23 Mart 2016

Sinoz Kozmetik Leke Kremi..

Sinoz Kozmetik benim ilk defa tanıştığım bir marka, elbette daha önce sosyal medyada isimlerini duydum ancak hiç bir ürününü kullanmadım ve incelemedim de. Geçtiğimiz aylarda denemem için leke kremlerini gönderdiler, bu krem galiba en meşhur ürünleri instagramda da oldukça yorum alınca hemen kullanıp  yazmak şart oldu.

Sinoz Kozmetik Leke Kremi

Lekeler hepimizin sorunu, genç yaşta bile özellikle güneş nedeni ile, daha sonrasında hamilelik, sivilce, yanlış kozmetik ürünü kullanımı gibi çeşitli nedenlerle cildimizde leke oluşabiliyor. Bu lekeleri gidermek için de çoğumuz medikal yollara başvuruyoruz artık.  Sinoz Kozmetik kremin cildin alt tabakasına kolayca ve hızlıca nüfuz ederek renk kaybı yaşayan hücrelerin doğal renk tonlarına dönmelerini sağlamayı vaat ediyor. 
Sinoz Kozmetik Leke Kremi

İçeriğinde paraben göremiyorum ama çok temiz bir içeriği var mı yok mu gerçekten kestiremiyorum çünkü oldukça kabarık bir içerik listesi var. İçinde bazı bitki özleri tohum yağları görebiliyorum ancak. Hem oluşan lekeleri açarak daha aydınlık bir görünüm sağlamayı hem de yeni lekelerin oluşumunu engellemeyi desteklediği söyleniyor. Gerçekten de oldukça büyük vaatleri var.  ürün 30 ml., açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var.

Sinoz Kozmetik Leke Kremi

Parmakla alınması gereken bir kavanozda geliyor, hijyen sıkıntısı var tabi ama minik bir spatula yardımı ile bu sorun çözülebilir ya da ellerinizi her sabah ve akşam yıkadıktan sonra uygulama yaparsanız da olur bence ki ben öyle yapıyorum bu tarz kremleri kullanırken. Deneyime gelince, 2 aylık kullanım sonucu kremi bitirdim. Yüzümde yerleşmiş 1-2 güneş lekesi var ki bunlara zaten etki edeceğini hiç düşünmemiştim. Bu süre içinde cildime aydınlık bir görünüm de vermedi ama ne yaptı derseniz muhteşem bir nem verdi. Yapısı yumuşacık olduğu için sürer sürmez cildimi yumuşattı ve ayrıca da yağlanma yapmadan makyaj öncesi mat ama canlı bir bir görünüm verdi.

Sinoz Kozmetik Leke Kremi hakkında okuduğum kullanıcı yorumlarında iyi geldi, lekelerim açıldı diyen de var hayır hiç işe yaramadı diyen de bu nedenle kendim kremi deneyip bitirmeden yazmak istemedim. Benim fikrim bu şekilde, lekelere değil ama cildime nem olarak iyi geldi ve kremin yapısını ve cildime verdiği hissi sevdim. Aranızda kullanan varsa fikrini yazarsa sevinirim.
Sevgiler..

40 yorum:

  1. mat bir görünüm vermesi güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet o özelliğini makyaj altında çok beğendim..

      Sil
  2. Çilleri ve güneş lekelerini geçirebilirse bende alırım mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü belki 2-3 kutuda daha etkili olabilir...

      Sil
  3. Bazıları 1 ayda lekelerini tamamen yok ettiğini bile yazmış. O kadar etkisi olduğunu düşünmediğim bir ürün. Yeni oluşan lekeleri açabilir ama fotoğrafta ben bile kaybolunca insan bir düşünüyor.

    Sinoz'un severek kullandığım ürünleri var. Hele el ve vücut kremi olan kavanoz ürününe tüm aile bayıldı <3

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş yok ben de düşünmemiştim zaten çilleri açan bir ürün hiç görmedim ben zaten ama ürün nemlendirici olarak harikaydı :-))

      Sil
  4. ben lekelerin bir kremle çözülebiliceğine malesef inanmıyorum zaten
    bu kremi merak ediyordum ama yazın sayesinde aydınlandım :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaardalı henüz yerleşmemiş bir leke sivilse lekesi falan çözülebilir özellikle beyaz pirinç özlü kremler başarılı olabiliyor ama yerleşik leke lazersiz imkan yok bence de..

      Sil
  5. Ciltte oluşan lekeleri gidermek için güzellik merkezleri bile garanti veremiyor zaten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalannem evet lazere bile tam garanti vermiyor çoğu yer kimyasal peeling sanırım en kesin çözümmüş..

