20 Haziran 2016

NYX'in İlk Mağazası Açıldı ve Neler Aldım..

Geçtiğimiz cumartesi günü NYX Cosmetics Türkiye'deki ilk mağazasını açtı. Ben mağazayı gördüğümde gözlerime inanamadım, hatta oradan beraber geçtiğimiz eşim ve oğlum bile sordular burada ne oluyor diye, mağazanın önü öyle kalabalıktı ve uzun bir kuyruk vardı. Sevgili İnci'den aldığım bilgi saat 8.00'den beri o kalabalığın orada olduğuydu, düşünün yani, ben gittiğimde saat 14.00 falandı ancak bitmişti kuyruk ama mağazanın içi hala kalabalıktı. 

NYX 
Mağazaya girerken aklımda sadece soft matte lip creamlerin London rengi ve daha önce bahsettiğim ıslak bitişli sabitleme spreyinin mat olanını almak vardı. Ama o mağazaya girince bir anda kendimi kaybettim.

NYX 

İlk olarak bir hafta önce Filizciğimin aldığı aydınlatıcıyı dayanamayarak attım sepete. İsmi Magnetic ve 30 TL. olması gerekiyor.

NYX 

Daha sonra soft matte lip creamlerden London ile birlikte Madrid ve Berlin renklerini de koleksiyonuma kattım. London tam benim tarzım kahve alt tonlu bir nude onu almasam içimde kalacaktı. Diğerleri de biraz kışlık ama olsun evde dursun. Bu arada tanesi 22 TL. sanırım bunların.

NYX 

Görür görmez ilgimi çeken bir ürün, bir baz Guerlain'in altın ışıltılı makyaj bazına da benzettiğim Honey Dew me Up içinde altın ışıltısı olan, cildi canlı göstermeyi vaat eden ve cildi daha yumuşak göstermek için kolajen takviyesi olan şeffaf bir baz. Bunu hemen denedim ve ilk kullanımda beni çok şaşırttı diyebilirim. Detaylı yorumu yakında yazacağım. Fiyatı 30 TL. civarı olması lazım.

NYX 

Yine bir baz bu sefer turuncu renkli bir corrector baz, bunu da LA Girl orange corrector yerine koyabilir miyim diye aldım Pek öyle değil gibi ama başka faydaları olacak sanıyorum. Fiyat yine 30 TL. olması lazım.

NYX 

Bu da bir makyaj sabitleme pudrası ama şeffaf tonlu değil, sarı alt tonlu. Zaten adı banana ve cildi beyaz renkli pudralara göre daha canlı göstermeyi vaat eden bir sabitleme pudrası.

İlk NYX alışverişim bu şekilde, mağaza gerçekten çok güzel olmuş ve ürün gamı inanılmaz. Soft Matte lip creamlerin her rengi mevcut. Diğer ruj çeşitleri de mevcut ve hiç bir stok sorunu yokmuş. O gün kalabalıktan allık ve far paletlerini hiç inceleyemedim mesela ama nefis paletler var. En kısa zamanda onlara da bakmayı düşünüyorum. 
Sevgiler..

86 yorum:

  1. Ay İreeeeem içim gitti resmen!!!! O Honey Dew Me Up benim olmalı!!! Temmuz sonunu bekleyemiyorum resmen. Ben de bu ürün ve en sonda bahsettiğin HD pudradan oluşan bir liste yaptım ama mağazaya girince sapıtacağıma eminim! Güle güle kullan hepsini, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler canım :-)) ne yazık ki o listeye uyamayacağını esefle bildiriyorum sana şu anda mümkün değil :-D

      Sil
  2. hepsi güzel ama özellikle aydınlatıcıyı merak ettim.. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer çok teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  3. İyi günlerde kullan. Çok güzel ürünler almışsın. Ben de güdebilmeyi isterdim mağazaya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilüferakdemir teşekkürler :-)) bu kadar yakınımda olmasa ben de gidemezdim umarım mağaza sayısını çoğaltırlar..

      Sil
  4. NYX'in Bursa'ya açılmasını sabırsızlıkla bekliyorum ben de, siz şanslısınız kavuştunuz sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaardalı bence her büyük kente açılmalı gerçekten büyük bir ilgi varmış markaya..

      Sil
  5. çk güzeller, güle güle kullan :) özellikle soft matte lip creamleri merak ediyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci çok teşekkürler :-)) onları mutlaka denemelisin bence..

