10 Nisan 2013

Son Zamanlardaki Favorilerim..

Bu aralar elim hep aynı şeylere gidiyor, aynı yüzükler, aynı gözlükler, aynı ojeler, aynı rujlar  ve işin kötüsü aynı kıyafetler. Sevdiğim şeyleri sürekli yanımda taşımayı istiyorum, üzerimde olsunlar, giymesem de yanımda bulunsun belki kullanırım şeklinde. 

En sevdiğim gözlükler bu ara bu ikisi. Üsttekini geçen sezon Mango'dan almıştım. Komik mi durur kullanırmıyım kullanamazmıyım derken bir baktım sürekli gözümde. Alttaki numaralı okuma gözlüğünü arkadaşım İngiltere'den getirdi ve bayılıyorum kendisine, yanımdan ayırmıyorum.

Bu aralar favori ojeleri bunlar.. Gidip gelip bunları sürmek istiyorum ama sonra hadi sürmediğim bir oje süreyim diye vazgeçiyorum.

Yeni aldığım yüzüklerim, gerçekten de aldığım günden beri biri mutlaka parmağımda, bugün de alttaki ikiliyi taktım yine.

Fotolamadım ama üzerimde neredeyse her gün giydiğim bir skinny jean ve t-shirt-blazer ikilisi var, kesinlikle bahar aylarının kurtarıcı diyebilrim.  Bu bahar bitecekse bitsin, bezginlik, miskinlik had safhaya çıktı bende. Bir an önce cici elbiselere ve sandaletlere geçiş yapmak istiyorum. Belki o zaman ruhum bezginlikten kurtulur.
Sevgiler..



14 yorum:

  1. hepsi çok şeker şeyler, dönem dönem hepimizde oluyor bu takıntılar, yüzükler çok hoş

    YanıtlaSil
  2. @darkolivee.. evet özellikle bahar aylarında .. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  3. yüzükleri heryerde arıyorum henüz bulamadım :)gözlükler çok şekermiş ama...

    YanıtlaSil
  4. @nilgün.. bağdat caddesinde bir mağazadan aldım hepsini canım başka yerde benzerlerini bulursam yine yazacağım..

    YanıtlaSil
  5. Gözlüklerin çok zevkliymiş gerçekten=)

    YanıtlaSil
  6. @nilsuli.. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  7. Leopar kesinlikle güzel bir hastalık(:gözlüklerine bittim çok güzelmiş maşallah diyimde aman nazar değmiyeyim.
    Ojelerden orly siyah simli olanını çok beğendim pahalı olmasa gidip alırdım hemen işte ya':'(

    YanıtlaSil
  8. @kokoş..teşekkürler.. orlyleri arkadaşımdan almıştım değiş tokuş yönetim iyi oluyor öyle..

    YanıtlaSil
  9. Gözlüklere bayıldım ...

    YanıtlaSil
  10. @senabilen...:-))) teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  11. ojelerin rengi harika gerçekten ama tırnakların en ideal boyu sağ alt köşedeki bence tabi senin tercihin :)

    YanıtlaSil
  12. @mebrurearslan,. Aslında hepsi hemen hemen aynı orada boyların göz yanılgısı oluyor resimlerde tırnak boyum ara ara değişiyor manikürden maniküre yani :))

    YanıtlaSil
  13. anladım canım ama oje tercihlerin süper :)

    YanıtlaSil
  14. @mebrurearslan.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...