25 Mart 2016

Milkshake Whipped Cream..

Benim saçlarıma  iyi gelen saç ürünü çok azdır. Saçım yağlı, ince ve sönük olduğu için ve ayrıca saç derim de bundan ayrı olarak kuruduğu için ayrıca boyalı ve işlem görmüş saç olduğu için şekillendirici ve bakım yapan ürünü bulmakta çok zorlanıyorum. İyi gelen krem ve maskeler var tabi ama son zamanlarda moda olan Milkshake kokulu köpük ürünlerle neyse ki arası iyi.

Milkshake Whipped Cream
Sunrino Kozmetik tarafından İtalya'dan ithal edilen Milkshake saç bakım köpüğü tüm saç, yüz ve vücut için kullanılabilen bir ürün. Kapağını açar açmaz harika bir vanilyalı süt kokusu bütün odayı kaplıyor ve gerçekten uyardıkları gibi bir yeme arzusu uyandırıyor insanda.

Milkshake Whipped Cream

Ürünün içeriğinde kullanılan süt, kakao, yoğurt ve çiçek özleri gibi maddeler bu köpükleri bu kadar eşsiz ve harika yapıyor.

Milkshake Whipped Cream

Ürün tüpünün ağzı aynı krem şanti gibi, çalkalayarak bir fıs halinde uyguluyorsunuz ve o köpük giderek büyüyor.

Milkshake Whipped Cream

Bu kadar bir köpük benim saçıma yetiyor. Eğer fazlası gelirse de hiç sorun değil kalanını önerdiği gibi vücudunuza ve yüzünüze uygulayabilirsiniz. Ben artanı koluma sürüyorum bütün gece hatta ertesi sabah bile hala mis gibi süt kokuyor oluyorum. Yıkandığım havlu, hatta banyoya bile kokusu uzun süre siniyor.

Saçıma kolay şekil vermesi ve taranmasını kolaylaştırması etkileri arasında, köpüğü uygulayıp doğal halde kurumaya bıraktığım saçlarımın uçları ertesi sabah da dalgalı duruyor. Aynı gün yıkayıp çıkarsam zaten saçım o gün yapılı gibi duruyor. Ben nemli saça uyguluyorum ama çok kuru, elektriklenen ve kabaran saçlarınız varsa kuru olarak da uygulama yapabilirsiniz, o şekilde kabarmayı önlüyormuş ilk ağızdan duydum bunu.  Eczanelerde de bulabileceğiniz Milkshake satış noktaları hakkında buradan bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler..

59 yorum:

  1. Merak ediyordum ben de.. Vücuda da uygulanması çok ilginçmiş. Sadece koku mu veriyor, bakım vaadi de var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır hayır bakım vaadi yok sadece o anda yumuşatıyor cilgi ve harika bir koku veriyor..

      Sil
  2. Bunu o kadar çok merak ediyorum ki özellikle kokusunu. Tüm vücuda sürülebildiğini de şuan öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü bu tarz bütün köpükler yüze olmasa bile vücuda sürülebiliyorlar aslında verdikleri koku şahane bence..

      Sil
  3. vanilyalı süt kokusuna da bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer bunun kokusu çok etkili bir de evin öbür tarafından banyodaki kokuyu duyabiliyorum düşün :-))

      Sil
  4. Ay ben de bayılıyorum bu köpüğün kokusuna da etkisine de... harika bir ürün! Hele bu pembiş ambalajı bir harika! Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet pembe olması daha da çekici kılıyor hakikaten..gerçi yazmayı unutmuşum meme kanserine karşı bilinçlendirme için pembeymiş rengi yanılmıyorsam.. teşekkürler..:-))

      Sil
  5. adı bile gel beni al diyor zaten eminim kokusu da düşündüğüm gibidir.ilgimi çekti denemem lazım teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aşkışeker evet kokusu bir şahane rica ederim :-))

      Sil
  6. kokusuna bittim bu ürünün ya çok seviyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen kokusu harika bence de:-))

      Sil
  7. Ben de çok çok merak ediyorum bunu :) Taramayı kolaylaştırıyorsa süper! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak benim saçım kısa o nedenle çok bir fikir söyleyemem bu konuda ama ben fena bulmadım etkisini..

