeyse katlanıyorlar ve daha kısa görünüyorlar. Şu anda bıraktım ki kurur belki diye, bir süre sonra tekrar deneyeceğim bakalım nasıl olacak.

Evet Alix Avien'in bütün ürünleri bunlardı, hepsinden kısaca bahsetmeye çalıştım. içlerinde merak ettiğiniz varsa da yorum olarak bırakırsanız daha detaylı tek bir yazı yazmaya çalışırım.
Sevgiler..

50 yorum:

  1. Annem Natura fondötenini çok sevmişti İrem'cim. Rimel için de, belki kuruyunca toparlanır. Bendeki Yves Rocher Sexy Pulp da önce böyleydi, 1-2 hafta beklettim, şimdi çok severek kullanıyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik maskarayı bıraktım köşeye bakalım kurusun biraz Nasıl olacak :/ fondöteni yaza saklayacağım :)

      Sil
  2. İlk yazınızda o bronzerda gözüm kalmıştı, şimdi elinizdeki renge bakınca tekrar gözüm kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak o bronzer allık olarak muhteşem bakmanı tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Ender olarak da olsa maskara kullanmayı severim ben. Ama diğerlerini kullanımyorum açıkcası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu maskara en önemlilerden biri bence makyaj için gözleri ortaya çıkarıyor :)

      Sil
  4. Bronzeri güzele benziyor, kalemleri de güzel gibi görünüyor ama keşke kalıcı olsaydı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler bronzerın rengi harika :) kalemler de idare eder :)

      Sil
  5. Bronzerin rengine de üzerindeki güneş desenine de bayıldım. Çok şık duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet çok hoş olmuş o desen :)

      Sil
  6. İremcim, belki daha seyrek ve yumuşak kıllı bir fırçayla kontür yapabilirsin. Mesela eklips açılı allık fırçasıyla bir deneyebilirsin. Ben bahama mama'yı onunla uyguluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam yazın yapacağım o şekilde ama allık olarak da çok sevdim ;)

      Sil
  7. Bronzer'in rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Bende bronzer çok seviyorum özellikle bronzlaltırıcı yop inciler yazın güzel gidiyor bende bitiremiyorum bitmiyor bunlar :)) Maskara sürdüğüm de kirpiklerimi yağıştırıyorsa bidaha tercih etmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gozde yapıştıran maskarayı bekletiyorum biraz düzelirse ne ala yoksa çöpe tabi :(

      Sil
  9. Kalem linerini çok severek kullanıyorum Alix Avien'in. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda ben de beğendim ve kullanışlı buldum :) teşekkür ederim:)

      Sil
  10. Ben de çoğu kişi gibi bronzera bayıldım:) Rimel konusunda son zamanlarda okadar yanlış seçim yaptım ki, baktım sevdiğim tek rimelimin yerini hiç biri tutamıyor; denemekten vazgeçtim:) Bu arada tek sevdiğim rimel, they are real:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evrenedusa ah ben de bulsam sevdiğim bir rimel ;( dior var ama o da çok pahalı :(

      Sil
  11. Alix abim ürünlerini seviyorum ben gayet guzeller bu arada bronzer in rengi ne guzelmis ama senelerce kullansam Bitiremem ki ben onu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi aynen ben de bitiremeyeceğim :))

      Sil
  12. Kalemler çok güzel görünüyor ben bronzluk sevmiyorum bu yünden pudra pek dikkatimi çekmedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella ben de yaza kadar allık sonrasında bronzer desteği olarak kullanacağım :)

      Sil
  13. Bu markanın farını kullanmıştımm seneler önce açık tenli olduğum için sonradan alerji oldu bende kuzenime vermiştim. aslında güzel bir üründü ama ne yazıkki hassasiyetim biraz fazla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettamvayı aa çok üzüldüm ama evet bazen en olmayacak şey bile alerji yapabiliyor bünye ile ilgili bir şey :(

      Sil
  14. bronzer süper görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet rengi süper bence de :)

      Sil
  15. canım rimeli yıllardır severek kullanıyorum ve tek geçerim. İlk açıldığında da dediğin gibi fazla ıslak oluyor zamanla yoğunlaşacaktır. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @seheraydın o zaman bekleteyim ben onu biraz daha bakalım nasıl olacak :)

      Sil
  16. kaş kalemi pek güzel duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara kaş kalemi süper gerçekten çok beğendim :)

      Sil
  17. En çok rimele bittim bende :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer rimeli bekletiyorum bakalım biraz kurusun daha iyi olacaktır :)

      Sil
  18. Ben de kalem linerını çok merak ediyorum ama indirimlerde bir türlü denk gelmiyorum hatta indirim yokken dahi bulamıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik ben daha çok cosmoshopda görüyorum o linerı oraya bir bak :)

      Sil
  19. Natura Fondöten fena bir ürün değil bence.Bir kaç yıl önce bir tüp bitirmiştim.Örtücülüğü falanda gayet yerindeydi.Bir tek kokusunu sevememiştim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin bu gidişle dayanamayıp açacağım onu yazı bekleyemeden galiba :))

      Sil
  20. bronzerin tonuna bayıldım cok güzel rimelinden bendede var hala sıvı sürmesi bile güel değil maalesef elimde kalan bir ürün oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen maskara konusu sıkıntılı gerçi bekleyince iyi oldu diyenler de var bakalım dursun bir süre ne olacak ..

      Sil
  21. Alix Avien Eyelinerı ben de yeni aldım, severek kullanıyorum. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  22. Süper bir tanıtım olmuş, bronzera bayıldım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası çok teşekkür ediyorum:))

      Sil
  23. bronzer ihtiyacım var. Henüz karar veremedim ne alacağıma. Bu ürünüde incelenecekler arasına almalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi sıcak hafif ışıltılı ve allık olarak da kullanılabilecek bir şey arıyırsanız mutlaka bakın derim :)

      Sil
  24. O bronzerı bitirene maşallah derim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi bitirmeyi değil ama ortasındaki güneşi biraz bozmayı hedefliyorum :)

      Sil
  25. Bronzer'ın rengine bayıldım. Rimellerinden iki çeşidini denemiştim. Birini yazdım hatta pek iyi izlenimler bırakmadı. Ama diğerini halen kullanıyorum. İlerleyen günlerde ben de yer vereceğim.. Öptüm cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mihankeçeci rimeli merak ettim yazıyı bekliyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...