      Sil
  6. Ayyy gidemedim ben dahaa, evdekilerle yetiniyorum, bir gün planlayıp birlikte gidelim bence beybi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şebnemkayaol kesinlikle beraber gitmeliyiz Şebnemcim çok eğleneceğimiz kesin :-)))) NYX etkinliği yapalım hatta kendi kendimize :-))

      Sil
  7. Of ya benim buradan bağdat caddesine gitmem hafta sonumun 1 günü çöp demek:( Fiyatlarda uygunmuş inş bu tarafa da açarlar zira rossmann vs gibi yerlerde çeşit bulmak imkansız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beautybyslyn sen nerede oturuyordun canım sanki Bakırköy falan diye aklımda kalmış ceniz otobüsü ile çok rahatça gelip dönebilirsin evet biraz uzun sürer ama değecek bence -))

      Sil
    2. Okmeydanındayım canım ama bigün uğrıcam artık ya da bi online satış sitesi açsalar hiç fena olmaz :)

      Sil
    3. @beautybuselin daha da yakınmışsın -)) online satış başlayacak ama karıştırarak almak daha zevkli :-))

      Sil
  8. İrem Hanım, nasıl heveslendirdiniz beni :) Zaten far paleti denilince kendimden geçiyorum :)) O altın ışıltılı baza kesin bakmam lazım :) Mutlulukla kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog canım çok teşekkürler :-)) hep beraber bir mağaza turu düzenleyelim en iyisi biz..

      Sil
  9. hepsi çok güzel güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın ,kızım mutlaka gitmek ister :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog teşekkür ederim :-))

      Sil
  11. İrem Hanım ne kadar güzel şeyler almışsınız :) Ben gidemedim tabi şuan görünce kesin kendimi bende kaybederdim diyorum mağazada :)) güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözde teşekkürler canım :-)) oraya gidip de kendini kaybetmemek imkansız bence :-D

      Sil
  12. O kalabalıkta ben de vardım :D Hepsi çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeliz yaaa kuyrukta mıydın?? ben bekledim ki bitsin diye ama mağaza çok kalabalıktı kasa kuyruğu vardı tabi.. teşekkür ederim :-))

      Sil
  13. Hepsi Birbirinde Güzel Güle Güle Kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Bir an evvel Avrupa Yakası'na da açılsın ya şeffaf pudranın yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum.
    Aldıklarını güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe umarım açılır :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  15. Bayıldım! O ışıltılı makyaj bazı nasılda güzel. Açılış çok kalabalık olduğu için çok fazla inceleme şansım olmamıştı aklımda bir tek soft matte lip creamlerinden Stockholm vardı hemen alıp çıktım. Harika şeyler almışsın en kısa zamanda mağazayı ziyaret etmeliyim:) Güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğçedemir evet çok kalabalıktı ama ben baya bir kalıp inceledim sadece far paletleri ve kaş ürünlerini atlamışım o gün :-)) teşekkür ederim..

      Sil
  16. Hepsinde gözüm kaldı :) bağdat caddesine gitmem şart oldu güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullan İremciğim �� mağaza bir harika girip çıkamadım bir türlü ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico teşekkürler canım :-)) ben de hiç farkında değilim ama 1 saatten fazla kalmışım mağazada inanamadım..

      Sil
  18. İçim gitti hepsine :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  19. Hepsi çok güzel güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  20. Ay bayıldım ya. İnşallah kısa sürede yaygınlaşır mağazalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi umarım bence de yaygınlaşsın mağazalar..

      Sil
  21. Bu ürünlerin özellikle de bazın yazısını acayip merakla bekliyorum fiyatlarıda güzelmiş, buralara gelmez sanmam ama online satışla belki ulaşabiliriz, yeterki işte bu diyim şu baza :))Tekrar güzel günlerde kullan dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum çok teşekkürler bazı deniyorum tabi mağaza her yere gelmese bile online satış çok yakında başlayacak :-))

      Sil
  22. Paletlerde gözüm benim de var. Bir de fiyatları öğrenebilseydim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik çok bakamadım son anda inceledim ama çok pahalı değildi diye hatırlıyorum...

      Sil
  23. Avrupa yakasına açılsın ): hepsi çok güzel özellikle makyaj bazını çok merak ettim yorumlarını sabırsızlıkla bekliyoruö 😍 Güle güle kullan hepsini 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asimetrikblog çok teşekkürler canım :-)) yazarken kesinlikle bazlara öncelik vereceğim..