      Sil
  6. Yeni oluşanları bile giderebilse çok güzel olur bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak bende yeni oluşan yok o nedenle o etkisini test edemiyorum ...

      Sil
  7. Ben de hala kullanıyorum ama tam olarak çözümleyemedim, benim ki yarıda biraz daha azalsın ben de yazıcam hemen, çok soran var gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina canım senin leken yok ki cildin gayet güzel nemlendirecektir ama güzelce cildini...

      Sil
  8. Çok güzel anlatmışsın açıkçası lekelerin tek bir kremle düzeleceğine bende inanmıyorum :( ama hiç biri de garanti vermiyor orası ayrı konu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü teşekkür ederim.. evet lazer bile tam garanti değil yani..

      Sil
  9. @poultechno thank you .-))

    YanıtlaSil
  10. Çok açık ve net olmuş. Teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın rica ederim beğenmene çok sevindim..

      Sil
  11. Güneş lekelerine etki etmemesi kötü olmuş, benim yazdan kalma sivilce lekesi yerleşkesine epey iyi gelmişti. Şimdilerde bıraktım kullanmayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hergün1kozmetik leke henüz yerleşmediyse iyi gelebilir tabi...

      Sil
  12. offff benimde lekelerim var maalesef, her sene lazer yaptirdigim (bes senedir!) ama cidden biktim artik, en azindan ilk zamanlardaki kadar cok degiller, böyle oldugu sürece lazerde yaptirmiyacagim artik, bende kremler vs cok denedim, en ise yarayan yine iklen melano expert (15ml) oldu eczaneden, onu düzenli aliyorum ve direk yatmadan lekelere sürüyorum, bayagi aciyor ama gidermiyor iste, iki hafta kullanma yine hop ayni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj lazerle 5 senede geçmediyse çok fena yani .-(( kimyasal peelingi araştırın bir de o da can acıtıyor ama iyi açıyormuş rengi..

      Sil
  13. Ben bu kremi lekelerinden muzdarip bir arkadaşıma göndermiştim. Onun yorumlarını bekliyorum heyecanla. Nem verdiğini bilsem yollamazdım ama :))))) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik :-)))bakalım memnun kalacak mı arkadaşın özellikle makyaj altında duruşunu ben çok beğendim hem nemli hem de mat durdu cildim..

      Sil
  14. Yorumların için teşekkürler ama olan güneş lekelerime hala çare bulamadım sanırım yenilerinin oluşmasını engellemek için en iyi güneş koruyucuyu bulup düzenli kullanmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat evet yaz kış o güneş kremini ihmal etmemek lazım kesinlikle Sevgicim .-)

      Sil
  15. Great review!!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @marcela Thank you Marcela you have a very nice blog I followed you :-)

      Sil
  16. Ben de arkadaşıma gönderdim, alnındaki lekeler için. Düzenli kullanıyor. Gönderdiğim bitti yenisini sipariş vermiş ikinci kutuyu kullanıyor şu an. Arada fotoğraf çekip kenarda bekletiyoruz. 2.kutu da bitsin yazıcam ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı süper denesin bakalım sonuç ne olacak ikinci kutuya geçtiğine göre daha sağlıklı bir görüş olur ..

      Sil
  17. çok merak ettiğim bir üründü, lekelerde işe yaramaması üzücü oldu ama öğrendiğim çok iyi oldu, eline sağlık güzel bir yazı olmuş :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet benim leke tipime hiç bir etkisi olmadı çünkü yerleşmiş lekeler sivilce tarzı minik lekeleri açabilir belki.. teşekkürler..

      Sil
  18. Her ürün herkeste farklı etkiyi yaratabiliyor. Nem verme özelliği de iyiymiş bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet kesinlikle öyle :-)) nem vermesi çok iyiydi bence..

      Sil
  19. Güneş lekeleri için eczanede satılan bir pomadı önerebilirim. Ama akşam sürmek gerekiyor. Kullanıldığı Zaman güneş kremi kullanılmazsa daha da karartıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam o zaman onu gelecek kışa denemeye alayım ben :-)

      Sil
  20. auseesua her kremin her ciltte etkisi farklı olabiliyor lekenin tipine de bağlı tabi bu kremin etkisi ...

    YanıtlaSil
  21. Güneş lekelerim için kullanmıştım bu ürünü ama pek faydasını göremedim malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalmedyakafecom evet yerleşik lekeye etki etmeyecektir sivilce lekesine faydalı olabilir bence..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...