13 Nisan 2013

Haftasonu Ojesi Golden Rose Jolly Jewels 103 numara..

Tünaydın, umarım hafta sonu çok iyi geçiyordur. Bugünün ojesi biraz aceleye geldi, sabah çabuk çıkmam lazımdı ve oje sürmek için bütün işlerim bitsin diye bekledim. Öyle olunca da geç kalacağım için ojeyi çok acele sürdüm. Simli oje olduğu için bütün tırnağı kapatması için en az 3 kat gerekirken ben 2 katta bitirmek zorunda kaldım yoksa kurumayacak ve beni geciktirecekti. Akşam bunları çıkartıp, yine aynı ojeyi başka bir baz renk ojenin üzerine süreceğim. Öyle daha iyi olacaktır. Onun dışında Jolly Jewels koleksiyonunun ne kadar hoş olduğunu herkes biliyor, ben de zevkle kullanıyorum ama daha yeni renklere bakamadım. Bir fırsat yaratıp Carrefour AVM'den birine gştmem lazım çünkü GR standları orada.
Sevgiler..



10 yorum:

  1. Bu renk herşeyle kullanılmıyor ama ben çook seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bu rengide hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bu seriyi çok merak ediyorum ama hiçbir yerde rastlamadım. Mahrumiyet bölgesinde gibiyiz nefret ediyorum :( Mersin'e de yollasınlar böyle güzel ürünler :(

    YanıtlaSil
  4. Tatlım yaa ben de çok seviyorum bu koleksiyonu ama sana bir şey sormak istiyorum. Hangi asetonu kullanıyorsun,benim çok zor çıkıyor :S

    YanıtlaSil
  5. @naslı.. Çok aceleye geldi pek içime sinmedi ama teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  6. @uğurböceğininmutfağı.. Başka ojenin üzerinde daha iyi duracaktır tahminimce.. Deneyeceğim

    YanıtlaSil
  7. @renklimasallar.. Serinin hepsi de çok güzel malesef :))

    YanıtlaSil
  8. @ahududusu.. Biz bile istanbulda o kadar az yerde bulabiliyoruzki bunları dağıtım sorunu devam ediyor yani

    YanıtlaSil
  9. @e-nsisters.. Aseton önemli değil flormar yada benri kullanıyorum ama folyo yöntemi ile çıkartırsan sorun olmaz etiketlerde oje çıkarma metodları diye bir kayıt var oradan bakabilirsin ya da google folyo yöntemi yazarsan pek çok bilgi çıkacaktır.. Çok basit ve faydalı bir yöntem ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...