      Sil
  24. Aaay o bazda gözüm kalmadı desem yalan olur. Hemencecik yazısı gelse ne güzel olur. :) Buarada hepsini güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider teşekkürler canım biraz daha kullanayım yazacağım yazısını :-))

      Sil
  25. sizin ruj seçimlerinizi çok beğeniyorum tam benlik renkler. harika ürünler, mutlulukla sağlıkla kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim çok teşekkür ederim ruj renkleri süper dayanamadım :-)))

      Sil
  26. Ay İrem'cim güle güle kullan.Hepsi çok güzel ve bu bazı almaktan geri duramayacağım sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler canım birlikte gideriz artık :-))

      Sil
  27. Ayy harika ürünler almışsın. Güzel günlerde kullan, bayıldım her birine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü çok teşekkürler :-))

      Sil
  28. hepsini iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  29. Güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  30. Yanıtlar
    1. @siriyaşam istanbul'a gel diyorum sana bir hafta sonu :-))))

      Sil
  31. Honey Dew Me Up hakkındaki yorumlarını merakla bekliyorum, güya kozmetik diyetindeyim diye acılışa gitmedim ama yorumlarına gore atlayıp gitmem an meselesi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlaboratuvarı diyetteysen bir süre daha bekle o zaman gittin mi kendini tutamazsın kesinlikle eminim :-))

      Sil
  32. Güle güle kullan ablacım. Bazları ve pusrayı kesinlikle bende alacağım ama çok rujum var o yüzden rujları es geçebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdeneyimleri teşekkürler canım ben de ruj yerine mat lip kremlerden yana kullandım hakkımı ama çok da güzel renkler var yani :-))

      Sil
  33. Yaaa süpermiş! güle güle kullan hepsini İrem abla^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  34. Ayyy üzerime hayrına NYX mağazası atsınlar ^^ Soft Matte Lip Cream'ler benim ilk likit mat rujlarım ve çok seviyorum yapılarını. Bir kaç renk daha alabilirim ayrıca o Honey Dew Me Up' ın güzelliğinin tatlışlığının bebeksiliğiii <3 Online mağaza bir an önce açılmalı yoksa bu alışveriş postlarını gördükçe ortamdan çatlayıvericem :) Güzel günlerde kullan İrem'cim :) Çok güzel parçalar seçmişsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydakrhn teşekkürler canım m:-)) dew me up makyaj bazı beni gerçekten çok şaşırttı diyebilirim şimdilik.. online alışveriş yakında başlayacak ama mağazaya gidip mıncıklamanın zevki başka tabi :-))

      Sil
  35. Güzel günlerde kullanin, fiyatlari da abartilmamis Türkiye icin cok sevindim, neredeyse ayni fiyatlar burasi ile, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan teşekkürler :-)) evet fiyatların son derece makul olması beni de şaşırtıyor normalde 2-3 katı fiyatlara alışık olduğımuz için biz burada -((

      Sil
  36. Catrice ve nyx yeşil baz arasında kararsız kaldım ben de ama nyx alacağım herhalde. Honey dew me up da çok ilgi çekici doğrusu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @periscope evet catrice de fena değil nyx daha iyidir bence de..

      Sil
  37. sabitleme pudrayı çok beğendimmm😍 mutlaka bakacağımm 😍 güle güle kullanın hepsini😍

    YanıtlaSil
  38. Hepsi cok cok cok guzel, gule gule kullan! :) Makyaj bazini ben de cok merak ediyorum; yazini bekliyorum mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr teşekkürler Onurcum :-)) aslında baya bir fikir edindim artık ama bir de Guerlain makyaj bazına gidip bakayım diye bekliyorum yazmak için..

      Sil
  39. iyi günlerde kullan canım hepsi çok güzeller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus teşekkür ederim Yasemincim .-))

      Sil
  40. Makyaj ürünleri ile çok arası olmayan ben bile kendini kaybederdi orada eminim :)) Güle güle kullanın inşallah keyifle, güzel günlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @akela gayet normal o kadar renkli ve güzel ki :-))) çok teşekkürler ...

      Sil
  41. İstanbul'da nyx magzası nerede adres verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @cengizşahin .. Bağdat caddesi şaşkınbakkal'da tam olarak Kadıköy yönüne doğru ilerlerken sol tarafta göreceksiniz ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...