1 Nisan 2013

Günün Ojesi China Glaze Beauty and the Beach..

Tünaydın, mutlu günler, mutlu haftalar herkese. Nihayet bahar geldi mi nedir, havalar bir ısındı harika oldu. Ben de güzelim, ışıl ışıl ojelerime geçtim artık. Koyuların yeri ayrı tabi. Geçen hafta Güzellik Fuarı'ndan aldığım China Glaze'leri sürmeye devam ediyorum. Bugünün ojesi ismine ayrı, rengine ayrı hayran olduğum Beauty and the Beach. İsmin yaratıcılığı ve tatlılığı da özellikle hoşuma gitti. Aslında metalik bir renk ama daha ismini görmeden bile bana denizi çağrıştıran bir renk oldu.

Ojenin rengi çok güzel ama kıvamı o kadar sıvı ki sürerken altına peçete koymasam bütün pijamamı batıracaktı. Fırçaya dikkatli almak gerekiyor,  yoksa damlıyor. 3 katta opak oldu neyse ki çok çabuk kurudu.  China Glaze'in Surfer Girl koleksiyonuna ait ve  MUA puanı 3.7, çok yüksek değil.

Yeni yüzüklerim, bunları cumartesi aldım. Instagram'dan takip edenler görmüştür, ayrıca bir post yapacağım.


Tabi yine oynamadan yapamadım..

Tam hava güzelleşti, güneş açtı, bahar geldi derkeennn yağmur başlayıverdi. Nisan 1 yapıyor bize bu hava, aman dikkat edin. China Glaze ojeleri Tanaçan Kozmetik'den seçebilirsiniz.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. gunun ojesı deılde yuzugu benı cok etkıledı desem:)

    YanıtlaSil
  2. enemmmmmm ne güzel bir renk bu böyle :)

    YanıtlaSil
  3. @kokoşkelebek.. o zaman seni bir sonraki posta davet ediyorum..:-))

    YanıtlaSil
  4. @goncat.. evet ben de çok beğendim görür görmez kaptım zaten ..:-))

    YanıtlaSil
  5. ne kadar ışıl ışıl canlı bir renkmiş buuu!adı gibi taamm sahil rengi ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @tanuraysha.. yazın tatilde süreceğim bunu bakalım yanık tende nasıl duracak..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...