4 Nisan 2013

Günün Ojesi Essence Muhteşem ve Kudretli Oz Koleksiyonu Good Witch..

Günaydın. Essence'in Oz koleksiyonundan aldığım 3. ve son oje de 03 numara Good Witch oldu. Aslında çatlayan ojelerden daha fazla almayı düşünmüyordum ve sanırım altın rengi bir çatlayan ojem de olacaktı ama duruşu o kadar hoşuma gitti ki dayanamayıp bunu da almış bulundum.

 Öncelikle sadece yine Essence'in Marble koleksiyonuna ait who is mr.brown isimli bu kahverengi ojeyi sürecektim. Ama sürdükten sonra gözüme çok sade gelince üzerine good witch'i ekleyiverdim. Bence ikisi birbirine çok yakıştı.

Altın rengi ışıltılarını ve minik simlerini çok sevdim. Tek kullanımda da denemek istiyorum Eğer diğerleri gibi gibi çatlamadan direk matlaşırsa favori ojelerim arasına girer.

Yüzükler..


ve instagram için yaptığım sanat çalışmam..

Bu arada favori ojelerimi seçip yazacağımı da şimdi hatırlamış bulunuyorum. En kısa zamanda ojeleri seçeceğim. Bu aralar kafam oldukça yoğundu, ilgilenemedim.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Güzel bir renk ve güzel tasarım olmuş!

    YanıtlaSil
  2. @kokoş.. Teşekkürler keşke morla deneseydim diye de aklıma geldi..

    YanıtlaSil
  3. Evet mor,mint yeşil,fosforlu sarılarlada harika durur.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...