      Sil
  8. kabarmayı gerçekten önlüyor benim saçımda, hele o kokusu bayılıyorum.
    benim gibi kötü alışkanlığı olan(inşallah en kısa zamanda bırakmak nasip olsun) kişilerdede o saça sinen koku kesinlikle olmuyor. nasıl baskılıyorsa mis gibi vanilya kokuyorum
    güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda teşekkürler evet kesinlikle baskılar o kadar yoğun ve kalıcı kokusu var gerçekten :-))

      Sil
  9. Ben çok merak ediyordum bu ürünü, elimdekiler bittiğinde deneyeceğim. Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi rica ederim kokusuna bayılacağından eminim :-))

      Sil
  10. @asueeusa saç tipimiz derimiz hepsi aynı aynen dediklerin bana da oluyor.. bundan şekil vermek dışında pek bakım beklemediğim için gayet iyi anlaştık ama saçımı hakikaten pamuk gibi yaptı..

    YanıtlaSil
  11. ismini çok duydum ama, deneme fırsatım olmamıştı, teşekkürler bu faydalı yazı için ;)

    YanıtlaSil
  12. Kesinlikle çok merak ettim. İlk gördüğüm yerde alacağım. Saça uygulanan bir köpüğün ilk defa tene de uygulanabileceğini duydum.

    Kokusu burnumda resmen :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yağmurunmodası evet çok da güzel oluyor :)

      Sil
  13. Hafta'nın Blogu seçtim ki :) http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/2016/03/haftanin-blogu-audreyin-sekerleri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @menfiebrutaş çok teşekkür ederim hemen bakıyorum:)

      Sil
  14. Güzel kokulara bayılırımmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siyahkuğu o zaman bunu çok seversin :)

      Sil
  15. Vücuda da uygulanması çok ilginçmiş....
    Cezbettin beni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @didemika uygulanıyor evet çok da hoş kokuyor :-))

      Sil
  16. Bu ürünü acayip merak ediyordum, bu yazıdan sonra merakım daha da arttı. :)
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamvanilya teşekkürler aldım takibe...:-))

      Sil
  17. buara o kadar çok gördüm ki bu ürünü bloglarda, çok merak ettim doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi güzel bir köpük :-)

      Sil
  18. Merhaba :) Benim saç dökülmesi sorunum olduğu için kolayca her şeyi kullanamıyorum maalesef. Bir de yağlanma oluyor kısa sürede. Ürünü ilk kez görüyorum, bir deneyeceğim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kısanıngüncesi o sorunlar bende de var dökülmeyle ilgili bir problem yaşamadım ürünü kullandığımda ama fazla kaçırmamam lazım köpüğü yoksa fazla yumuşadığından akşama doğru yağlı gibi görünebiliyor..

      Sil
    2. Bunu aklımda tutacağım, teşekkür ederim. :)

      Sil
    3. @kısanıngüncesi rica ederim .-))

      Sil
  19. çok nadir ve özel günlerde kullandığım bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı evet ben de her gün kullanmıyorum..

      Sil
  20. Ben bu ürünü o kadar çok merak ettimki ,fazla gelince vücuda sürülüyor olması çok ilginç geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme o vücuda sürme işini seviyorum ben diğer köpüklerimi de sürüyorum zaten :-))

      Sil
  21. Benim de uzun zamandır merak ettiklerim arasında ama daha karşılaşamadık bir yerlerde. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda kuaförlerde gördüm ben ama eczanede göremedim henüz dikkat etmediğimden olabilir.. teşekkürler..

      Sil
  22. Vallahi yenir bu.. Adı bile çekici:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil yememek için zor duruyorum zaten :-))

      Sil
  23. bende bu ürünü kuaförde deneyip çok memnun kalmıştım ama fiyatı fazla geldiği için almadım, onun yerine urban care in saç bakım köpüğünü kullanıyorum ve çok memnunum. Eğer denk gelip bu köpüğü de denersen ikisini karşılaştırır mısın audreycim?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedoşunblogu tamamdır ikisi de var bende zaten karşılaştırırım tabi :-))

      Sil
  24. Vücuda uygulanması çok iyi, bu ürünü bende seviyorum ve kokusu harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun koku 1 numara bayıldım :-)))

      Sil
  25. Çok güzel bir urunmus. Tras köpüğü gibi. Çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın :-)) evet aslında aynı yapıda gerçekten...

      Sil
  26. Çok çok merak ettiğim bir ürün. Yazın büyük ihtimalle alıp deneyeceğim. Artan ürünü kollara dürmek de iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet ben daha önce kullandığım köpüklerde de yapardım aynı şeyi :-))

      Sil
  27. Merak ediyorum elimdekiler bitsin deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @æslınındünyası güzel bir ürün :-)

      Sil
  28. henüz kullanmadım ama bendeki etkisini çok merak ediyorum :)güzel bir ürün diyor herkes güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi deneyimlerini bekliyorum o zaman..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...