24 Mart 2016

Hassas Ciltleri Anında Rahatlatan Vücut Losyonu...

Hassas ciltleri anında rahatlatan vücut losyonu
 ‘’Ducray Sensinol Vücut Losyonu’’
24 saat nem

Ducray Sensinol Nemlendirici Vücut Losyonu kaşıntı ve yanmaya karşı geliştirilmiş özel formülü ile nemi cilde hapseder. Böylece cilt kolay ve hızlı bir şekilde nemlenir. Yüksek toleranslı ve yumuşak formlu bu losyon çevresel faktörlerden oluşan hassasiyet, kaşıntı ve yanmaya karşı bakım sağlar. En hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur.





Mevsimsel değişimler, yanlış beslenme, stres ve gerginlik gibi nedenlerle ciltte kaşıntı, yanma ve batma sorunları ortaya çıkabilir.

Alerji ve deri hastalıkları dışındaki tüm cilt hassasiyeti ve kaşıntısı doğru ürün kullanımıyla tedavi edilebilir.

Ducray Laboratuvarları’nda geliştirilen Ducray Sensinol Vücut Bakım Losyonu vücuttaki kaşıntı, batma, yanma ve hassasiyete karşı bakım sağlar. Bio-degradable formülü sayesinde doğaya duyarlı, çevre dostu ve biyolojik olarak parçalanabilen bileşenler içerir.



Ducray Sensinol Vücut Bakım Losyonu, vücuttaki hassasiyet ve kaşıntıya karşı anında rahatlama hissi sağlamaya yardımcı olur. Güvenli formülü sayesinde en hassas ciltlerde bile kullanılabilir. 24 saat nem sağlar. İlk uygulama ile kaşıntıda %99 azalma görülür.

Hipo-alerjeniktir, parfüm, paraben, alkol ve boya içermez.

Günde 1-2 kez uygulanması tavsiye edilir. Problemli bölge üzerine uygulanacağı gibi tüm vücut için de kullanılabilir.


Ducray Sensinol Vücut Bakım Losyonu Eczane Satış Fiyatı200 ml 60 TL.


*Basın Bültenidir.

18 yorum:

  1. Yaz için harika bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ahudemirli ben de aynısını düşündüm şimdi :-))

      Sil
  2. Tam benlik bir ürün. Anında kızaran, hassas bir cilt tipim var. Elimdeki losyonlar bitince içeriği temiz bir ürün almak istiyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü a umarım faydası olur sana ..

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  4. Kaşıntı ve hassasiyet için iyiymiş :)) Yazın ne giysem kaşıntı hissiyatı gelir :/ hassas ciltli olmak gerçekten büyük sıkıntı duş jelinin alerji yaptığını bile gördüm :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet özellikle terlediğimde ben de rahatsız oluyorum denenebilir kesinlikle..

      Sil
  5. Vücut losyonları vazgeçilmezimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm evet benim de yaz kış kesinlikle :-))

      Sil
  6. Bu markanın şampuanını kullanıyorum da losyonu duymamıştım, güzel bir öneri oldu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklimutfak evet hassas saç derisi için güzel bir şampuanları var biliyorum rica ederim :-))

      Sil
  7. Tam bana göre :)fiyat olarak da uygunmuş.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...