17 Nisan 2013

Asos Espadril Alışverişi..

4 Nisan'da şuracıkta okuduğum bir post ile birlikte espadril aşkım depreşti ve zaten uzun süredir de  yapmaya düşündüğüm Asos alışverişini hemen oracıkta yapıverdim. Birkaç sene önce espadriller çok modaydı biliyorsunuz, üstelik de yazın çok rahat olur, her kıyafetin altına uyar neredeyse. Alışveriş sonucu gönderilen mailde kargo tesliminin ayın 17 si ve daha sonra yapılacağı yazıyordu. Siparişi ayın 4'ünde verdiğime göre 12 günde gelmiş kargom ki çok iyi bir süre bence. Dün gece sürpriz bir şekilde kocam kargomu getiriverdi hatta önüme attı diyebilirim. Bu arada evet kendi iş yerime kargo teslimine güvenmediğim için kocamın iş yerine yollatıyorum bütün kargoları maalesef, o nedenle geldiğinde hemen üzerine saldıramıyorum paketlerin. 

Gece gece resimleri aceleyle çekip hazırladım, resim çekmek için bile gün ışığını bekleyemedim bu sefer. Paket gayet güzel yapılmış, gerçi içindeki kırılacak bir şey değildi ama yine de özenli bir paket olması bence olumlu.

Renklerin şirinliğne hayran oldum. Bir de hem burun kısmının hem de arkasının açık olması da bu modeli tercih etmeme sebep oldu.


Sanırım yaptığım tek hata Amerika ayakkabı skalasında  numaralara bakıp da 36 numaraya karşılık gelen 6 numarayı seçmem oldu. Normalde kalıbına göre 35-35.5 ve 36 numara giyebiliyorum. Espadril kalıpları da biraz büyük olur normalde ve zaten yabancı kalıplar da Türk ayakkabı kalıplarına göre biraz büyükçedir. Yine de tabi giyilmeyecek kadar da büyük değil. Hatta bu yaz sık sık giyeceğime eminim. Fiyatının da 13.13 Euro olduğu düşünülürse oldukça uyguna geldiğini söyleyebilirim.

Bütün yapmam gereken bu ilk alışverişti, bundan sonra devamının geleceğine eminim. Sitenin güvenliğinden ve hızlı kargosunda da çok memnun kaldım, ayrıca site hakkında daha önce duyduğum yorumlar da oldukça iyi. Sizin de Asos alışverişi tecrübeniz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. mehabalar
    asos neren gönderim yapıyor peki?

    YanıtlaSil
  2. hımmm bende oradan alışveriş yapmak istiyorum ama korkuyorum nedense...
    alışveriş yaparken yapılmsı gereken özel bir şey var mı? Not yazmak falan gibi

    YanıtlaSil
  3. @şengülaşıkkutlu.. ingiltere merkezli olduğunu sanıyorum.. ben ayakkabı olduğu için özel bir şey yazmadım ama makyaj-kozmetik için üzerine başka bir şey yazın diye not düşmek gerekebilir. sitenin oldukça güvenli olduğunu sanıyorum çünkü iade politikaları da çok iyi.

    YanıtlaSil
  4. gule gule kullan canım cok severım asos tan alısverıs yapmayı :) renklerı de super espadrılın senın gıbı :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. @seraptan.. çok teşekkürler Serap'cım çok naziksin..:-))

    YanıtlaSil
  6. renkleri çok güzelmiş.güle güle kullan..ben de Assos'tan alışveriş yapıyorum ve hiç sorunla karşılaşmadım...

    YanıtlaSil
  7. @nilgün.. bu alışveriş bana da yolu açtı artık devamı gelir..:-))

    YanıtlaSil
  8. @tuğçedemir.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Ben ASOS'u çok severek kullanıyorum, en son babet almıştım örneğin (http://www.babetpalas.com/2013/03/gunun-babeti-7-london-rebel-gumus.html). Kesinlikle son derece güvenilir bir şirket. Fakat ben hep yurt dışına yollattırıyorum, oradan eş dost getiriyor. Türkiye'ye de gayet hızlı gönderim yaptıklarını öğrenmem iyi oldu, artık direkt buraya isterim :) Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. @no-go.. Evet ben de ilk defa yaptım alışveriş az miktarlarda genelde sorun çıkmıyor zaten

    YanıtlaSil
  11. @no-go.. Evet ben de ilk defa yaptım alışveriş az miktarlarda genelde sorun çıkmıyor zaten

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...