23 Nisan 2013

Günün Ojesi Golden Rose Jolly Jewels 108 numara..

Tünaydın ve herkese iyi bayramlar, sevgiler. Bugün çok özel bir gün, yıllar önce bugün sevgili Ata'mız TBMM'ni açarak yönetimin millete geçmesinin ilk adımlarını atmıştı, biz de onun izinden gidiyoruz. Özel bir güne özel bir oje olsun dedim ve içindeki kırmızı bayrağımızın kırmızısına benzeyen GR Jolly Jewels' 108 numaralı rengini sürdüm. Sanırım bu renk yeni, sanırım diyorum çünkü ojeyi aldığım Carrefour İçerenköy AVM standındaki satış görevlisi hanımefendinin değil ojelerden dünyadan haberi yoktu. Kendisine özellikle bakın kolekiyona ait 3 yeni renk gelmiş olması lazım hangileri ya da var mı diye sorduğumda önce anlamsız bir şekilde yüzüme bakıp saçmaladı sonra da bana yeni diye 115'i gösterdi. 115'in yılbaşından önce gelmiş bir renk olduğunu bile bilmiyor yani. Bu arada da arkadaşıyla gevezeliği de bırakmıyor suratıma zor bakıp ilgilendi, sen nereden çıktın ifadesindeydi sürekli. Bunlar ne zaman doğru dürüst bir bilgi sahibi olacaklar bilmiyorum. Başka markaları geçtim kendi markasından bile haberi yok. Sonuçta kendim bir tek 108'in bende olmadığını anlayarak bunu aldım. Lafı uzattım kusura bakmayın ama bu bilgisizliğe ve bomboşluğa çok sinir oluyorum. Hep söylüyorum bize dünyayı satabilecekken iki bilgisizce ve ukala lafla kaybediyorlar.
Neyse 108 numara bugün bayram şerefine tırnaklarımda ve harika bir kırmızı-gümüş birleşimi, içinde minik pembelikler de var. Sürmesi ve kuruması neredeyse aynı anda oldu, iki kat yetti. Tabi çıkartması folyo ile olacak ama uğraşmaya değer bu ojelere. Jolly Jewels'ın diğer 2 yeni rengini arama çalışmalarım da devam edecek, keşke GR Watsons veya Gratis'e de ürün verse de rahat etsek.
Sevgiler ve tekrar iyi bayramlar..



4 yorum:

  1. ben de çok istiyorum bu seriden ama birtürlü bulamadım bizim burdaki standını da kaldırmışlar golden rose'nin:((( bu harika bir renkmiş umarım dediğin gibi gratis ve watsonslara gelir de seçenkelerini de görmüş oluruz rahat rahat alırız. Kiosk'larda görevli bayanların çoğu bu yaklaşımda anlamak çok zor bu durumu:)))

    YanıtlaSil
  2. @melislicious..her yerde olsa da kolayca ulaşsak dimi ne güzel olur.. Satış personeli de biraz bilgili olmalı bence hepsi böyle değildir muhtemelen ama bana mı rastlıyorlar nedir..:((

    YanıtlaSil
  3. özellikle ojenin yüzüklerle uyumuna bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. @büşra.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...