15 Nisan 2013

Yves Rocher Alışverişi..

Cuma havanın da güzelliği ile işten erken kaçınca kendimi caddede buluverdim. Her ne kadar uğramayacağım dediysem de resmen Yves Rocher'e doğru sürüklendim ve hazır %30 indirim varken denemek istediğim şeyleri alıverdim. Asıl denemek istediğim Yves Rocher'in yeni BB kremi idi ve onda indirim yokmuş maalesef ama fiyatı 29.90 TL. gibi uygun bir fiyattı, o nedenle aldım, yorumları sonra gelecek. Ayrıca yine denemek istediğim kahveli duş jeli ve Sebo Specific serisinin matlaştırıcı toniğini de alıp, şu anda kullanıp, çok memnun olduğum  Perfecting toniği de yedekledim.



Duş jelinin kokusu harika, tam kahve kokuyor dün ilk defa denedim. Duşta verdiği koku harika, buharla birleşince buram buram kahve koktu banyonun içi, duştan sonra yaklaşık 1 saat falan kokusu devam etti. Bu duş jelinin aynı kokusunda bir vücut kremi falan varsa, kokunun kalıcılığını arttırmak açısından almayı düşünüyorum. Duş jellerinde de indirim yoktu tanesi 10 TL. civarında ama iki tane alırsanız 15 TL.'na geliyor.   Perfecting Matlaştırıcı Toniği daha önce yazmıştım, Sebo Specific serisinin toniğini de  kullanıp ayrıntılı yazacağım. 
Sevgiler.

20 yorum:

  1. ay çok güzel görünüyorlar açıp kullanasım geldi bunları :)
    kahve kokuluyu bende merak ettim,bu markanın herşeyi harika zaten güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. @uğurböceğimmutfağı.. teşekkürler canım... kahve kokusunu çok severim zaten buna da bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın, kahve kokusu severim sanki okurken kahve kokuyormuş gibi hissettim bi an :)

    YanıtlaSil
  4. O duş jeli süper ya.3 şişe bitirdim galiba mis gibi :)) Ama iştah açıyor di mi kötü yanı bu olsa gerek *.*

    YanıtlaSil
  5. @renklimasallar.. teşekkürler.. gerçekten benim bile kokusu burnumda yani..:-))

    YanıtlaSil
  6. @naslı.. evet bayıldım ben de harika bir kokusu var hakikaten.. benim canım kahve istedi bak şimdi.. :-))

    YanıtlaSil
  7. Miss mis şeyler almıssın iyi günlerde kullanıp bitir alışveriş güzel şey (:

    YanıtlaSil
  8. kahveli olanın şişesi çok şeker.bayıldım :D güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
  9. @kokoş.. teşekkürler canım evet bayılıyorum alışverişe ben de.. :-))

    YanıtlaSil
  10. @tuanaçelik.. teşekkürler canım..:-))

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan :) edirne'ye de açıldı yves rocher benimde acilen gidip alışveriş yapmam lazım :)

    YanıtlaSil
  12. mmm kahve kokulu uş jeli..kulağa pek çekici geliyor

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullan hepsini :) bb kremi bende çok merak ediyorum yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullanın...bb kremi de çok güzel. deneme fırsatım olmuştu.sadece tek renk sanırım ve ilk başta çok açık ama güzel..:)

    YanıtlaSil
  15. @melisayağmur.. Teşekkürler.. Yves rocher açıldıysa hemen bir kart çıkart kendine sonra da güzel alışverişler..

    YanıtlaSil
  16. @bushe..evet çok beğendim duştaki kokusunu..

    YanıtlaSil
  17. @pembedudaklar.. Teşekkürler bir süre kullanıp yazacağım tabi :)

    YanıtlaSil
  18. @bubenimgaliba.. Teşekkürler... Evet tek renkmiş ama cilde uyuyor gibi şimdilik biraz daha denemem lazım tabi

    YanıtlaSil
  19. hepsi çok güzel, güle güle kullan canım...Öyle güzel anlatmışsın ki duş jelindeki kahve kokusu buraya geldi :))) Bu arada içinde kahve var ya belki canlandırıcı ve selülit giderici etkisi vardır hımm olamaz mı??

    YanıtlaSil
  20. @demettokgöz..teşekkürler canım..sen söyleyince aklıma geldi gidip baktım ama yokmuş sadece yatıştırıcıymış kahve çekirdekleri :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...