29 Mart 2016

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması..

Blog dünyasında nispeten yeni diyebileceğim bir arkadaşım bundan yaklaşık 1 sene önce tanıştığım ama hemen de kimyamızın tuttuğu bir arkadaşım, sizin de adını sık sık duyduğunuz Hüzün Sarısı blogunun sahibesi sevgili Nihal 13 Mart'da blogunun 2. yaşını 13 blogger arkadaşı ile Radisson Blu Conference& Airport Otel İstanbul 'da kutladı.

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması
Ben de orada olmaktan çok mutluluk duydum. Nihal hepimizin blog isimlerine göre bizzat düşünerek, tasarlayarak kartlar bastırmış, yerlerimizi düzenlemiş.

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması

Masaların ve salonun süslemesini Kuğu Organizasyon yapmış ki çok beğendik, gerçekten çok şık ve zarif olmuştu.

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması

Bu güzel masanın süslemesi yine Kuğu Organizasyona ait, üzerinde iki adet pasta görünüyor. Biri tabi ki tatlimo.com tarafından gönderilmiş, Mahmut Bey'e kocaman teşekkür ediyoruz. Diğer pasta ise daha özel, aşağıda daha detaylı bahsedeceğim o yüzden.

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması

Nihal her zamanki enerjisi ile etkinliği açtı, güzel bir konuşma yaptı. Bu arada konsept 90'lı yıllardı, gerçi o döneme uygun kıyafet hiç birimiz bulamadık ama dönemin ünlü şarkıcılarından Hazal ve Onur Akay bizlerleydi. Dönemden akıllarda kalan bir kaç şarkı ile bizlere mini bir konser verdiler. O gün ayrıca çok tatlı bir hanım Ayşenur Yazıcı da bizimle oldu. Kendisini çok severim, hele de onunla tanışmak benim için bir zevkti.

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması

İşte Nihal'in daha doğrusu Hüzün Sarısı'nın özel pastası, sevgili Zencefil Tasarım Evi'nin ellerinden çıkmış, Hem göze hem de damağa hitap eden şahane bir pastaydı ellerine sağlık Ümrancığım..

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması

Konsept 90'lar demiştik, 90'ların meşhur patlayan şekerleri, su fışkırtan yüzükleri, Cino şekerlemeleri ile Nostaljik Tatlar bizimleydi. Hepsinin resim çekilir çekilmez tadına bakıldığını söylemem gerek yok sanırım. Ben patlayan şekerleri tabi ki oğluma götürdüm, o bayılır diye.

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması

Bu şirin minik cüzdanlar bize Nihal'in kardeşi tatlı blogger Şirin Kanatlar'ın hediyesi, herkese böyle sevimli cüzdanlar seçmiş çok da tatlı seçimler yapmış, teşekkür ediyorum.

Hüzün Sarısı ile #huzunsarisi2yasinda Kutlaması

ve günün finalinde Nihal nihayet kıyıp pastasını keserken, gerçi üzerinde yer alan ve kendisine benzeyen figürü kimselere vermedi, hatıra kaldı.

Ayrıca logo basımları için de Aktif Reklam'a teşekkür ederiz. Güzel insanlarla beraber çok güzel bir gün geçirdik, başta Nihal emeği olan herkese teşekkür ediyorum. Bizimle olan sponsorları da ayrı bir yazı ile paylaşacağım.
Sevgiler..

42 yorum:

  1. Ya ne eğlendik ama dimi, Nihal'in tekrar yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet çok keyifli bir gün oldu Nihal sayesinde :-))

      Sil
  2. Sosyal medyadan takip ettim, çok güzel bir gündü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet gerçekten zevkli ve keyifli geçti :-))

      Sil
  3. 2. blog yaşını kutlarım hüzün sarısının. :) Poop Boom patlayan şekerleri görünce anılarım geldi gözümün önüne. Az kandırmadım insanları o şekerlerle. Ah 90'lar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kısanıngüncesi ben de çok severdim yemeyi onları :-))

      Sil
  4. Mini-konserle daha da eğlenceli olmuştur her şey, keyfiniz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet çok hoş bir değişiklik de oldu anılarımız canlandı :-)) teşekkürler Başakcım..

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel ama cino benim en sevdiğim çikolata :)) çocukluğuma döndüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet ben de çok severdim :-))

      Sil
  6. Evet canım çok eski sayılmam. Bu ay iki yıl doldu. İnşallah sizler gibi uzun süre yazmak nasip olur.
    Çok teşekkür ediyorum güzel yazın için. Daha nice organizasyonlarda bir arada olabilmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı Nihalcim umarım uzun zaman yazarsın biz de zevkle okuruz :-)) çağırdığın için teşekkürler çok güzel bir organizasyon oldu eline sağlık tekrar.-)))

      Sil
  7. 90'lar konsepti iyi fikirmiş. Pasta da süper görünüyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadriye evet çok da lezzetliydi doğrusu :-))

      Sil
  8. İnstagramdan hep takip ettim harika bir etkinlik olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet oldukça zevkli geçti :-))

      Sil
  9. Hepiniz harika görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş her şey :) pastaya diyecek yok tabi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden pasta 10 numaraydı :-))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @kafadergi evet süper diyebileceğim bir etkinlik oldu :-))

      Sil
  12. Ne güzel şeyler duyuyorum, okuyorum. 😘😘😘 çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi rica ederim canım çok güzel bir pastaydı gerçekten :-))

      Sil
  13. Çok güzel bir etkinlik oldu.Hazal'ı gördüğüme de ayrıca sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de Ayşenur Hanım'la tanıştığıma çok memnunum :-))

      Sil
  14. Çok profesyonelce organize edilmiş mükemmel bir organizasyondu sosyal medyadan izlediğim kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet Nihal kesinlikle her detayı düşünmüştü bizleri çok iyi ağırladı :-))

      Sil
  15. Çok güzel bir organizasyonmus sosyal medyada tüm detaylari takip ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul evet çok da keyifli geçti :-))

      Sil
  16. Eminim harika bir etkinlik olmuştur :)

    YanıtlaSil
  17. orada olamadığım için üzüldüğüm bir etkinlik oldu ama sosyal medyadan takip ettim :)nice yıllara Hüzün sarısı

    YanıtlaSil
  18. Yazıda yer almak onore etti. Nice etkinliklerde karşılaşmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  19. Harika görünüyor herşey, keyifleriniz-miz daim olsun bebişim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şebnem canım teşekkürler hep beraber inşallah :-))

      Sil
  20. Herşey çok güzel görünüyor :) Eğlenmenize çok sevindim. Her gününüz böyle eğlenceli anlarla dolsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdeneyimleri çok teşekkürler Ayşegülcüm :-))

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet çok güzel bir gün oldu :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...