5 Nisan 2013

Günün Ojesi NYC Bowery Black...

Günaydın. Biliyorsunuz biricik Watsons'ımız NYC ojeleri TR'ye getirmek gibi bir iyilik yaptı ve ben bu ojelere doyamaz oldum. Her gidiğimde 1-2 renk mutlaka alıyorum. Bir de indirime girseler süper olacak. Neyse bugünkü renk siyaha yakın, ışıkta içinde mavi geçişler bulunan ve aslında oldukça koyu bir gri olan 272 numara Bowery Black.

Sürümü oldukça kolay ancak yine sıvı yapıda bir oje, sürerken mutlaka altına bir kağıt, bir koruyucu koyun. İyice rengini versin diye 3 kat sürdüm ama 2 katta da rengi veriyor. Kuruma süresi kısa, zaten bu ojeler "quick dry" serisinden. Üzerinde topcoat yok, ona rağmen henüz sıyrılma falan olmadı.

Günün yüzükleri..

Cymera ile yapılan sanat çalışması da gün içerisinde Instagram'da  olacak.. 

NYC'ın bahara ve yaza çok uygun renkleri de var. Bundan sonra alınacaklar listesinde sırada onlar var..
Sevgiler..

2 yorum:

  1. henüz hiç NYC oje almadım..derhal alınacaklar listesinde :)

    YanıtlaSil
  2. @nilgün.. evet çok güzel renkler var..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...